2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 properes trobades(inexistents)

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

properes trobades(inexistents) Empty
MissatgeAssumpte: properes trobades(inexistents)   properes trobades(inexistents) Icon_minitimeDg Oct 17, 2010 5:55 am

Encara no tenim cap trobada a la vista, després resulta que tothom vol que quedem i la cosa es fa de pressa i malament, la gent ja esta compromessa amb altres históries i acabem sent els quatre de sempre.

La pregunta del milió, ¿qui es mulla?

Qui tingui una idea per fer una sortida que ho digui, desde el foro se l'ajudara a organitzar el que faci falta.

El que proposeu intenteu que sigui factible, i a poder ser amb dates.

Jo tinc alguna idea que volia proposar, hi va haver gent que va dir en l'última sortida a Catalunya en miniatura que volia fer algo pero al final tot queda a l'aire i si no som els mateixos de sempre ningú fa res.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

properes trobades(inexistents) Empty
MissatgeAssumpte: Re: properes trobades(inexistents)   properes trobades(inexistents) Icon_minitimeDg Oct 17, 2010 10:19 am

hi ha algo pendent a Tarragona, jo estic planejant una visita a un poblat iber i un dinaret al mateix restaurant de l'any passat que crec que va estar molt be, però volia esperar a saber les dates de lo de Tarragona, per no coincidir i poder ser el major número de gent!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

properes trobades(inexistents) Empty
MissatgeAssumpte: Re: properes trobades(inexistents)   properes trobades(inexistents) Icon_minitimeDg Oct 17, 2010 10:42 am

no esperaba menys de tú, posa els detalls si els tens i la data ja la posarem despres, jejeje, es veritat, que la de novembre es teva
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Contenido patrocinado





properes trobades(inexistents) Empty
MissatgeAssumpte: Re: properes trobades(inexistents)   properes trobades(inexistents) Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
properes trobades(inexistents)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» CURRAR-SE TROBADES ES LO IMPORTANT
» 17 de Juliol, sortida efecte tovallola al delta de l'Ebre (actualitzat)
» 27 de novembre LA RONDA per l'Anoia
» Com no tinc vacançes, procurare no perdrem una
» sortida 18 setembre museu ferrocarril

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Trobades :: Trobades a Catalunya-
Canviar a: