2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Motor 2cv AZ

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Motor 2cv AZ Empty
MissatgeAssumpte: Motor 2cv AZ   Motor 2cv AZ Icon_minitimeDs Mar 09, 2013 9:16 am

Hola companys!

Us escric aquest nou post perquè, com ja sabeu, a la que no tinc el Dyane m'he d'estar entretenint de seguida amb una cosa o altra ja que no soc capaç d'estarme sense fer res.

Així doncs aquest matí he agafat la moto disposat a fer un tomet i tombant tombant, me n'he anat al tros d'un amic familiar que ja fa anys m'havia regalat varies de les motos que tinc, alla xerrant me m'he enrecordat de les restes destrossades d'un 2cv que tenia fa molts anys, i les portes d'un altre que tenia a la caseta, així que m'ha donat les portes per si en volia fer alguna cosa i que prengués el que volgués del 2cv destrossat, així aquesta tarda he pres les dos portes i el motor, hauré de tornar a buscar la caixa de canvi, etc...

De moment, aquesta tarda havent dinat i anat a buscar tot això ja m'he hagut de posar a treballar-hi, la tentació era massa gran tot i el lamentable estat de tot i tants i tants anys a la intempèrie (no se cuants exactament, però algo exagerat).

He netejat les portes i les he deixat pensant que fer amb elles, vendre-les, guardar-les per a algun projecte iluminat dels meus, un futur 2cv... no ho se...

I el motor? L'escape podrit i foradat d'òxid, l'aranya foradada d'oxid també, i una tapa de la culata mig suelta... Aquest motor estarà clavat... I QUE? començo a desmontar, trec la culata i em surt una mà d'aigua i fulles que... (no tenia ni bugies ni carburador posat) Pero quina maquina tu, el motor per dintre esta INTACTE gira perfecte i te els pistons, segments, válvules en perfecte estat, simplement brut, tot MOOOOOOLT brut, i m'he estat tota la tarda rasca que rascaras amb un tornavís, un raspallet i gasolina, els resultats? Un luxe, fa goig de veure com va quedant tot i la feinada!!! Very Happy

Aqui us deixo les fotos, aparenta ser un motor 350 amb els cilindres de 125cc cadascún pel tamany tot i que no n'estic segur, la xapa del motor em diu que es un AZ, em podrieu aclarir l'any i la cilindrada?? scratch

Motor 2cv AZ 2eokzso

Motor 2cv AZ 2v9w4lx

Aqui podeu veure els dos semicàrters, en el que treballo, i en el que encara no he començat:

Motor 2cv AZ 14y8f1i

Motor 2cv AZ 2dlrh8g

Motor 2cv AZ 33nkhgj

L'interior del cilindre que estava plè d'aigua i fang ja net, impressionant perquè està simplement PERFECTE Shocked

Motor 2cv AZ O0b9j7

Aqui una foto de la culata perquè us pogueu fer una idea de com estava el cilindre... igual.

Motor 2cv AZ 30ni6pe

L'aranya trinxada i podrida... Rolling Eyes

Motor 2cv AZ 2lwwxlh

El tubo d'escape també fet caldo:

Motor 2cv AZ 2rhbccm

I així anava quedant al cap d'unes horetes de dedicació! Wink

Motor 2cv AZ 292xsu1

I aqui la xapeta, a veure si amb això i veient el motor em podeu ajudar a determinar més detalls del traste!

Motor 2cv AZ 2py3ymb

I ara a continuar treballant amb el motor a veure si l'acabem fent "petar", aquests motors sembla que no moren mai... aquest per lo menos tot i estar així estava plè de vitalitat, perque d'aranyes, algun centpeus i altres bixos raros n'han sortit uns quants jajajajaja Laughing

Salutacionsss!!!

Pau

Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 59
Ubicació : SABADELL

Motor 2cv AZ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Motor 2cv AZ   Motor 2cv AZ Icon_minitimeDj Mar 14, 2013 6:43 am

es un 425 igual al que dieron la vuelta al mundo.De los primeros fabricados en vigo.años 60- 70 un bonito trozo de la historia del 2cv a poco que puedas conservalo.Supongo no hay carburador.Las piezas de estos escasean.
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Motor 2cv AZ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Motor 2cv AZ   Motor 2cv AZ Icon_minitimeDt Mar 19, 2013 8:13 am

Hola amigo,

A ver si poco a poco le vamos dejando bien... Le voy dedicando ratillos de vez en cuando y mira, sin prisas cuando le tenga listo a saber que haré con el, seguramente le guarde si queda algo bien homogéneo y limpio que es la intención, o si a alguien le hiciera falta, pues aqui estaria el motorcillo... En cuanto al carburador y demás piezas, pues por donde estaba el motor tiene que estar todo, el coche acabo alli entero destrozado y desarmado a radial años X por puero aburrimiento, me queria ahorrar ésta última parte porque no es que sea precisamente agradable, pero es su historia real... Rolling Eyes

Saludos compañero!

Pau

PD: Dudo que éste vaya a dar alguna vez la vuelta al mundo jajajaja (o quizas si... Suspect jejeje) no, creo que no definitivamente Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
marcs15

marcs15


Nombre de missatges : 13
Fecha de inscripción : 13/09/2013
Ubicació : girona

Motor 2cv AZ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Motor 2cv AZ   Motor 2cv AZ Icon_minitimeDt Set 24, 2013 7:45 am

si esque es maco i tot desmuntat li gafes carinyo,magradaria trubar un a molt vaig preu per ferme una taula Wink 
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Motor 2cv AZ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Motor 2cv AZ   Motor 2cv AZ Icon_minitimeDt Set 24, 2013 9:58 am

Ei,

Doncs finalment he fet servir aquest motor per a algunes coses que em faltaven per la restauració de la meva AZU del 65, mai va malament tenir recanvis, de moment ja m'ha fet servei una culata, sino l'hagues tingut hagues sigut un bon maldecap!Rolling Eyes 

Salutacionsss

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Motor 2cv AZ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Motor 2cv AZ   Motor 2cv AZ Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Motor 2cv AZ
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Motor nou!
» Motor i canvi 2cv
» Motor Thor
» Motor Show Festival´11
» Treure motor i caixa de canvis

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Ajuda tècnica :: Mecànica-
Canviar a: