2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Què es necessita per legalitzar un enganxall?. I un motor?.

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

Què es necessita per legalitzar un enganxall?. I un motor?. Empty
MissatgeAssumpte: Què es necessita per legalitzar un enganxall?. I un motor?.   Què es necessita per legalitzar un enganxall?. I un motor?. Icon_minitimeDl Maig 30, 2011 7:59 pm

Atenent a la meva ignorància, volia plantejar dos qüestions:
1ª.-
Algú sap quina documentació es necessita per posar un enganxall de remolc?.
Me’l puc posar jo mateix o ho ha de fer un taller?.
Cal passar per l’ITV?.


2ª.-
Puc aconseguir un motor a un molt bon preu.
Si algun dia ho necessités , es pot canviar així, “tal cual” o també cal passar per l’ITV, etc..?.
En tot cas quina documentació es necessita per anar “legal”?.
En la fitxa tècnica del meu cotxe no se veure on figura el número de motor.
Com puc saber si el motor que porta el meu cotxe és el es correspon amb la documentació o s’ha canviat ?.

Gràcies
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Què es necessita per legalitzar un enganxall?. I un motor?. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què es necessita per legalitzar un enganxall?. I un motor?.   Què es necessita per legalitzar un enganxall?. I un motor?. Icon_minitimeDt Maig 31, 2011 2:27 am

Respecte al motor fa molts anys no es podien cambiar, avui dia si ja que es considera recambi i no part de l'estructura, així que no hi ha problema, l'altre es sapiguer si el motor que compres esta millor que el teu o no, reparar un motor completament si té el cigueñal en bon estat no es massa complicat, cambiarlo tampoc.

El enganche, fins el dia 14 de juliol(crec que es aquesta data) el pots legalitzar amb la factura del que t'el monta, incloent-lo en la documentació del cotxe i pagant la taxa corresponent, a partir d'aquesta data entra en vigor l'aplicacio de la nova llei de l'1 de gener, on hi diu que cualsevol modificació del vehicle respecte al seu estat en sortir de fabrica s'ha d'omologar amb un laboratori tecnic, que un enginyer et faci un projecte de modificació, factura de taller que ho monta, i un munt de mals de cap i despesses, fins i tot si vas sense factura abans del 14 de juliol pots muntarla tu i alegar amb un escrit que no tens la factura del mecanic ja que quan es va muntar no existia la llei que obligava a guardar aquesta per presentarla a la itv .


S'ha de legalitzar tot el que no surt de fabrica, retrovisor dret, cinturons trasers, bola de remolc, modificacions de carroceria com defenses o aletes retallades, etc i a poder ser abans de l'entrada d'aplicació.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

Què es necessita per legalitzar un enganxall?. I un motor?. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què es necessita per legalitzar un enganxall?. I un motor?.   Què es necessita per legalitzar un enganxall?. I un motor?. Icon_minitimeDt Maig 31, 2011 8:27 am

Jordi escrigué:
Respecte al motor fa molts anys no es podien cambiar, avui dia si ja que es considera recambi i no part de l'estructura, així que no hi ha problema, l'altre es sapiguer si el motor que compres esta millor que el teu o no, reparar un motor completament si té el cigueñal en bon estat no es massa complicat, cambiarlo tampoc.

El enganche, fins el dia 14 de juliol(crec que es aquesta data) el pots legalitzar amb la factura del que t'el monta, incloent-lo en la documentació del cotxe i pagant la taxa corresponent, a partir d'aquesta data entra en vigor l'aplicacio de la nova llei de l'1 de gener, on hi diu que cualsevol modificació del vehicle respecte al seu estat en sortir de fabrica s'ha d'omologar amb un laboratori tecnic, que un enginyer et faci un projecte de modificació, factura de taller que ho monta, i un munt de mals de cap i despesses, fins i tot si vas sense factura abans del 14 de juliol pots muntarla tu i alegar amb un escrit que no tens la factura del mecanic ja que quan es va muntar no existia la llei que obligava a guardar aquesta per presentarla a la itv .


S'ha de legalitzar tot el que no surt de fabrica, retrovisor dret, cinturons trasers, bola de remolc, modificacions de carroceria com defenses o aletes retallades, etc i a poder ser abans de l'entrada d'aplicació.
Gràcies Jordi.
¡¡¡OSTIMETA!!! Així doncs, cal espabilar-se.
No entenc com posen trabes i problemes per legalitzar coses, que en principi augmenten la seguretat (retrovisor dret, cinturons trasers, etc...) o no tenen una transcendència important (defenses o aletes retallades, bola de remolc, etc...).
Pot ser que hi han molts enginyers a l'atur i s'han de guanyar la vida?.
Pot ser que cal recaudar més?.
No ho entenc.
Bé, hi han tantes coses que no entenc en aquesta vida.....







Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Què es necessita per legalitzar un enganxall?. I un motor?. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què es necessita per legalitzar un enganxall?. I un motor?.   Què es necessita per legalitzar un enganxall?. I un motor?. Icon_minitimeDs Jul 09, 2011 1:45 am

Segons diu el govern, la mesura no s'ha fet amb anim recaudatori si no per augmentar la seguretat I UNA MERDAAAAA!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
xamberg

xamberg


Nombre de missatges : 96
Fecha de inscripción : 04/10/2012

Què es necessita per legalitzar un enganxall?. I un motor?. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què es necessita per legalitzar un enganxall?. I un motor?.   Què es necessita per legalitzar un enganxall?. I un motor?. Icon_minitimeDl Des 10, 2012 12:38 pm

perdoneu la meva ignorància, però tinc entès què els engantxalls antics no hi ha gairebé forma d'homologar-los, és a dir, treure'l d'un altre vehicle per a posar-lo al teu no es pot. Almenys tinc entès això, ja què a mi no em van deixar muntar-lo un procedent d'un sinistre frontal, la part del darrera estava intacta.

Finalment després de demanar pressupostos a bastants llocs (dels 300 que vaig pagar a la pròpia casa als 660 o 800 que em demanaven per la mateixa marca i model de bola en franquícies tipus feuvert... affraid affraid ) vaig portar el cotxe a muntar-la a la casa, vaig obtenir el certificat de muntatge per taller ( amb num de bastidor de cotxe, num de sèrie de la bola... etc etc.. i vaig pagar 39 euros d'ITV per a poder-la homologar. Tot això al juny de 2012.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Què es necessita per legalitzar un enganxall?. I un motor?. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què es necessita per legalitzar un enganxall?. I un motor?.   Què es necessita per legalitzar un enganxall?. I un motor?. Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Què es necessita per legalitzar un enganxall?. I un motor?.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Motor 2cv AZ
» Motor nou!
» Motor i canvi 2cv
» Motor Thor
» Motor Show Festival´11

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Compra venda de vehicles :: Tràmits administratius-
Canviar a: