| II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 | |
|
+12carles2cv tremacer curbaril Eduardyane6 sergi2cv misnenasdoscv danitv lluis2cv noke xesco nel Jordi 16 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 Dg Gen 16, 2011 11:47 am | |
| A mi m'ha traicionat haver matinat tant i m'he quedat clapat al sofà. Al final ni he pujat fotos ni he posat el post de la sortida de florejacs, dema ho faig que estic anant a clapar. Edu si no et sap greu hem copiare les fotos que penjis i les pujare al album de picasa dels bicilindrics. | |
|
| |
Eduardyane6
Nombre de missatges : 28 Fecha de inscripción : 01/01/2011
| Assumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 Dg Gen 16, 2011 11:48 am | |
| | |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 Dg Gen 16, 2011 9:58 pm | |
| fotos de la meva camera pujades, aquest cop n'hi han moltes perque li vaig donar la camera a la meva filla si les haig de fer jo m'atabalo amb tanta gent i no en faig ni una. http://picasaweb.google.com/bicilindrics.cat/IICalcotadaBicilindrica16DeGenerDe2011# Ara en copio les del Edu per penjarles juntes, son molt xules. Va ser una calçotada per recordar, tot va sortir perfecte, van haver calçots per tothom i no van sobrar una exageració, uns tres o cuatre paquets de calçots vem acabar llençant, un dia amb sol, cotxes molt xulos, molt bona gent, llástima dels que no van poder vindre, pero ja ens trobarem tots a la propera. | |
|
| |
nel
Nombre de missatges : 527 Fecha de inscripción : 03/10/2010 Edad : 37 Ubicació : Tàrrega
| Assumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 Dl Gen 17, 2011 1:44 am | |
| Quina enveja!!! me n'alegro moltissim que hagues anat tant be! espero veure-os a tots a la propera! Salut! | |
|
| |
Angels
Nombre de missatges : 278 Fecha de inscripción : 22/12/2010 Edad : 58 Ubicació : Cerdanyola del Valles
| Assumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 Dl Gen 17, 2011 2:16 am | |
| | |
|
| |
noke
Nombre de missatges : 329 Fecha de inscripción : 11/10/2010
| Assumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 Dl Gen 17, 2011 7:52 am | |
| Bueno, ja he pujat las afotos que tinc a l'album.
Va ser un gran dia, pel bon temps, pels calçots, per la gent, per lo bé que s'ho van passar els nanos i pels cotxes que cada dia estan més ben cuidadets.
Gracies a tots pel bon dia que vam passar i sobretot als que vau venir de lluny, que alguns vau fer quilometres... | |
|
| |
curbaril
Nombre de missatges : 10 Fecha de inscripción : 10/10/2010 Edad : 59 Ubicació : girona
| Assumpte: calçotada bicilindrica Dl Gen 17, 2011 10:21 am | |
| Hola companys ,tot va anar molt i molt bé,el dia collo....,els cotxes molt xulos i la gent, el millor.Gracies an Jordiet,Noke per l´intendencia,al Sergi per la salsa(i també a la seva avia qu´el va ben ensenyar)al Danitv per les seves abraçades (es així de carinyós)al Misnenas(jordi)per estar sempre a punt i amb un sonriure a mirarte i aconsellarte sobre mecanica i demés,al Eduard tot i que semblava un xic timit(a mi encara em sorpren que siguent tan jove lo que entèn dels nostre cotxes,)cada vegada el veig més actiu,participatiu i amb ganes de gresca,(tornan cap a Girona no vegis com anava)al Xesco que va fer un grapat de kms ,no solsament pels calçots i la salsa,si no per retrovar-se amb tots nosaltres,al Tuareg per venir a ensenyar-nos la seva joguina,bé a tots ,els nens es van portat prou bé i les senyores van tenir temps de xerrar.....en fí trovades que ens ajunten i fan que et quedin ganes de repetir..a tots els que no van poguer venir a veure si ens retrovem a la proxima.....per cert abans de Florejacs a ón anem?? | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 Dt Gen 18, 2011 1:52 am | |
| Amb el Joan tresserras vem estar parlant de fer una sortideta pel Parc natural del Montnegre, pero el Carles ens ha proposat avui una sortida pel 6 de febrer a Ulldemolins que pinta prou bé, la sortida del montnegre la deixem pel Març que també hi haura millor clima i esclat primaveral als boscos | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 | |
| |
|
| |
| II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 | |
|