2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 CURRAR-SE TROBADES ES LO IMPORTANT

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
JOSEP ROCA

JOSEP ROCA


Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 31/10/2010
Edad : 59
Ubicació : SANT GREGORI - GIRONA

CURRAR-SE TROBADES ES LO IMPORTANT Empty
MissatgeAssumpte: CURRAR-SE TROBADES ES LO IMPORTANT   CURRAR-SE TROBADES ES LO IMPORTANT Icon_minitimeDg Oct 31, 2010 6:54 am

JO CREC QUE LO IMPORTANT ES FER COSES, CONTROLAR I BUSCA UNA DATA QUE VAGI BE A TOTOM SEMPRES ES DIFICIL, TAMBE HEM DE PENSAR QUE TAMBE HI HAN AMANTS DELS BICILINDRICS I POTSER TREBALLEN ELS DIUMENGES I NO PODEN ANAR A LES TROBADES, ES UN DELS MOTIUS PERQUE LA DE GIRONA ES FA UN DISSABTE, JA QUE SI NO SOM UNS QUANTS QUE NO PODEM ASISTIR MAI. I TAMBE ENS AGRADA FER SORTIDES. AVUI EN DIA TROBAR UN DIA QUE NO HI HAGIN ACTIVITATS ES DIFICIL, LO IMPORTANT ES TENIR GANES DE FER TROBADES I GENT QUE ES MOGI, PER PUGER-NA GAUDIR TOTS PLEGATS.
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

CURRAR-SE TROBADES ES LO IMPORTANT Empty
MissatgeAssumpte: Re: CURRAR-SE TROBADES ES LO IMPORTANT   CURRAR-SE TROBADES ES LO IMPORTANT Icon_minitimeDg Oct 31, 2010 8:29 am

Estic completament dacord amb tu Pep, però el que si hauriem de fer es amortitzar aquest fòrum, publicar totes les trobades just després d'haver-se organitzat i procurar evitar que coincideixin amb d'altres, perque crec que més d'un aniría a les dos, en aquest cas és una mica difícil ja que són molt distants entre elles, però per exemple, l'any passat vaig organitzar-ne una aqui lleida jo, i aquest any volia repetir i no ho he fet ja que s'organitzava la de tarragona i ja amb més raons organitzant-se la de girona, que moltes vegades tot això no es pot evitar, per falta d'informació o per falta de disponivilitat als asistents o organitzadors. Crec que tot això es un motiu de necessitat de promocionar aquest fòrum i fer que la gent hi interactui!

Salutacions.
Tornar a dalt Ir abajo
 
CURRAR-SE TROBADES ES LO IMPORTANT
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» 17 de Juliol, sortida efecte tovallola al delta de l'Ebre (actualitzat)
» 27 de novembre LA RONDA per l'Anoia
» Com no tinc vacançes, procurare no perdrem una
» sortida 18 setembre museu ferrocarril
» properes trobades(inexistents)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Trobades :: Trobades a Catalunya-
Canviar a: