2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Eduardyane6, presentació

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Eduardyane6

Eduardyane6


Nombre de missatges : 28
Fecha de inscripción : 01/01/2011

Eduardyane6, presentació Empty
MissatgeAssumpte: Eduardyane6, presentació   Eduardyane6, presentació Icon_minitimeDs Gen 01, 2011 9:35 am

Hola a tothom!

Em dic Eduard i sóc de Sant Julià de Ramis, a uns 4 km de Girona.
Tinc 25 anys i fa un parell que tinc un dyane6 de l'any 1968, però no es pas el primer bicilíndric que passa per les meves mans.
El meu pare en va tenir un fa molts anys, però a mi sempre em va quedar l'espina de tenir-ne un. Després de haber-ne restaurat varis, de trastejar amb c8, 2cv, furgonetes... vaig creuar-me amb un dyane 1a serie matrícula de Girona per casualitat i com no, em vaig dir que aquell habia de ser meu fins que ho vaig aconseguir.
En l'actualitat està restaurat, crec que és un dels més antics que es conserven amb matrícula de Girona (GE-80972).
M'agrada molt anar amb ell, fer viatges, excurions i trobades, encara que m'estic plantejant trobar algun bicilindric més modern per poder fer viatges llargs de més de 1.000km com feia avans amb els altres dyanes i guardar aquest per a que duri per lo menys 42 anys més.

Eduard
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Eduardyane6, presentació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Eduardyane6, presentació   Eduardyane6, presentació Icon_minitimeDg Gen 02, 2011 3:02 am

Benvingut, que disfrutis la teva joia no 42, si no molts més.

Ara a per un c8, que aviat farem trobades de amis, jejeje
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 59
Ubicació : SABADELL

Eduardyane6, presentació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Eduardyane6, presentació   Eduardyane6, presentació Icon_minitimeDg Gen 02, 2011 9:32 am

Benvingut
Tornar a dalt Ir abajo
ric-art

ric-art


Nombre de missatges : 22
Fecha de inscripción : 10/12/2010
Edad : 55
Ubicació : El Valles occidental

Eduardyane6, presentació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Eduardyane6, presentació   Eduardyane6, presentació Icon_minitimeDv Gen 07, 2011 7:38 am

Felicitats.

No cal que t´espliqui res del Citroens, disfrutal que es lo mitllor que et pot pasar.


Salutacions i força Chevrons
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Eduardyane6, presentació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Eduardyane6, presentació   Eduardyane6, presentació Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Eduardyane6, presentació
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Presentacio
» Presentació
» presentaciò
» Re-presentació
» presentació

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: