2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 2ª TROBADA A LA SELVA DEL CAMP 26 I 27 NOVEMBRE

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
carles2cv

carles2cv


Nombre de missatges : 83
Fecha de inscripción : 03/10/2010

2ª TROBADA A LA SELVA DEL CAMP 26 I 27 NOVEMBRE Empty
MissatgeAssumpte: 2ª TROBADA A LA SELVA DEL CAMP 26 I 27 NOVEMBRE   2ª TROBADA A LA SELVA DEL CAMP 26 I 27 NOVEMBRE Icon_minitimeDv Oct 28, 2011 1:57 am

Bones companys u faig saber que en Santi de la Selva Del Camp està acaban de lligar una nova trobada pel 26 i 27 de novembre,cuan tingui mes detalls ja us els faré saber,de moment ja podeu reservar aquest cap de setmana per anar al Baix Camp.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

2ª TROBADA A LA SELVA DEL CAMP 26 I 27 NOVEMBRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2ª TROBADA A LA SELVA DEL CAMP 26 I 27 NOVEMBRE   2ª TROBADA A LA SELVA DEL CAMP 26 I 27 NOVEMBRE Icon_minitimeDv Oct 28, 2011 3:08 am

Aquest cap de setamana esta reservat fa bastant de temps per la ronda per l'Anoia, mira que hi han dies... pale
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
carles2cv

carles2cv


Nombre de missatges : 83
Fecha de inscripción : 03/10/2010

2ª TROBADA A LA SELVA DEL CAMP 26 I 27 NOVEMBRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2ª TROBADA A LA SELVA DEL CAMP 26 I 27 NOVEMBRE   2ª TROBADA A LA SELVA DEL CAMP 26 I 27 NOVEMBRE Icon_minitimeDv Oct 28, 2011 8:57 am

tens raó Jordi,vaig trucar al Santi i em va dir que ja tenia la trobada apunt nomes l´hi faltava lligar algún preu jo em vaig oferir a obrir-lhi un post,sensa caure que aquell mateix cap de setmana coincidia amb la ronda de l´Anoia,ja parlaré amb ell per si pot canviar de dia.
Aquest més de novembre 3 trobadas,no sé si es bó o no es bó,el que si sé es que resta assistecia a las trobadas.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

2ª TROBADA A LA SELVA DEL CAMP 26 I 27 NOVEMBRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2ª TROBADA A LA SELVA DEL CAMP 26 I 27 NOVEMBRE   2ª TROBADA A LA SELVA DEL CAMP 26 I 27 NOVEMBRE Icon_minitimeDv Oct 28, 2011 10:40 pm

Encara que hi haguesin 5 trobades en un mateix mes, almenys tindries l'opcio d'anar-hi a una o un altre si no coincideixen, que hi haguin moltes resta, pero que coincideixin divideix, l'any passat ja no vaig poder anar a la selva i aquest any hem tornaré a quedar sense poder anar si no ho camvía, pel que sé en Xavier ja te tot muntat, fins i tot l'alcalde ens fara una recepció, o almenys aixo m'ha dit en Xavier, el que no se es si m'ho deia de broma scratch una setmana després farà el matix fred i ja serem a desembre amb lo qual ja no son tres en un mes, i segurament sera l'ultima de l'any santa mira de parlar-hi a veure si es pot arreglar, en tot cas no aniría a la butifarrada perque a tres seguides tres caps de setmana ho veig dificil, pero a dues es molt possible.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Contenido patrocinado





2ª TROBADA A LA SELVA DEL CAMP 26 I 27 NOVEMBRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2ª TROBADA A LA SELVA DEL CAMP 26 I 27 NOVEMBRE   2ª TROBADA A LA SELVA DEL CAMP 26 I 27 NOVEMBRE Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
2ª TROBADA A LA SELVA DEL CAMP 26 I 27 NOVEMBRE
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
»  1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010
» 1ª Trobada de vehicles Clasics a Begues 24 de novembre de 2013
» Preus de la 1ª trobada a la selva del Camp
» II A xafar NEU!! volta a la Bonaigua 15/12/13
» 2ª TROBADA DE CLÀSSICS A MASSANET DE LA SELVA EL 21-10-2012

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Trobades :: Trobades a Catalunya-
Canviar a: