tremacer
Nombre de missatges : 55 Fecha de inscripción : 05/10/2010 Edad : 55 Ubicació : tremp (lleida
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: forat guantera Dg Gen 30, 2011 11:46 am | |
| al final vaig calcar la guantera d'en jordi misnenas, el que pasa que la guantera que hem va passar el toni no era de ct si no de furgo i no va be ja que la tapa es mes gran i esta més amunt, si hagues fet cas de les teves mides ho hagues copsat abans de repintarla i arreglarla que hi farem. | |
|
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: forat guantera Dt Feb 01, 2011 9:29 am | |
| pero que consti que tinc una altre per arreglar aquest cop si de CT "sense problemes" jeje, ja us dire com ha quedat al final, com que ningu m'ha contestat a la peticio d'ajuda en el tipus de pintura ni aqui ni a doscaballos.org la pintare a la meva bola, imprimació de P**a mare epoxi, i autocoat negre amb marteleador, a veure que pasa, primer fare unes proves no fos cas... | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: forat guantera | |
| |
|