| Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 | |
|
+11elnoidelsucre Xavier RICARDC8 Francesc2cv joaquim tremacer ric-art nel misnenasdoscv Jordi Angels 15 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Dj Feb 02, 2012 8:53 am | |
| Jo hem vaig comprar una batamanata per la calçotada de l'any passat, pero va fer molt bo i no la vaig haver de fer servir, aquest any agues caigut. Esperem ansioso les fotos del perdigón ja acabat, sera tota una atracció el día en que per fi el poguem veure, ara teniu una petita treva de tres setmanes que hem retardat la calçotada per si la teniu acabada, hi haura presentació del charleston d'en misnenas, la podriem fer doble | |
|
| |
RICARDC8
Nombre de missatges : 194 Fecha de inscripción : 21/04/2011 Edad : 61 Ubicació : SANT JOAN DESPI
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Dj Feb 09, 2012 12:45 pm | |
| hola família!!!! espero que el dia de la calçotada el perdigó ja corri per aquestes carreteres, nosaltres pensem fer la presentació en societat de la bala roja | |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Dv Feb 10, 2012 2:05 am | |
| | |
|
| |
Angels
Nombre de missatges : 278 Fecha de inscripción : 22/12/2010 Edad : 58 Ubicació : Cerdanyola del Valles
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Dl Feb 13, 2012 3:05 am | |
| Anem endarrerits de feina per manca de temps i peces. Es una llastima però les coses bones es romandre'n mes. Que hi farem? gracies pels vostres comentaris. | |
|
| |
Angels
Nombre de missatges : 278 Fecha de inscripción : 22/12/2010 Edad : 58 Ubicació : Cerdanyola del Valles
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Dg Feb 26, 2012 6:48 am | |
| Bona tarda, com a anat la calçotada? esperem que per la pròxima hi anem. Però avui mentre vosaltres desfruiteu dels calçots nosaltres hem estat tot el matí amb el Perdigon acabant la instal·lació elèctrica . Reparació i rehabilitació dels suports de la bobina. muntatge quadre velocímetre. muntatge commutador de llums e intermitències. les llums ja cremen, les de davant èxit total. Ja que tenim el quadre desmuntat, aprofitem per instal·lar llums d'emergència que que l'Oskar va penjar l'esquema a la secció de electricitat . i amb un interruptor de 2 patilles que utilitzem per el limpia hem fet instal·lació d'Emergència. ingredients: 1.- Un interruptor del limpia. 2.- Una mica de pintura vermella 3.- Una ubicació per l'interruptor. 4.- 2 díodes de 5 ampers 5.- Un xi-bato d'emergència 6.- Una mica de paciència Instal·lació dels commutadors de llums e intermitència. Instal·lació del lloro de l'any 77 que correspon amb l'any de fabricació , te FM però no es estèreo o sigui que es mono. Està trampejat per poder escoltar un mp/4 Anem be, molt be. . Fins aquí la tanda de fotos, ja ens queda molt poc. clausor, vidre davanter, provar els frens, subjectar el seient de darrere i posar en marxa el motor a veure si sona fi, papers i quedar amb tots vosaltres. el cap de setmana vinent no farem res al perdigon anirem a animar al Pedro de la Rosa que vindrà al circuit de Catalunya a provar HRT F112 que ja ha passat el crash-test. Força Hispània!!!!! | |
|
| |
Paufont
Nombre de missatges : 313 Fecha de inscripción : 19/02/2012 Edad : 30 Ubicació : Montblanc (Tarragona)
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Dg Feb 26, 2012 6:54 am | |
| Ànims que ja el teniu!!!! Una restauració perfecta, si senyor, ara els quatre retocs que us falten i a fer correr la furgo com el primer dia Salutacionsss!! Pau | |
|
| |
Leonard 2cv R4
Nombre de missatges : 11 Fecha de inscripción : 15/02/2012 Ubicació : Pilar de la Horadada, Alacant
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Dt Mar 20, 2012 8:57 am | |
| | |
|
| |
Angels
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Dg Abr 29, 2012 8:40 am | |
| | |
|
| |
Paufont
Nombre de missatges : 313 Fecha de inscripción : 19/02/2012 Edad : 30 Ubicació : Montblanc (Tarragona)
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Dl Abr 30, 2012 11:19 am | |
| Deu meu... Aquest cotxet fot un goig impressionant!!! Esta perfecte, no ho puc dir d'altra manera. Per part meva donar-vos les meves mes sinceres felicitacions per haver deixat molt millor que de fabrica en Perdigon i ara a aclarir la paperassa i a correr com el primer dia que estic segur que no hi tindreu cap problema! Salutacionsss i a disfrutarlo! Pau | |
|
| |
Angels
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Dt Maig 01, 2012 6:55 am | |
| Moltes gracies pel teu suport i ànims . Tu també tens molta feina per endavant si necessites res contacta amb nosaltres t'ajudarem amb molt de gust. ànims que amb ilusió, suport i ganes es pot fer quasi qualsevol cosa. | |
|
| |
Angels
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Dj Maig 24, 2012 5:54 am | |
| Arribada a la I.T.V. porta B. "Quins nervis". Durant el camí d'anada 10 km. mes o menys l'hem posat a 90 km/h i va dret com un ciri. Ens ho miren de cap a peus. "seguim tremolant". Que passara, nomes parlen entre ells i triguem massa a dir-nos res. Quina espera mes llarga uff!!! Per fi la notícia l'hem passat amb bona nota "Aprovats" i amb felicitacions per part dels inspectors del CERTIO Quina il·lusió compartim amb vosaltres l'emoció viscuda el dia d'avui, un dia que no oblidarem mai ni nosaltres ni en Perdigon. No tenim la documentació fins dilluns que anirem a certio a buscar-la , una llastima perquè no tenim cap provisional per anar a la Ronda per l'Anoia que era la nostra il·lusió , estrenar el perdigon a aquesta sortida. Però no us preocupeu que per la pròxima sortida no faltarem, si Deu vol. Fins aquí la restauració d'en Perdigon alguns el veureu aviat i els que no podeu per distància o altres qüestions esperem trobar-nos a la concentració Motorland Aragón. Graciés a tots els amics, familia i companys que han col·laborat a aquesta restauració. | |
|
| |
noke
Nombre de missatges : 329 Fecha de inscripción : 11/10/2010
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Dj Maig 24, 2012 7:21 am | |
| M'alegro que ja la tinguis rodant, si senyor!! Sobre la itv, a la de Sant Just aquest any no m'han mirat gairebé res, només frens, llums, fums i el foso ràpid, ni els amortidors. Va a époques que son més estrictes i époques en els que son més permisius. | |
|
| |
noke
Nombre de missatges : 329 Fecha de inscripción : 11/10/2010
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Dj Maig 24, 2012 7:24 am | |
| Ondia, explica'm com t'ho fas perquè s'aguanti la porta del copilot oberta | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Dj Maig 24, 2012 9:00 am | |
| Que maco us ha quedat, cada día m'agraden mes les AKS, a veure si algú m'en regala una jejejeje Fernando, les portes del 2cv s'aguanten, les del dyane al ser un derivat, no | |
|
| |
Angels
| |
| |
Xavier
Nombre de missatges : 204 Fecha de inscripción : 22/11/2010 Edad : 59 Ubicació : Igualada, Barcelona
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Dj Maig 24, 2012 11:42 pm | |
| Moltes felicitats, encara estic amb la boca oberta no havia vist mai una restauració així, enhorabona, estic segur que nou no estaba tant ben acabat com es veu. | |
|
| |
Angels
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Dv Maig 25, 2012 7:53 pm | |
| Gracies Xavi de tot cor, m'hagués agradat moltíssim anar a la Ronda , penso que era un bon lloc per estrenar en Pedigon, però les coses surten com surten. Gracies de nou pel suport rebut pels bicilindrics | |
|
| |
Angels
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Dl Jun 18, 2012 11:48 pm | |
| Amics meus lo dels papers es una historia per no dormir. Situe-vos , ens truca el gestor i ens diu que hi ha una errada al canet del cotxe que van omplir a Certio. ja!!! i se'n adonen ara. S'avien oblidat de posar que era una rehabilitació i per aixo , tornem-hi un altre cop. Avui he anat a Certio i m'ha dit que si, que era una errada d'ells. m'ho han arreglat i tornem cap al gestor. Compte enrere, a veure ara que triguen. tot lo que no depèn d'un mateix es una tocada de .... | |
|
| |
Paufont
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Dt Jun 19, 2012 8:48 am | |
| Ostres.. doncs si, la veritat es que el tema dels papers es lent i pesat a matar, a veure si en breu ho conseguiu solucionar i ja queda el tema com un anècdota més per explicar!!! Salutacionss i anims! Pau | |
|
| |
nel
Nombre de missatges : 527 Fecha de inscripción : 03/10/2010 Edad : 37 Ubicació : Tàrrega
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Dt Jun 19, 2012 9:19 am | |
| Són una colla de incompetents!! molta paciencia i molts anims que aixó ja està aqui!
| |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 Dt Jun 19, 2012 11:57 am | |
| | |
|
| |
Angels
| |
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 | |
| |
|
| |
| Restauració de PERDIGON 2cv AKS400 | |
|