2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Salida 20 de Agosto CLUB 2CV I DERIVATS DE GIRONA

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
mario.2k




Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 14/04/2011

Salida 20 de Agosto CLUB 2CV I DERIVATS DE GIRONA Empty
MissatgeAssumpte: Salida 20 de Agosto CLUB 2CV I DERIVATS DE GIRONA   Salida 20 de Agosto CLUB 2CV I DERIVATS DE GIRONA Icon_minitimeDj Jun 30, 2011 12:48 am

Hola compañeros:
Os comunico que el Club 2cv i derivats de Girona esta preparando una salida
para el día 20 de Agosto. Estamos barajando varias opciones. En breve os
daremos mas información. Se admiten sugerencias.
También podéis visitar nuestro blog
http://2cvgirona.blogspot.com/
Saludos

Mario
Aupa 2k
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Salida 20 de Agosto CLUB 2CV I DERIVATS DE GIRONA Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salida 20 de Agosto CLUB 2CV I DERIVATS DE GIRONA   Salida 20 de Agosto CLUB 2CV I DERIVATS DE GIRONA Icon_minitimeDc Jul 27, 2011 4:59 am

20 d'Agost, Trobada 2CV Girona
Ja tenim preparada la propera trobada que organitzarà el Club 2CV Girona. Aprofitem també per donar a coneixer el primer bulletí informatiu del nostre club. El bulletí l'hem titulat "El Bacalao" i preten ser una eïna més per tenir a tothom informat de les nostres activitats i de tot allò relacionat amb els 2CV. Amb l'ànim de poder donar a coneixer al màxim de gent de tot arreu les nostres activitats, sempre que sigui possible editarem el bulletí en Català i en Castellà.
Salida 20 de Agosto CLUB 2CV I DERIVATS DE GIRONA BOLETIN+INFO.JUL+2011-Catal%25C3%25A0_P%25C3%25A1gina_1Salida 20 de Agosto CLUB 2CV I DERIVATS DE GIRONA BOLETIN+INFO.JUL+2011-Catal%25C3%25A0_P%25C3%25A1gina_2
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
prize

prize


Nombre de missatges : 109
Fecha de inscripción : 25/10/2010

Salida 20 de Agosto CLUB 2CV I DERIVATS DE GIRONA Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salida 20 de Agosto CLUB 2CV I DERIVATS DE GIRONA   Salida 20 de Agosto CLUB 2CV I DERIVATS DE GIRONA Icon_minitimeDc Ago 24, 2011 10:44 am

Dotze cabretes, varem fer la ruta per les vinyes del celler, visitarem les instal·lacions del celler i el trull, i posteriorment fer un aperitiu on varem poder gaudir del exelent oli del trull de Pau i els magnifics vins. I per Deu, com estava la Garnatxa
Despres un bon dinar en un agradable indret, i jo, despres, mitgdiadeta sota un oliver, em vaig perdre el brindis pero m ho vaig pasar molt be.
Per si voleu veure les foticos, estan al http://2cvgirona.blogspot.com/
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Salida 20 de Agosto CLUB 2CV I DERIVATS DE GIRONA Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salida 20 de Agosto CLUB 2CV I DERIVATS DE GIRONA   Salida 20 de Agosto CLUB 2CV I DERIVATS DE GIRONA Icon_minitimeDc Ago 24, 2011 10:54 pm

El dia 20 estava al port de la Selva, i vaig pensar en arribarme tot i que amb el cotxe modern, pero al final com que estava de vacances no sabia ni en quin dia vivia i s'em va pasar pale

P.S. Ara repasant el programa he vist que es quedava a les 9:15 de la matinada, jo que de vacances no maixeco fins les 12:30h m'hagués costat deu i ajuda. Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Contenido patrocinado





Salida 20 de Agosto CLUB 2CV I DERIVATS DE GIRONA Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salida 20 de Agosto CLUB 2CV I DERIVATS DE GIRONA   Salida 20 de Agosto CLUB 2CV I DERIVATS DE GIRONA Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Salida 20 de Agosto CLUB 2CV I DERIVATS DE GIRONA
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Trobada-Presentacio "Club 2cv i derivats de Girona"
» 18 de Febrer, 1ª Calçotada Club 2Cv Girona
» Salida del Monzon Classic Club (8/3/15 Taüll)
» Trobada anual club Girona 2-3-4 setembre
» 29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Trobades :: Trobades a Catalunya-
Canviar a: