| Historia del meu 2CV | |
|
+3joaquim misnenasdoscv Paufont 7 participantes |
Autor | Missatge |
---|
Vichy
Nombre de missatges : 8 Fecha de inscripción : 12/09/2013 Edad : 60 Ubicació : Barcelona
| Assumpte: Historia del meu 2CV Dj Set 12, 2013 8:50 pm | |
| Hola companys,
Em dic Lluís i us saludo a tots,
Vaig rescatar un 2CV que estava tirat a la muntanya i en vaig començar la restauració. Un cop desmuntar del tot, vaig posar a punt el motor pero de sobte em vaig quedar sense taller i vaig haver de distribuir el cotxe en diferents llocs. El motor a Barcelona, la "caracola" a Montbrió del Camp, i la resta de la carrosseria a Cadaques. Es a dir, el tinc repartit a tres llocs diferents. Ara no se que fer-ne, si continuar amb el projecte o be desfer-me'n. Em podeu ajudar?
Vichy
| |
|
| |
Vichy
Nombre de missatges : 8 Fecha de inscripción : 12/09/2013 Edad : 60 Ubicació : Barcelona
| Assumpte: Re: Historia del meu 2CV Dv Set 13, 2013 3:25 am | |
| Ep!!! Voldria posar una foto del 2cv però fins que no passin 7 dies no tinc autorització del foro.
Fins aviat!
Lluís | |
|
| |
Paufont
Nombre de missatges : 313 Fecha de inscripción : 19/02/2012 Edad : 30 Ubicació : Montblanc (Tarragona)
| Assumpte: Re: Historia del meu 2CV Dv Set 13, 2013 4:48 am | |
| Hola company!
Vaja... Quina historia la del teu 2cv, doncs la teva decisio depèn de les ganes que tu li tinguis, de la feina i el gasto que et suposi, documentacio, etc.. Es algo que has de veure tu valorant tot això.
Si no estés malament jo no ho dubtaria, bueno, jo perque recullo cada trasto que... Pero em costa molt desferme de cap vehicle i menys algun aixi, ni que sigui poc a poc, els trastos desatrosos que tinc sempre els hi vaig dedicant temps de tant en tant, per mi no son menys!
Salutacions company i a veure que fem!
Pau | |
|
| |
misnenasdoscv
Nombre de missatges : 460 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 59 Ubicació : SABADELL
| Assumpte: Re: Historia del meu 2CV Dv Set 13, 2013 7:56 am | |
| Bienvenido al foro. Sinceramente y por lo que cuentas facil no lo tienes ¿Tienes documentacion del vehiculo? Otro tema inportante es valorar si el estado del vehiculo esta en condiciones para ser restaurado sin que nos cueste mas la salsa que el pollo y lo principal de cuanto presupuesto calculas que te puede costar.Una vez hayas encontrado algun sitio para reunirlo todo.Otra posibilidad seria venderlo a piezas con paciencia y con el dinero obtenido intentar comprar uno, aunque hayas de añadirle algo de dinero encima a veces es la solucion mas rapida y menos costosa.Un saludo | |
|
| |
joaquim
Nombre de missatges : 405 Fecha de inscripción : 11/06/2011 Edad : 53 Ubicació : san vicenç dels horts
| Assumpte: Re: Historia del meu 2CV Ds Set 14, 2013 8:20 am | |
| hola Lluis sigues benvingut al foro,el tema que planteiges no es facil d`abordar perque la situacio de cadasqu es molt diferent,pero jo ho resoldria amb la seguent formula: diners a invertir,temps i sobre tot ganes de fer-ho...amb ganes e il-lusio es fan moltes coses i aaaaa..... diners que ningu t`enganyi ten gastaras...pero la decisio es teva i prenguis la que prenguis sers una decisio correcte....ens veiem salut | |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Historia del meu 2CV Dg Set 15, 2013 3:46 am | |
| Hola Lluís i benvingut, com ja t'han comentat el tema que plantejes es complicat, sense un lloc i que estigui ben a prop ho tens difícil, pero tot s'acabà fent si hi han ganes i tens il·lusió per fer-ho. Et pasare el meu telèfon per privat, potser podem trobar una solució | |
|
| |
marcs15
Nombre de missatges : 13 Fecha de inscripción : 13/09/2013 Ubicació : girona
| Assumpte: Re: Historia del meu 2CV Dc Set 25, 2013 4:11 am | |
| benvingut al foro,pasa i disfruta | |
|
| |
THOR
Nombre de missatges : 330 Fecha de inscripción : 22/05/2011 Edad : 69 Ubicació : Mataró
| Assumpte: Re: Historia del meu 2CV Dg Set 29, 2013 7:47 pm | |
| | |
|
| |
Vichy
| Assumpte: Re: Historia del meu 2CV Dt Feb 04, 2014 9:29 pm | |
| Gràcies per l'acollida que he tingut i disculpeu-me per aquesta resposta tardana. Han passat 4 mesos i no he aconseguit tirar endavant aquest projecte. Finalment no tinc cap altre opció que desfer-me del cotxe...Tornar a tenir un 2cv em fa molta il·lusió però no tinc diners, ni temps, ni..... no puc fer-mes. Jordi, et puc trucar per parlar una estona amb tu? Estic un pel confós i potser parlar-ne amb tu em pot ajudar. Lluís | |
|
| |
Vichy
| Assumpte: Re: Historia del meu 2CV Dt Feb 04, 2014 9:33 pm | |
| Ah si!! el cotxe te papers.
Lluís | |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Historia del meu 2CV Dj Feb 06, 2014 3:47 am | |
| Crec que trobarem una solució per aquest 2cv que tornarà a correr | |
|
| |
misnenasdoscv
Nombre de missatges : 460 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 59 Ubicació : SABADELL
| Assumpte: Re: Historia del meu 2CV Dv Feb 07, 2014 9:41 am | |
| | |
|
| |
Vichy
| Assumpte: Re: Historia del meu 2CV Dt Feb 11, 2014 10:20 pm | |
| Bon dia, Us poso una foto del tema en qüestió. Si tot va be no tardarem massa a veure'l correr!! Lluís | |
|
| |
Vichy
| Assumpte: Re: Historia del meu 2CV Dj Nov 19, 2015 4:58 am | |
| Aviam si surt.... Lluís | |
|
| |
Vichy
| Assumpte: Re: Historia del meu 2CV Dj Nov 19, 2015 5:05 am | |
| https://imageshack.us/i/5iogzeJ Lluís | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: Historia del meu 2CV Dg Nov 22, 2015 7:13 am | |
| A veure si el veiem aviat, en marxa esta, pero te feineta | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Historia del meu 2CV | |
| |
|
| |
| Historia del meu 2CV | |
|