2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Tornem al món bicilindric AK 350.

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Tornem al món bicilindric AK 350. Empty
MissatgeAssumpte: Tornem al món bicilindric AK 350.   Tornem al món bicilindric AK 350. Icon_minitimeDs Des 06, 2014 9:11 am

Hola companys,

Ja fa un temps, poc després d'acabar l'estiu vaig desfer-me per motius personals del meu estimat Dyane, des-de llavors el meu cotxe ha estat un molt més que magnífic Dodge Dart GT 3700 línea 69, un cotxe rapid, còmode, potent, amb molt bones prestacions i "xuminades" abordo per l'època i capaç de donar mil voltes en qualitat de conducció a la majoria de cotxes que ens envolten...

Pero...

Sempre hi han "peros" i un dels "peros" que tenen algunes persones es que neixen bicilindrics i per molt que es tingui el millor cotxe del mon sempre anyoraran els 2 cilindres, aquella suspensio, aquella senzillesa mecànica, aquell soroll, aquella emoció d'intentar agafar les curves més impossibles amb el pedal avall, camins, carreteretes, autopistes i autovies, sense por de res en una llauneta tan petita i simple... Si, m'enyorava del Dyane com un desgraciat, perquè no dir-ho, igual que d'altres coses que mai tornaran, però perque no pot tornar un altre bicilindric?

Així doncs, vaig decidir posar a la venta el meu preciadissim Seat 1500 (es impossible per mi mantindre el Dodge i el Seat, dos transatlantics extremadament insostenibles amb 20 anys, impossible...) per comprar-me un 2cv o Dyane en perfecte estat, però davant d'un mercat tant dolent com el que hi ha ara la gent te poques ganes de comprar i en el fons també em sap greu vendre'l però mai en fare res, es inviable. Llavors vaig anar buscant 2cv o dyanes fets pols per internet a veure si trobaba algo decent per ser reparat i utilitzat de nou, em moria per un bicilindric i per tindre un cotxe que pogues combinar amb el dodge que no fos el nostre Kia diesel tan vulgarment modern.

Va ser llavors quan em va venir a la memòria que un amic i professor del meu institut amb el qual varem estar treballant en el projecte de construcció d'un vehicle elèctric un cop em va oferir un C8 i no el vaig voler perque ja tenia el Dyane, la AZU i el 1500 de manera que no podia ser i me'l vaig trobar a la gasolinera i l'hi vaig preguntar si encara tenia el C8 pero malauradament havia acabat en un plan "pive" i em va dir, si vols però tinc una furgoneta 2cv i dic bueno... Algo es algo ja quedarem un dia i me l'ensenyes.

El cap de setmana seguent vaig anar-la a veure i creient que seria una AKS 400 em vaig endur la sorpresa de que era una sostre baix, allà a les fosques no vaig distingir molt mes entre trastes i tot, no savia si es tractava d'una AZU o d'una 350, pero en fi, varem acordar un preu per ella i me la vaig quedar.

Avui l'he recollit, está de baixa definitiva ves a saber de quan, no te cap tipus de documents, només matricula. El seu estat es acceptable, está en bona forma fisica, te les suspensions i amortidors be, carroceria en molt bon estat, completa de tot i original, marca 5.000 i pico kms, en deu tenir una volteta de més, i de moment no engega, basicament perquè tampoc tinc claus ni el motor d'arranc reacciona a tenir la bateria posada, ni les llums ni res, alguna coseta elèctrica.

Se li hauràn de fer frens, canviar llantes i pneumàtics (llantes ja en tinc), canviar algunes gomes dels paliers, netejar i engrassar tot i donar-la d'alta altre cop i al cap d'un temps una pintadeta ja que al seu dia era blau clar i ara és d'un marró extremadament lleig. Ah si, i també em farà falta un silencios que está podridissim i el tram final d'escapament i a rodar, serà el meu cotxe de cada dia de nou i per tot, queda feina per fer, detalls per pulir però es una bona base i pel que m'ha costat es un excel·lent fitxatge Wink

Us deixo una foto perquè la vejeu, ja faré un bon reportatge amb detalls:

Tornem al món bicilindric AK 350. 11qh8j9

Ja li he fet una bona neteja interior (tot i que encara queda MOLT) i li he donat una capa de transformador d'oxid als terres de davant i una capa ben abundant d'antigravilla, a l'interior realment no té gaire feina a fer-li, realment es conserva molt be, igual que d'exterior de fet, només que la pintura es lletga... Rolling Eyes

En fi, ja us aniré comentant com va tot i a veure si en breus reviso el tema motor i la poso en marxa, tinc ganes de sentir-la petar.

Salutacionssssssssss

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

Tornem al món bicilindric AK 350. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tornem al món bicilindric AK 350.   Tornem al món bicilindric AK 350. Icon_minitimeDl Des 08, 2014 9:48 pm

Collons el que trobes! Sort i anims amb la restauració que esta pa ti chupao!
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

Tornem al món bicilindric AK 350. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tornem al món bicilindric AK 350.   Tornem al món bicilindric AK 350. Icon_minitimeDt Des 09, 2014 6:28 am

enhorabona nano...aixo si que es una bona peça,de segur que quedara molt i molt maca...endavant amb aquest nou projecte bicilindric cheers
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

Tornem al món bicilindric AK 350. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tornem al món bicilindric AK 350.   Tornem al món bicilindric AK 350. Icon_minitimeDs Des 13, 2014 4:39 am

enhorabuena,a disfrutarla pronto
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Tornem al món bicilindric AK 350. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tornem al món bicilindric AK 350.   Tornem al món bicilindric AK 350. Icon_minitimeDs Des 13, 2014 5:39 am

A mi m'estan temptant amb una d'igual, i molt per cert, i fa poc a un altre forero tambe el van temptar i va picar Very Happy ,aquest any sera el de les ak350 cheers
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Tornem al món bicilindric AK 350. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tornem al món bicilindric AK 350.   Tornem al món bicilindric AK 350. Icon_minitimeDs Des 13, 2014 6:23 am

Moltes gràcies pels vostres comentaris companys,

Dir-vos que la furgoneta ja funciona (a falta de que freni) però ja l'he treta a donar algun tomet pel poble servint-me del frè de mà i la veritat es que funciona be, pero es força lenta i té una acceleració molt pobre, crec que finalment, tot i que realment em sap greu la posaré al dia de tot i me la vendré ja que jo necessito un cotxe que em dugui amunt i avall cada dia per autovia i aquest cotxe, sincerament, no l'hi veig tenint aquest ús. Així doncs me'l treuré de sobre i em buscaré un turisme a poder ser Dyane, que porti carburador de doble cos i si pot ser frens de disc.

Realment és una llàstima perque aquesta furgoneta está prou be de xapa, el xassis està be i realment m'encanta... Però no em resultaria un vehicle útil.

Salutacionss i ja us aniré posant els avanços.

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Tornem al món bicilindric AK 350. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tornem al món bicilindric AK 350.   Tornem al món bicilindric AK 350. Icon_minitimeDg Des 14, 2014 3:56 am

Et canvio un Dyane per la furgo si vols, esta documentada? El Dyane si
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Tornem al món bicilindric AK 350. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tornem al món bicilindric AK 350.   Tornem al món bicilindric AK 350. Icon_minitimeDg Des 14, 2014 4:32 am

Crec (només crec) que t'he enviat un MP, no estic segur si s'ha enviat ja que ho he fet de pressa que vaig d'examens fins dalt, s'acosten festes i el temari apreta... Rolling Eyes

Salut

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Tornem al món bicilindric AK 350. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tornem al món bicilindric AK 350.   Tornem al món bicilindric AK 350. Icon_minitimeDl Des 15, 2014 8:14 am

mp rebut Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Tornem al món bicilindric AK 350. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tornem al món bicilindric AK 350.   Tornem al món bicilindric AK 350. Icon_minitimeDc Des 17, 2014 3:37 am

Finalment poso la furgo a la venta ja que se-m'ha posat un bon cotxe a tir, us deixo unes fotos més, demano per ella 600e

Tornem al món bicilindric AK 350. Imi4is

Tornem al món bicilindric AK 350. 30u46k5

Tornem al món bicilindric AK 350. Nyinmc

Tornem al món bicilindric AK 350. 2mfdkkp

Està completa de tot, s'engega be i funciona, falta fer-li frens i treure la documentació (esta de baixa definitiva antiga) per a rehabilitar, xapa prou sana, només els terres laterals lleugerament afectats amb xapes posades damunt i antigravillat, seients originals amb les fundes també d'origen. M'urgeix, s'ha de passar a recollir aqui.

Salutacions,

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Tornem al món bicilindric AK 350. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tornem al món bicilindric AK 350.   Tornem al món bicilindric AK 350. Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Tornem al món bicilindric AK 350.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Nou Bicilindric
» al la fi, ja soc aqui.......un nou bicilindric
» Emb presento com a nou bicilindric.
» El meu nou vehicle bicilíndric ...
» Sidecar bicilíndric

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Restauracions Pas a Pas-
Canviar a: