2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Ara una mica de dyane. Desmontar carburador doble cos

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
jlgarcia




Nombre de missatges : 77
Fecha de inscripción : 28/09/2013

Ara una mica de dyane. Desmontar carburador doble cos Empty
MissatgeAssumpte: Ara una mica de dyane. Desmontar carburador doble cos   Ara una mica de dyane. Desmontar carburador doble cos Icon_minitimeDs Nov 09, 2013 7:48 am

Hola,
Com tinc els 2cv una mica empantanegat per manca de temps i m'he quedat sense moto, dijous vaig voler baixar a la feina amb cotxe.
Però entre que estava tallada la C-58, i que el voltímetre se'n anava al + a tope i una pudor a benzina vaig decidir aparcar-lo i baixar en tren.

El tema de la càrrega, ja està en marxa un regulador, eh Toyo125 ;-)

Però pel tema de l'olor a benzina, el perd el carburador, i crec que no és només tema de Nural 5000 Sad

Estant parat, si premo l'accelerador ja surt la benzina per la bomba d'acceleració Crying or Very sad 

Apart de les vostres recomanacions (compro kit, el porto a reparar, un nou, ...), he de desmontar l'alternador o la boca de l'oli per a poder desmontar-lo?
O una "recortà", una clau plana retallada, com la 17 que em vam deixar pel motor però de la mida que toqui.

Moltes gràcies
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Ara una mica de dyane. Desmontar carburador doble cos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ara una mica de dyane. Desmontar carburador doble cos   Ara una mica de dyane. Desmontar carburador doble cos Icon_minitimeDs Nov 09, 2013 9:02 am

La mida si no es que ho han tocat i han canviat les femelles es 12, 4cm en total de llarg la clau i vores rebaixades, la original es un pal recte, amb la clau soldada a sota i un manec a dalt per girarla.

Tot i que pots simplement treure la membrana de la bomba d'acceleració y posar una de nova, segurament s'acabara el problema.

No llencis el regulador vell sense que li faci una ullada, es posible que estigui desajustat, no trencat, els reguladors mecanics son molt mes durs del que pot semblar.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
jlgarcia




Nombre de missatges : 77
Fecha de inscripción : 28/09/2013

Ara una mica de dyane. Desmontar carburador doble cos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ara una mica de dyane. Desmontar carburador doble cos   Ara una mica de dyane. Desmontar carburador doble cos Icon_minitimeDs Nov 09, 2013 11:22 am

Gràcies Jordi. Ja havia pensat en treure la membrana, però també em molesta l'alternador o el tub de l'oli. I venen només la membrana o cal tot el kit del carburador? Ara miraré por les botigues.
I pel que fa el regulador, el vaig obrir, però no vaig saber veure res :?
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Ara una mica de dyane. Desmontar carburador doble cos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ara una mica de dyane. Desmontar carburador doble cos   Ara una mica de dyane. Desmontar carburador doble cos Icon_minitimeDg Nov 10, 2013 12:05 am

http://www.pasion2cvmehari.com/2cv/Producto/610/35/motor-2cv/mehari/dyane/carburadores/membrana-carburador
Tot i que estic segur que la podrem trobar mes econòmica, ja li preguntaré a en Toyo
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Contenido patrocinado





Ara una mica de dyane. Desmontar carburador doble cos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ara una mica de dyane. Desmontar carburador doble cos   Ara una mica de dyane. Desmontar carburador doble cos Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Ara una mica de dyane. Desmontar carburador doble cos
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» VENTA CARBURADOR DOBLE CUERPO
» desmontar un 2 cv en poc temps
» manual dyane o dyane 6 400
» Una mica de presentació
» una de carburador

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Ajuda tècnica :: Mecànica-
Canviar a: