2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011

Ir abajo 
+12
carles2cv
tremacer
curbaril
Eduardyane6
sergi2cv
misnenasdoscv
danitv
lluis2cv
noke
xesco
nel
Jordi
16 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
tremacer

tremacer


Nombre de missatges : 55
Fecha de inscripción : 05/10/2010
Edad : 55
Ubicació : tremp (lleida

II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011   II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Icon_minitimeDg Gen 09, 2011 3:30 am

Os desitjo que ho paseu molt be,espero que entengeu que no hi vagi,pero em queda molt lluny per no mes anar a esmorsar,si paseu fred penseu en los del pirineu Wink aixo si que es fred jeje.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011   II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Icon_minitimeDg Gen 09, 2011 8:42 am

Ostres Josep, he vist que habies escrit i hem pensava que t'arribaves, quina llastima que no hi vinguis, pensa que amb el rayo-c8 et plantes aqui en menys de tres horetes, tinc el suport de llauna d'oli, encara el vols?, també tinc una coseta per que me li facis una pulida, son un parell de caballets d'alumini, pero ja farem una trobada més a prop de casa teva perque no tinguis excusa i t'ho passo tot.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
tremacer

tremacer


Nombre de missatges : 55
Fecha de inscripción : 05/10/2010
Edad : 55
Ubicació : tremp (lleida

II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011   II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Icon_minitimeDg Gen 09, 2011 9:05 am

Jordiet escrigué:
Ostres Josep, he vist que habies escrit i hem pensava que t'arribaves, quina llastima que no hi vinguis, pensa que amb el rayo-c8 et plantes aqui en menys de tres horetes, tinc el suport de llauna d'oli, encara el vols?, també tinc una coseta per que me li facis una pulida, son un parell de caballets d'alumini, pero ja farem una trobada més a prop de casa teva perque no tinguis excusa i t'ho passo tot.

Tios,ja em sap greu,si ho tingues tant facil com vosaltres i tant que hi aniria,pero ja saps que la parenta no m'acompanya en la meva botjeria dels 2cv,i si ting que anar sol es una mica pal i per tant poc temps encara mes,lo del soport de la llauna ja el ting,gracies al Carles i mel va donar nou de trinca Shocked ,de totes formes t'ho agraeixo,lo dels caballets si no et vols esperar diguem-ho i mels envies i asunto resuelto.
Hau mandarres no begueu molt i no mengeu molts calçots que despues fan pets Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
danitv




Nombre de missatges : 13
Fecha de inscripción : 18/11/2010

II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011   II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Icon_minitimeDg Gen 09, 2011 9:11 am

El Tremacer se raja?????
Pero si tu eres un tío trempao!!!!!
(es broma, solo por pinchar un poco a ver si encuentro arteria......)
Lástima que no vengas, porque tenía muchas ganas de conocerte en persona. Y descojonarme contigo, claro... Pero es cierto que está lejos para ti. A ver si la proxima es mas cerca y nos vemos "In Vivo"
Un abrazo!!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011   II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Icon_minitimeDg Gen 09, 2011 9:41 pm

Josep, la meva dona m'acompanya si no troba cap excusa per escaquejarse, ja t'entenc, El Nel en tenia una preparada per les terres de Lleida, suposso que a aquesta vindras, el Xesco baixa amb la bala negra i aixo que esta mes lluny que tu(dos o tres minits mes lluny Laughing Laughing Laughing ) pero si quye es veritat que fa pal baixar per només una estona, a més per passar fred, pero esta divertit i et perdras el sahara d'en Lupas, el deixa provar, l'any passat jo el vaig dur, si trobo el video t'el penjo.
els caballets no hem corren gens de pressa, així que quan ens trobem, quan sigui ja t'els passo.

Que poquet falta!, avui m'acostare a la fusteria a que hem guardin llenya, si no a desfer palets

ja he trobat el video que va filmar en misnenas:
http://img607.imageshack.us/i/srr.mp4/

en jordiet carregantse el cambi de marxas del sahara!
encara no habiem arreglat el segon motor i pèr aixo no engegava, cada cop que sento la rascada que li vaig fotre hem fa mal. Embarassed
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011   II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Icon_minitimeDl Gen 10, 2011 8:15 am

No m'acavo de creure que Josep digui que es massa lluny, venga ja! Doncs només hi faltaves tu per completar la orquestra, je je. Tu mateix, a més calçots toquem...

Ara en serio, si no vols vindre amb bicilindric, t'agafes la fragoneta i vens en un plis. Quin millor plan per pasar el diumenge??

A que no t'has montao en un sahara?? Ves pensandolo esta noche Sleep Sleep

A més, els habitants de tremp, com es diuen?.... trempats, no?? Doncs fes honor...


P.D. no se si vendrá pero por lo menos lo hemos intentao...
Tornar a dalt Ir abajo
carles2cv

carles2cv


Nombre de missatges : 83
Fecha de inscripción : 03/10/2010

II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011   II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Icon_minitimeDl Gen 10, 2011 11:20 am

natres tampoc podem venir,encara ens queden Reis per recollir per las casas de familiars,espero que hos ho paseu molt be i que ningu es quedi amb gana. Els habitans de Tremp es diuen Trempolins en Josep ja en fa honor al nom,trempolina molt i es trempat
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011   II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Icon_minitimeDl Gen 10, 2011 11:45 pm

Demà dimecres aniré a encarregar els calçots, la inscripció no queda tancada ja que sempre es poden agafar un parell de menats mes a última hora. intenteu no presentar-vos de sorpresa el diumenge que potser no els tastareu.

Els servei de previsió diu que fara bó Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Ja heu encomenat les batamantas? Laughing Laughing scratch porteu-vos roba d'abric i mantetes per les cames que aniran bé, no us en penedireu de venir molt abrigats.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 59
Ubicació : SABADELL

II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011   II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Icon_minitimeDt Gen 11, 2011 9:06 am

Pues ultimamente esta haciendo muy buen tiempo supongo que el domingo no empeorara o sabes al go ya jordiet.Si quieres traerte esos caballos te los puedo pulir yo.Por cierto alguien sabe algo de Jorge carrasco supongo lo sabe, si no da señales de vida de aqui al viernes lo llamare.


posd.

No es por el,es por los pasteles de la juani tan ricos, Je Je je.La calçotada ya no sera lo mismo.
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011   II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Icon_minitimeDt Gen 11, 2011 10:39 am

misnenasdoscv escrigué:
Por cierto alguien sabe algo de Jorge carrasco supongo lo sabe, si no da señales de vida de aqui al viernes lo llamare.


posd.

No es por el,es por los pasteles de la juani tan ricos, Je Je je.La calçotada ya no sera lo mismo.

Me lo encontre el lunes de la semana pasada en el aeropuerto y me dijo que si que lo sabia pero que le era imposible venir!
Tornar a dalt Ir abajo
tremacer

tremacer


Nombre de missatges : 55
Fecha de inscripción : 05/10/2010
Edad : 55
Ubicació : tremp (lleida

II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011   II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Icon_minitimeDt Gen 11, 2011 12:29 pm

noke escrigué:
No m'acavo de creure que Josep digui que es massa lluny, venga ja! Doncs només hi faltaves tu per completar la orquestra, je je. Tu mateix, a més calçots toquem...

Ara en serio, si no vols vindre amb bicilindric, t'agafes la fragoneta i vens en un plis. Quin millor plan per pasar el diumenge??

A que no t'has montao en un sahara?? Ves pensandolo esta noche Sleep Sleep

A més, els habitants de tremp, com es diuen?.... trempats, no?? Doncs fes honor...


P.D. no se si vendrá pero por lo menos lo hemos intentao...

Gracies Fernando,m'agrada que em trobeu a faltar,aixo vol dir que m'estimeu Rolling Eyes pero ja li he dit a la parenta i el no ha estat rotund,en otra nos encontraremos.
PD:trempat ho pot ser cualsevol,trempoli nomes els de Tremp Laughing Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
azu65

azu65


Nombre de missatges : 52
Fecha de inscripción : 06/10/2010

II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011   II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Icon_minitimeDt Gen 11, 2011 10:58 pm

Tenía muy seriamente ir, pensaba irme el jueves al pueblo, y desde allí salir, pero creo que me voy a tener que quedar en Zgz nuevamente.
Guardarme unos calçots y salsa para el proximo año Crying or Very sad
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011   II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Icon_minitimeDc Gen 12, 2011 3:06 am

Agustin, os venis el sabado a dormir a casa y el domingo acabamos pronto de la calçotada y tienes tiempo para volver tranquilamente a Zgz, te vienes en tu clio y para ir a la calçotada te llevas mi c8, ¿te hace?, si no vienes no te guardaremso calçots, Quizas te los comieras el año que viene un poco mohosos, pero ya te reservo plaza Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
azu65

azu65


Nombre de missatges : 52
Fecha de inscripción : 06/10/2010

II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011   II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Icon_minitimeDc Gen 12, 2011 4:45 am

Gracias Jordi.
El problema es que pensaba irme unos días, pero al final tengo cosas que hacer estos días, así que ni puedo ir al pueblo.
Y de ir, iría con el Dyane, no? que el Clio el pobre lo tengo abandonado Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Dani




Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 10/01/2011

II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011   II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Icon_minitimeDc Gen 12, 2011 5:54 am

Jo encara no tinc bicilíndric Sad
Però em faria molta il·lusió anar-hi Smile
No m'apunto a la calçotada peró si a veure les vostres joies What a Face
M'encantaria ser-hi l'any vinent amb el meu vehicle II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 245745

Dani
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011   II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Icon_minitimeDj Gen 13, 2011 12:43 am

Dani escrigué:
Jo encara no tinc bicilíndric Sad
Però em faria molta il·lusió anar-hi Smile
No m'apunto a la calçotada peró si a veure les vostres joies What a Face
M'encantaria ser-hi l'any vinent amb el meu vehicle II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 245745

Dani
Alla hi serem, si et passes d'hora estas convidat a esmortzar amb nosaltres, ara posare un planol al primer post perque us sigui més facil d'arribar.
per qui es perdi el meu nº 654 96 56 92

Pasa't per l'apartat de presentacions i diguen's qui ets i tots et donarem la benvinguda Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Eduardyane6

Eduardyane6


Nombre de missatges : 28
Fecha de inscripción : 01/01/2011

II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011   II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Icon_minitimeDj Gen 13, 2011 9:25 am

Amb una mica de sort m'hi presento amb uns quants tortells... Pero no és segur!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011   II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Icon_minitimeDj Gen 13, 2011 11:02 am

Bueno... que m'ha sorgit un imprevist d'ultima hora i no podre venir a la calçotada... dema et truco jordiet i parlem de com pagar-te els calçots que havia encomanat, no vui que es quedin i els hagis de pagar tu!

ens veiem a la propera!
una abraçada!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011   II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Icon_minitimeDv Gen 14, 2011 12:47 am

ooh Dani, quina pena, bé ja ens veurem a la propera, per cert, quan en fem una altra trobada, pel febrer no tenim res, vols proposar alguna cosa que ja tinguesis mig preparada, fins a florejacs encara falta bastant.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011   II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Icon_minitimeDs Gen 15, 2011 8:22 am

Ja estan posat els cartells, si poseu el gps un fara sortir per la sortida de sant feliu-molins-el pla,no sortiu per alla, desde alla es molt liat, paseu de llarg tot i que el gps protesti i sortiu pel costat de la tv3, desde alla el gps us porta igual i a més hi han els cartells que us ajudaran a que no us perdeu.

Algu te diaris vells a casa?, ens faran falta per embolicar els calçots i jo no en tinc ni un, porteu-ne si us plau!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Ricard




Nombre de missatges : 15
Fecha de inscripción : 07/10/2010
Edad : 60
Ubicació : Florejacs

II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011   II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Icon_minitimeDs Gen 15, 2011 8:30 am



aquesta vegada no puc venir, no us atragenteu amb els calçots, que us ho passeu molt bé amb nous amics, fins la propera................
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 59
Ubicació : SABADELL

II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011   II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Icon_minitimeDs Gen 15, 2011 8:43 am

Dani Esperaba verte para decirte lo de los focos en persona.Pero en principio no me quiero deshacer de ellos.Espero verte pronto Saludos.
Sobre el tema de los diarios ya los tengo en el coche cargados no sufras jordi.
Jordi tambien te traigo las revistas y el dvd que me dejaste.Hasta mañana.Le he dicho a la mujer si ibamos a las siete y he tenido que salir corriendo al patio pues venia con la escoba detras. Ya llegaremos
Tornar a dalt Ir abajo
Eduardyane6

Eduardyane6


Nombre de missatges : 28
Fecha de inscripción : 01/01/2011

II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011   II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Icon_minitimeDs Gen 15, 2011 11:39 am

Bé fins demà... espero que no em dongui cap ensurt el dyane i avere si tinc temps per prepararho tot, que ho he deixat tot per demà... si es que no aprenc...!
Eduard
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 59
Ubicació : SABADELL

II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011   II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Icon_minitimeDg Gen 16, 2011 9:01 am

Un dia para enmarcar. el dia con un sol explendido volver a ver amigos que hacia tiempo que no veia,y hacer nuevos amigos calçots para rebentar,que mas se puede pedir.Bueno si agradecer a jordiet por la propuesta de la calçotada,el pobre a las 7 de la mañana junto con noke Fernando que estaban ya reservando las mesas y la barbacoas,La salsa de los calçots made in sergi y tantas otras delicatteses aportadas por todos los asistentes.Chapeau.
Los fotografos ya colgaran las fotos pues yo no he echo.Hasta la proxima.
Agradecer tambien a Joan peazo adhesivo que nos a regalado.¡Que tio no tiene precio! Cada vez se descuelga con algun detallazo.
Tornar a dalt Ir abajo
Eduardyane6

Eduardyane6


Nombre de missatges : 28
Fecha de inscripción : 01/01/2011

II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011   II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Icon_minitimeDg Gen 16, 2011 10:18 am

M'ha encantat la trobada! A la seguent mhi apunto!!!
Si no us fa res, penjaré les fotos al foro doscaballos.org per a que tothom les pugui veure.
Salutacions a tothom, i enhorabona a tots els que han participat.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011   II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011 - Página 2 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent
 Temas similares
-
» 7ª Calçotada Bicilindrica 31 de Gener de 2016
» V Calçotada Bicilindrica 19 de Gener de 2014
» Calçotada bicilindrica 25 de gener 2015
» IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones
» Calçotada a Valls 25,26,27,de Gener

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Trobades :: Trobades a Catalunya-
Canviar a: