| S'ofega i fa molt de fum | |
|
|
|
Autor | Missatge |
---|
jlgarcia
Nombre de missatges : 77 Fecha de inscripción : 28/09/2013
| Assumpte: Re: S'ofega i fa molt de fum Dj Feb 06, 2014 11:26 am | |
| Resolt el misteri.
Bujies.
Ja arranca. El cap de setmana el torno a treure a veure com es comporta. Ara porto el carburador nou amb el cargol de regulació que li toca.
Continuarà ... | |
|
| |
jlgarcia
| Assumpte: Re: S'ofega i fa molt de fum Dg Feb 09, 2014 6:39 am | |
| Res, Segueix pràcticament igual. Treu molt fum i quan s'escalfa acaba ofegant-se. Durant la setmana intentaré posar el carburador de misnenas2cv a veure que fa. Si no ja no se que pot ser? | |
|
| |
misnenasdoscv
Nombre de missatges : 460 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 59 Ubicació : SABADELL
| Assumpte: Re: S'ofega i fa molt de fum Dl Feb 10, 2014 8:14 am | |
| Si esque cuando se ponen cabezones tela,ya diras alguna cosa.Paciencia,cuando pruebes ese carburador segun vaya, ya me pasare un dia,saludos. | |
|
| |
jlgarcia
| Assumpte: Re: S'ofega i fa molt de fum Dl Feb 10, 2014 10:00 am | |
| - misnenasdoscv escrigué:
- Si esque cuando se ponen cabezones tela,ya diras alguna cosa.Paciencia,cuando pruebes ese carburador segun vaya, ya me pasare un dia,saludos.
Pues con "tu" carburador, a pesar del juego que tiene y alguna pérdida de gasolina, mucho mejor. ¿Dónde me pueden revisar o arreglar alguno de los carburadores? Mientras tanto, si no te corre prisa, lo utilizaré para pasar la Itv, pero de frenos va muy justo y no se sí meterme antes, con tu ayuda, claro, | |
|
| |
oskar
Nombre de missatges : 50 Fecha de inscripción : 09/01/2011 Edad : 51 Ubicació : rubi
| Assumpte: Re: S'ofega i fa molt de fum Dl Feb 10, 2014 12:45 pm | |
| bones jlgarcia, a part de altres llocs que et puguin recomanar, jo els porto a un taller de badalona que mano de santo amb els carburadors.
tallers batlloria Carrer de la Batllòria, 1, 08917 Badalona, Barcelona 934 60 09 82
| |
|
| |
jlgarcia
| Assumpte: Re: S'ofega i fa molt de fum Dl Feb 10, 2014 8:43 pm | |
| Gràcies Oskar, el tinc a prop de la feina. el portaré. tot i que abans l'obriré que no falti algun sortidor o que la boya funcioni. Algú m'ha suggerit que per alguna raó li va entrant benzina a dojo i per això el fum fins que acaba ofegat. | |
|
| |
misnenasdoscv
Nombre de missatges : 460 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 59 Ubicació : SABADELL
| Assumpte: Re: S'ofega i fa molt de fum Dt Feb 11, 2014 6:57 am | |
| - jlgarcia escrigué:
- misnenasdoscv escrigué:
- Si esque cuando se ponen cabezones tela,ya diras alguna cosa.Paciencia,cuando pruebes ese carburador segun vaya, ya me pasare un dia,saludos.
Pues con "tu" carburador, a pesar del juego que tiene y alguna pérdida de gasolina, mucho mejor.
¿Dónde me pueden revisar o arreglar alguno de los carburadores? Mientras tanto, si no te corre prisa, lo utilizaré para pasar la Itv, pero de frenos va muy justo y no se sí meterme antes, con tu ayuda, claro, Por el carburador no te preocupes no corre prisa,el tema los frenos que notas cuando frenas se va hacia algun lado o notas que frena con poca contundencia aunque sin frenometro es complicado saberlo a no ser muy evidente. | |
|
| |
jlgarcia
| Assumpte: Re: S'ofega i fa molt de fum Dt Feb 11, 2014 9:56 am | |
| Buenas, Por un lado hay que dar un buen pisotón para que frene, o mancharlo. Y por otro si frenas fuerte se va hacia un lado. pero para esto abriré otro hilo ;-) | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: S'ofega i fa molt de fum | |
| |
|
| |
| S'ofega i fa molt de fum | |
|