2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Pintura en espray groc "mimosa"

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
pollito

pollito


Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 17/11/2011
Edad : 57
Ubicació : Barcelona

Pintura en espray groc "mimosa" Empty
MissatgeAssumpte: Pintura en espray groc "mimosa"   Pintura en espray groc "mimosa" Icon_minitimeDj Nov 21, 2013 2:06 am

Bon dia.

Tinc al 2CV a l'hospital malalt del canvi.
Aprofitant que he tret el motor i el canvi, vaig decidir netejar el compartiment del motor, crec que despres de 34 anys potser seria una bona idea.

Aixì es com estaba dissabte al matí quant vam arribar.

Pintura en espray groc "mimosa" 88f7

greix acumulat de 34 anys !!
No esta malament !!
Despres d'estudiar diferents métodes vaig decidir-me per KH7 (bé marca blanca amb olor a llimona) i una petita karcher.

I dos hores despres estaba així.

Pintura en espray groc "mimosa" 9t9g

Com veieu el costat dret sota la bateria esta bastant robellat, llavors vam aplicar pintura negre (el negre estaba d'oferta) d'aplicació directa sobre oxid.
I.... ens vam anar animant ......i ....... vam acabar pintant tot el xasis.

Ara volia restaurar el color groc del xasis.
El meu dubte es com ho faig?

Habia pensat en comprar un pot de pintura en espray del xines (hi ha dos grocs un mes clar que l'altre), enmascarar tot el cotxe y pintar directe amb l'espray.
Com es pel xasis i a sobre va el motor tampoc es veura molt.....

Algú ho ha probat?
S'enfosquira molt perque la base es negra?
Algú té referencies ho ha probat l'espray dels xinesos?
Algun consell?

Gracies
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Pintura en espray groc "mimosa" Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pintura en espray groc "mimosa"   Pintura en espray groc "mimosa" Icon_minitimeDj Nov 21, 2013 4:21 am

Els colors grocs son bastants delicats, de fet un color vermell, per exemple en monocapa pot valdre uns 50el kilo i el groc uns 90, ja que necesiten molt més pigment, el groc dels xinesos sobre color blanc quedaría bé, pero sobre negre crec que hauràs d'agafar una pintura minimament bona.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
pollito

pollito


Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 17/11/2011
Edad : 57
Ubicació : Barcelona

Pintura en espray groc "mimosa" Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pintura en espray groc "mimosa"   Pintura en espray groc "mimosa" Icon_minitimeDv Nov 22, 2013 8:52 am

Si jo crec el mateix tindria que haberla comprat blanca, .... pero l'oferta era amb el negre.
No se si posar abans una imprimació o no, pero com es pel motor es pot probar sense gaires problemes, segons com quedi ho aplicare a la aleta darrere esquerra que es la que pitjor tinc.

Com proba esta be, es segura i no tindra gaires consequencies ... tindra el motor a sobre ;-)

Demà vaig.
Ja dire com acaba el tema ;-)

Gracies
Tornar a dalt Ir abajo
pollito

pollito


Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 17/11/2011
Edad : 57
Ubicació : Barcelona

Pintura en espray groc "mimosa" Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pintura en espray groc "mimosa"   Pintura en espray groc "mimosa" Icon_minitimeDg Nov 24, 2013 5:44 am

Be, això de pintar es realment mes complicat del que semblaba.
Per no parlar de la tonalitat del groc......
Tot i això i tenint en compte que es el compartiment del motor i que va tancat (entre altres porta el motor a sobre) el resultat no ha sigut tant dolent com al principi semblaba .......Very Happy 

Aquests son els resultats

Pintura en espray groc "mimosa" Kmw6

La tonalitat impossible tot i que te alguna semblança.
Y es molt mes complicat del que sembla pintar amb espray.
Clar que ha sigut una proba low cost, els petits pots de pintura costaben 2,5 euros al xines, (tres pots de pintura groga i un de pintura negra mate total 10 euros)
Eren molt dolents i tenian poca pintura, però pel preu tampoc es pot demanar res mes.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Pintura en espray groc "mimosa" Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pintura en espray groc "mimosa"   Pintura en espray groc "mimosa" Icon_minitimeDg Nov 24, 2013 11:33 am

Els sprais sempre tenen poca pintura, tant si son de pintura bona com de dolenta, pero ha quedat ASTUPENDU!! Laughing  ara el que toca es gastarse 15 euros més a la botiga del toyo i comprar uns fuelles pels paliers, que els vostres estan una mica trencats. Val la pena, molt mes que no pas pintar el xasis, heu trobat un cambi? jo si, et pasare el contacte per whatsapp

Pintura en espray groc "mimosa" 88f7
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Contenido patrocinado





Pintura en espray groc "mimosa" Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pintura en espray groc "mimosa"   Pintura en espray groc "mimosa" Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Pintura en espray groc "mimosa"
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» pintura guantera

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Ajuda tècnica :: Xapa i pintura-
Canviar a: