2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Duplicat de clau

Ir abajo 
+2
misnenasdoscv
jlgarcia
6 participantes
AutorMissatge
jlgarcia




Nombre de missatges : 77
Fecha de inscripción : 28/09/2013

Duplicat de clau Empty
MissatgeAssumpte: Duplicat de clau   Duplicat de clau Icon_minitimeDs Oct 18, 2014 4:30 am

Hola,

Ahir vaig anar a demanar una còpia de claus del meu 2CV i on he anat no tenien el espadin, i tenia de ben antics!! Sad

Algú sap on puc anar a demanar un duplicat?

Moltes gràcies
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

Duplicat de clau Empty
MissatgeAssumpte: Re: Duplicat de clau   Duplicat de clau Icon_minitimeDs Oct 18, 2014 6:10 am

no desesperes haberlos haylos yo no hce mucho hice copias pero un poco retirado sin problemas en gelida y otras en olesa de montserrat.
Tornar a dalt Ir abajo
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

Duplicat de clau Empty
MissatgeAssumpte: Re: Duplicat de clau   Duplicat de clau Icon_minitimeDg Oct 19, 2014 10:06 pm

Yo hice hace 5 años ya copias en una ferreteria de barrio. No creo que sea ningun problema. Pregunta en la tienda de al lado que son muy comunes, aunque el mango sea diferente
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Duplicat de clau Empty
MissatgeAssumpte: Re: Duplicat de clau   Duplicat de clau Icon_minitimeDl Oct 20, 2014 9:51 am

normalment les tenen a casi tot arreu, si algun cop necesites una clau rara de la hostia que no trobes enlloc ves a jual

http://www.copiadellaves.com/taller-jual

Alla hem van fer les del C8, totes, aixó si, es car comparat amb segons quina ferreteria.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Duplicat de clau Empty
MissatgeAssumpte: Re: Duplicat de clau   Duplicat de clau Icon_minitimeDl Oct 20, 2014 11:18 pm

Prova en diferents ferreteries, jo mai m'he quedat sense poder fer una clau d'un cotxe per antic que fos, si no te la fan en un lloc, te la faran en un altre, pero no et costarà aconseguir-la.

Salutacions

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Calvo

Calvo


Nombre de missatges : 13
Fecha de inscripción : 05/04/2012
Edad : 37
Ubicació : Barcelona

Duplicat de clau Empty
MissatgeAssumpte: Re: Duplicat de clau   Duplicat de clau Icon_minitimeDt Des 02, 2014 9:48 pm

Jo i vaig anar no fa massa a fer un parell de copies al carrer Floridablanca entre Urgell i Villaroel a barcelona, el lloc es diu Rapid Lluis, el tiu es un amant dels classics i treballa molt bé.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Duplicat de clau Empty
MissatgeAssumpte: Re: Duplicat de clau   Duplicat de clau Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Duplicat de clau
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» clausor mort

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Compra venda de vehicles :: Cerco...-
Canviar a: