| 29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona | |
|
+4mario.2k Jordi prize Francesc2cv 8 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Francesc2cv
Nombre de missatges : 25 Fecha de inscripción : 31/10/2010 Ubicació : Girona
| Assumpte: 29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona Dl Maig 14, 2012 10:21 pm | |
| 29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona Sembla mentira però el Club 2CV Girona ja fa un any que es va fundar com a tal i ja fa un any que va celebrar la seva primera trobada de presentació on molts de vosaltres vareu assistir. Des del club hem volgut institucionalitzar aquella primera trobada de presentació i celebrar tots els anys per aquestes mateixes dates l'aniversari del Club 2CV Girona. En aquest moments estem acabant de perfilar el programa de la trobada, però ja us podem anunciar que estem treballant per que es celebri en un càmping a prop de Girona amb zona d'acampada, bungalous i caravanes per que la gent pugui triar on quedar-se a dormir el cap de setmana. En breu us farem arribar el programa. Volem convidar a tots els aficionats als Bicilindrics a participar d'aquesta trobada de cap de setmana al estil clàssics: acampada conjunta, dinars i sopars en grup i moltes activitats amb els nostres cotxes. Us esperem a tots. Salutacions, | |
|
| |
Francesc2cv
| Assumpte: Re: 29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona Dv Jun 08, 2012 7:45 am | |
| Aquí teniu el programa complert amb preus. Com sempre al blog del club també el podeu trobar en castellà 2cvgirona.blogspot.com Salutacions a tots, Us esperem!!! | |
|
| |
prize
Nombre de missatges : 109 Fecha de inscripción : 25/10/2010
| Assumpte: Re: 29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona Dg Jun 10, 2012 6:14 am | |
| Jo anire. Vinga apunteos vos-hi. | |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: 29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona Dg Jun 10, 2012 10:01 am | |
| - prize escrigué:
- Jo anire. Vinga apunteos vos-hi.
Doncs jo no m'apunto , tot i que pinta molt be, he estat fent comptes i surt molt be de preu fins i tot sent tres a casa, pero el dia 2 es l'aniversari de la meva filla i el diumenge, tot i ser 1, tenim festa d'aniversari, si el divendres no treballés fins dissabte a les 6 del mati encara hi aniria divendres i dissabte, pero sera que no, espero que us ho paseu molt be i que ens feu dentetes | |
|
| |
prize
Nombre de missatges : 109 Fecha de inscripción : 25/10/2010
| Assumpte: Re: 29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona Dl Jun 11, 2012 2:43 am | |
| ... doncs , et sortiran llargas ... Jejeje, es broma, Feliç Aniversari. | |
|
| |
Francesc2cv
| Assumpte: Re: 29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona Dt Jun 12, 2012 3:06 am | |
| - Jordi escrigué:
- prize escrigué:
- Jo anire. Vinga apunteos vos-hi.
Doncs jo no m'apunto , tot i que pinta molt be, he estat fent comptes i surt molt be de preu fins i tot sent tres a casa, pero el dia 2 es l'aniversari de la meva filla i el diumenge, tot i ser 1, tenim festa d'aniversari, si el divendres no treballés fins dissabte a les 6 del mati encara hi aniria divendres i dissabte, pero sera que no, espero que us ho paseu molt be i que ens feu dentetes Quina llastima Jordi que no puguis venir... encara si t'ho planteges pots venir a fer el pignig del mig dia al costat del llac de Banyoles!!! Va nois animeu-vos que aquest any és en un campig que han obert no més per nosaltres! Podem fer festa i soroll fins l'hora que vulguem sense molestar a ningú. A part tenim mobilhome (no cal muntar tendes), piscina, bar... i a uns preus raonables. L'any passat varis Bicilindrics varen venir a la trobada, si no recordo malament l'Eduard, en Victor, en Noke i s'ho varen passar molt bé tot i la pluja! | |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: 29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona Dt Jun 12, 2012 9:50 am | |
| | |
|
| |
Francesc2cv
| |
| |
mario.2k
Nombre de missatges : 11 Fecha de inscripción : 14/04/2011
| Assumpte: Re: 29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona Dg Jun 24, 2012 11:27 pm | |
| Hola compañeros. Yo ya he pagado la inscripción. Me acaban de confirmar que el sábado tenemos actuación en vivo del grupo "Komplot" ( versiones de ska, rock punk ). Animo. Mario Aupa 2k | |
|
| |
Auri
Nombre de missatges : 21 Fecha de inscripción : 27/07/2011
| Assumpte: Re: 29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona Dl Jun 25, 2012 12:23 pm | |
| Hola gent! Aprofito per APUNTAR-ME aqui al foro a la trobada d'aquest cap de setmana! Serem 4 persones i 3 cabras! | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: 29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona Dl Jun 25, 2012 8:40 pm | |
| La meva familia pujem pero només a pasar el dissabte amb vosaltres, arribarem després d'esmortzar (bastant després) i marxarem després de dinar el picnic i estar-nos una estoneta per allà. no he pogut convencer a les contràries per que ens quedem a dormir i a passar el diumenge allà, tot i que continuare insistint. Fins dijous que acaba el plaç de pre inscripció encara queden dos dies de fer pressió , per si de cas, sabeu si encara queden mobil-homes lliures? | |
|
| |
RICARDC8
Nombre de missatges : 194 Fecha de inscripción : 21/04/2011 Edad : 61 Ubicació : SANT JOAN DESPI
| Assumpte: Re: 29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona Dl Jun 25, 2012 9:14 pm | |
| ho sento, la sortida és molt temptadora però tinc assumptes familiars que no es poden deixar | |
|
| |
Francesc2cv
| Assumpte: Re: 29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona Dc Jun 27, 2012 12:03 am | |
| - Jordi escrigué:
- La meva familia pujem pero només a pasar el dissabte amb vosaltres, arribarem després d'esmortzar (bastant després) i marxarem després de dinar el picnic i estar-nos una estoneta per allà. no he pogut convencer a les contràries per que ens quedem a dormir i a passar el diumenge allà, tot i que continuare insistint.
Fins dijous que acaba el plaç de pre inscripció encara queden dos dies de fer pressió , per si de cas, sabeu si encara queden mobil-homes lliures?
Molt bé Jordi, m'alegro que finalment puguis venir! Ja et portaré la puntera ampla del paraxocs de darrera Pels mobil-home de moment no hi ha problemes, hi ha una dotzena de mobil-home de 6 places cada un (dos habitacions tancades), de moment tenim reservats més de la meitat però encara queden lliures. Ja hi ha inscrits uns 12 cotxes i cap a 30 persones Aprofiteu per fer la preinscripció fins el 28 i aprofitar els preus rebaixats! | |
|
| |
Xavier
Nombre de missatges : 204 Fecha de inscripción : 22/11/2010 Edad : 59 Ubicació : Igualada, Barcelona
| Assumpte: Re: 29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona Dc Jun 27, 2012 12:19 am | |
| Després de molts treballs finalment nosaltres farem com el Jordi, pujarem la meva dona i jo el dissabte al migdia farem el picnic amb vosaltres per poder coneixer la gent de Girona, que ja en tenim ganes i a la tarda haurem de tornar cap a casa. | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: 29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona Dc Jun 27, 2012 12:30 am | |
| | |
|
| |
Francesc2cv
| Assumpte: Re: 29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona Dc Jun 27, 2012 12:53 am | |
| - Xavier escrigué:
- Després de molts treballs finalment nosaltres farem com el Jordi, pujarem la meva dona i jo el dissabte al migdia farem el picnic amb vosaltres per poder coneixer la gent de Girona, que ja en tenim ganes i a la tarda haurem de tornar cap a casa.
Molt bé Xavi, genial que baixis el dissabte, tot i que sembla que finalment en Jordi es podrà quedar el diumenge al vespre Ja tenia jo ganes de coneixer la famosa Dyane Còmic que tothom m'ha dit que és un espectacle! Un company BICILINDRIC, en Joaquim també m'ha comentat que pujarà a passar el dia el Diumenge, Genial! | |
|
| |
Francesc2cv
| Assumpte: Re: 29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona Dc Jun 27, 2012 1:02 am | |
| | |
|
| |
joaquim
Nombre de missatges : 405 Fecha de inscripción : 11/06/2011 Edad : 53 Ubicació : san vicenç dels horts
| Assumpte: Re: 29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona Dc Jun 27, 2012 9:09 am | |
| hola companys donç nosaltres pujarem el diumenge ben doreta i aixi passarem el dia amb la gent de girona que ja en tenim ganes de coneixels ..vec que al final serem uns quans ...millor creec que sera una trobada molt divertida ens veiem companys | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: 29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona Dc Jun 27, 2012 9:30 am | |
| Be, doncs segons la meva dona donde dije digo dijo diego y resulta que no hem va dir que ens quedesim a dormir, be si ho va dir pero ara s'ho a repensat, i asegura que hem va dir que no ens quedesim a dormir... així que no ens quedem ni a dormir ni a sopar el dissabte, ja hem direu com os va mes bé per tornarme els diners | |
|
| |
Francesc2cv
| Assumpte: Re: 29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona Dc Jun 27, 2012 9:49 pm | |
| - Jordi escrigué:
- Be, doncs segons la meva dona donde dije digo dijo diego y resulta que no hem va dir que ens quedesim a dormir, be si ho va dir pero ara s'ho a repensat, i asegura que hem va dir que no ens quedesim a dormir... així que no ens quedem ni a dormir ni a sopar el dissabte, ja hem direu com os va mes bé per tornarme els diners
No et preocupis Jordi, llastima que no us pogueu quedar al sopar del dissabte Pel diner no et preocupis, ja ho arreglarem el dissabte quan vinguis. De fet totes les possibilitats estan obertes, si hi ha gent que no més poden venir el dissabte com en Jordi i en Xavi, Perfecte O si no més poden venir a passar el dia el Diumenge com en Joaquim, de put...mara Ho important és passar una estona tots plegats i com vosaltres molt bé digueu, que ens anem coneixent tots una mica més | |
|
| |
Francesc2cv
| Assumpte: Re: 29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona Dj Jun 28, 2012 11:07 am | |
| Finalment amb molts d'esforços s'ha pogut solucionar el problema amb la piscina! Tindrem Piscina al campig Amb la calor que diuen que farà s'agrairà molt!!! També ja tenim les neveres plenes de cervesa ben fresqueta!!! Us esperem!!! | |
|
| |
RICARDC8
Nombre de missatges : 194 Fecha de inscripción : 21/04/2011 Edad : 61 Ubicació : SANT JOAN DESPI
| Assumpte: Re: 29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona Dj Jun 28, 2012 11:25 am | |
| Quina enveja que em doneu i jo sense poder anar .... Espero que la proxima si que sigui possible assitir Per als que no podem anar esperem fotos de l'esdeveniment | |
|
| |
Xavier
Nombre de missatges : 204 Fecha de inscripción : 22/11/2010 Edad : 59 Ubicació : Igualada, Barcelona
| Assumpte: Re: 29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona Ds Jun 30, 2012 9:26 pm | |
| A casa sense novetats despres de passar el dia amb la gent de Girona a Banyoles, gràcies a tots per l'acollida, quina llastima no haber pogut estar fins avui, espero que la propera la podem fer complerta. | |
|
| |
Francesc2cv
| Assumpte: Re: 29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona Dl Jul 02, 2012 5:22 am | |
| Gracies a tots els que vareu participar en aquesta trobada, esperem que us ho hageu passat tant bé com nosaltres. Estem molt contents de com va anar tot, encara que com sempre segur que hi ha coses a millorar. Al blog del 2CV Girona ja podeu veure fotos i videos de la trobada: Video 2ª Trobada Anual Club 2CV Girona | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: 29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona Dl Jul 02, 2012 10:53 am | |
| Vaja amb el petit Raïd apte per als nostres cotxes, sort que vaig marxar el dissabte no tinc el xasis per aquestos sustos Nosaltres hem ho vem passar prou be banyant-nos durant tota la tarda a la piscina, la meva filla va acabar ben arrugada de tanta mullena. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: 29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona | |
| |
|
| |
| 29, 30 de Juny i 1 de Juliol, 2ª Trobada Anual del Club 2CV Girona | |
|