2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Fundes de seients.

Ir abajo 
AutorMissatge
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Fundes de seients. Empty
MissatgeAssumpte: Fundes de seients.   Fundes de seients. Icon_minitimeDc Feb 25, 2015 7:57 am

Hola companys, estic refent els asientos del meu Dyane nou, la veritat es que estaven destrossats estructuralment però al cap d'unes quantes hores amb el soldadoret de fil puc dir que m'han quedat decents...

Ara però em trobo amb l'impossibilitat de permetre'm unes fundes com deu mana d'alguna de les pagines web de recanvi, no m'hi arriba la butxaca i abans hi ha coses amb més prioritat...

Aixi doncs us voldria preguntar si sabeu d'alguna funda universal econòmica que hi vagi be (fa temps vaig sentir d'unes del Lidl que anaven be...)

No ho se, si algú sap on trobar alguna cosa així be de preu o hi troba una solució econòmica em faria un bon favor de fer m'ho saber.

Gracies companys!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
 
Fundes de seients.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Cerco manera de posar cinturons al seients darrera dyane 6-400 i taller on fer-ho
» Canvi seients
» Cinturons seients darrere
» Compro seients davanters de Mehari
» Cinturones las seients del darrere d'un dyane primera serie

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Compra venda de vehicles :: Cerco...-
Canviar a: