Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: properes trobades(inexistents) Dg Oct 17, 2010 5:55 am | |
| Encara no tenim cap trobada a la vista, després resulta que tothom vol que quedem i la cosa es fa de pressa i malament, la gent ja esta compromessa amb altres históries i acabem sent els quatre de sempre.
La pregunta del milió, ¿qui es mulla?
Qui tingui una idea per fer una sortida que ho digui, desde el foro se l'ajudara a organitzar el que faci falta.
El que proposeu intenteu que sigui factible, i a poder ser amb dates.
Jo tinc alguna idea que volia proposar, hi va haver gent que va dir en l'última sortida a Catalunya en miniatura que volia fer algo pero al final tot queda a l'aire i si no som els mateixos de sempre ningú fa res. | |
|
nel
Nombre de missatges : 527 Fecha de inscripción : 03/10/2010 Edad : 37 Ubicació : Tàrrega
| Assumpte: Re: properes trobades(inexistents) Dg Oct 17, 2010 10:19 am | |
| hi ha algo pendent a Tarragona, jo estic planejant una visita a un poblat iber i un dinaret al mateix restaurant de l'any passat que crec que va estar molt be, però volia esperar a saber les dates de lo de Tarragona, per no coincidir i poder ser el major número de gent! | |
|
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: properes trobades(inexistents) Dg Oct 17, 2010 10:42 am | |
| no esperaba menys de tú, posa els detalls si els tens i la data ja la posarem despres, jejeje, es veritat, que la de novembre es teva | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: properes trobades(inexistents) | |
| |
|