2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 pintura guantera

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

pintura guantera Empty
MissatgeAssumpte: pintura guantera   pintura guantera Icon_minitimeDg Gen 30, 2011 11:49 am

Estic restaurant una guantera, ja en vaig fer una pero la vaig pintar amb oxiron negre i barnis i va quedar molt xula, pero molt diferent de com son les originals, com que al final la que vaig restaura no entra amb el mando de la calefacció, posare l'altra que tinc que es de la mida bona, pero esta bastant feta malbé i l'haig de pintar de nou.

Algú sap amb que estan pintades perque tinguin aquest acabat rugós?
Gracies per avançat.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 57
Ubicació : Cerdanyola del Valles

pintura guantera Empty
MissatgeAssumpte: Re: pintura guantera   pintura guantera Icon_minitimeDt Feb 01, 2011 9:50 am

Hola Jordi
He preguntat al meu fill, Peró em diu que aquest tipus de pintura no l'utilitzat mai , Peró que hi ha cases especialitzades on et poden ajudar a escollir , fins i tot la de origen, ja que tenen les referencies de citröen , la nostra ens la van fer ells mateixos del color original.
Et passo el enllaç per si vols anar o consultar.
espero trobis el que busques.

http://www.pinturaslamoderna.com/
Tornar a dalt Ir abajo
carles2cv

carles2cv


Nombre de missatges : 83
Fecha de inscripción : 03/10/2010

pintura guantera Empty
MissatgeAssumpte: Re: pintura guantera   pintura guantera Icon_minitimeDt Feb 01, 2011 1:48 pm

hi han pintures texturisadas per pintar paracops de plastic que un cop secas quedan rugosas,també hi ha pintura de baixos de coxe amb esprai que et pot anar bé las dues es poden envarnisar,t´aconsello amb varnis satinat. no fan el rugós exacte pero s´asemblan bastan inclus las boquillas dels esprais es poden graduar el gruix de texturisat,algunes marcas.
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

pintura guantera Empty
MissatgeAssumpte: Re: pintura guantera   pintura guantera Icon_minitimeDc Feb 02, 2011 7:36 am

Precisamente en pinturas la moderna le compre un bote de espray a fernando de su diane.Me puedo acercar con la guantera mia y preguntarles si me la pueden hacer en espray es lo mas barato. Laughing
Es que es una pintura un tanto extraña ¿cierto?
Tornar a dalt Ir abajo
carles2cv

carles2cv


Nombre de missatges : 83
Fecha de inscripción : 03/10/2010

pintura guantera Empty
MissatgeAssumpte: Re: pintura guantera   pintura guantera Icon_minitimeDc Feb 02, 2011 1:42 pm

las pintures texturisadas son una mica complicadas d´aplicar,s´han de aplicar a capas finas i de capa a capa esperar de 3 a 5 minuts segons temperatura i gruix de capa,el nivell de texturisat va en funció del tipo i marca de coxe a imitar.La pintura de baixos es una mica mes sencilla d´ aplicar pero el texturisat es mes grós,ara mateix no sé quina pot anar mes bé no recordo la pintura de las guanteras,si a la botiga tenen cartas de color podras triar
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

pintura guantera Empty
MissatgeAssumpte: Re: pintura guantera   pintura guantera Icon_minitimeDl Feb 07, 2011 9:31 am

Gracies a tots per les respostes, al final vaig consultar amb el pintor de la meva feina, jo li vaig tirar imprimació epoxi i la guantera me l'ha pintat ell al final, amb una pintura texturisada i despres amb la mateixa pintura fent un estucat, tancant l'aire casi al maxim i obrint el vano de la pistola, despres li vaig posar unes tires de formica d'alumini i barnis autocoat mate. El barnis hem vaig atrevir a tirarli jo mateix Razz

pintura guantera Imag0949

El dissabte la vaig posar al costat de la que te en misnenas guardada original i nova i realment son diferents, pero d'un cotxe a un altre que estiguin posades t'hi has de fixar.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Contenido patrocinado





pintura guantera Empty
MissatgeAssumpte: Re: pintura guantera   pintura guantera Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
pintura guantera
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Guantera dyane i guantera 2cv
» Pintura en espray groc "mimosa"
» forat guantera
» Com instal·lar correctament una guantera
» Guantera dyane6 restaurada marró

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Ajuda tècnica :: Xapa i pintura-
Canviar a: