carles2cv
Nombre de missatges : 83 Fecha de inscripción : 03/10/2010
| Assumpte: 2ª TROBADA A LA SELVA DEL CAMP 26 I 27 NOVEMBRE Dv Oct 28, 2011 1:57 am | |
| Bones companys u faig saber que en Santi de la Selva Del Camp està acaban de lligar una nova trobada pel 26 i 27 de novembre,cuan tingui mes detalls ja us els faré saber,de moment ja podeu reservar aquest cap de setmana per anar al Baix Camp. | |
|
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: 2ª TROBADA A LA SELVA DEL CAMP 26 I 27 NOVEMBRE Dv Oct 28, 2011 3:08 am | |
| Aquest cap de setamana esta reservat fa bastant de temps per la ronda per l'Anoia, mira que hi han dies... | |
|
carles2cv
Nombre de missatges : 83 Fecha de inscripción : 03/10/2010
| Assumpte: Re: 2ª TROBADA A LA SELVA DEL CAMP 26 I 27 NOVEMBRE Dv Oct 28, 2011 8:57 am | |
| tens raó Jordi,vaig trucar al Santi i em va dir que ja tenia la trobada apunt nomes l´hi faltava lligar algún preu jo em vaig oferir a obrir-lhi un post,sensa caure que aquell mateix cap de setmana coincidia amb la ronda de l´Anoia,ja parlaré amb ell per si pot canviar de dia. Aquest més de novembre 3 trobadas,no sé si es bó o no es bó,el que si sé es que resta assistecia a las trobadas. | |
|
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: 2ª TROBADA A LA SELVA DEL CAMP 26 I 27 NOVEMBRE Dv Oct 28, 2011 10:40 pm | |
| Encara que hi haguesin 5 trobades en un mateix mes, almenys tindries l'opcio d'anar-hi a una o un altre si no coincideixen, que hi haguin moltes resta, pero que coincideixin divideix, l'any passat ja no vaig poder anar a la selva i aquest any hem tornaré a quedar sense poder anar si no ho camvía, pel que sé en Xavier ja te tot muntat, fins i tot l'alcalde ens fara una recepció, o almenys aixo m'ha dit en Xavier, el que no se es si m'ho deia de broma una setmana després farà el matix fred i ja serem a desembre amb lo qual ja no son tres en un mes, i segurament sera l'ultima de l'any mira de parlar-hi a veure si es pot arreglar, en tot cas no aniría a la butifarrada perque a tres seguides tres caps de setmana ho veig dificil, pero a dues es molt possible. | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: 2ª TROBADA A LA SELVA DEL CAMP 26 I 27 NOVEMBRE | |
| |
|