Santiago Anglès
Nombre de missatges : 6 Fecha de inscripción : 03/11/2010
| Assumpte: Preus de la 1ª trobada a la selva del Camp Dj Nov 04, 2010 12:05 am | |
| Sojornar un dia complert vol dir que en un mateix lloc es dorm s'esmortza, es dina i es sopa, aixó, en la trobada de La Selva del Camp costa 35€, si resulta que tu nomès vols dormir et costarà 15€ si en un cas tans sols dines hauràs de pagar 15€ si esmortzes solsament i t'envas a pasejar et costarà 5€ i si nomès sopes et costarà 12€. Ens caldrà perfeccionar el lèxic per poder-nos entendre millor.
| |
|
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Preus de la 1ª trobada a la selva del Camp Dj Nov 04, 2010 5:31 am | |
| Molt be, es que els de canfanga com que som "xaves" no tenim aquest lexic tan acurat, esta molt bé tot el programa i els preus, vaig dir tot alló per que hem resultaba estrany que pogues valdre tant, si al final convenço les meves estimades dona i filla hi anire a partir de dissabte a la tarda, si no les convenço hi anire el diumenge, el problema sempre es dormir fora de casa, vaig a començar a trucar a la gent a veure quí més s'anima. | |
|