2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 les meves miniatures

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

les meves miniatures Empty
MissatgeAssumpte: les meves miniatures   les meves miniatures Icon_minitimeDg Oct 24, 2010 9:57 pm

les meves miniatures Imag0771

Tinc l'estanteria a punt de caure pel pés. l'altre día vaig trobar a casa del pare en el meu altell una caixa on hi havien els meus 2cv que he anat coleccionat desde el 92 fins que hem vaig cassar, ara els he ajuntat amb els que vaig anar comprant despres de casarme i n'hi han uns 50, no surten tots a la foto perque no hi cabien tots a la postada. es pot resumir en un sol mot: malaltís
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

les meves miniatures Empty
MissatgeAssumpte: Re: les meves miniatures   les meves miniatures Icon_minitimeDl Oct 25, 2010 1:35 am

tens tota la raó, tot el que estigui relacionat amb el 2cv es una bona adquisició, arriba un moment que no saps on possar-ho, i almenos jo, per sort (o per desgracia) no m'hi arriba la butxaca, si no faria lo mateix amb els de veritat! me'ls compraria tots!
Tornar a dalt Ir abajo
 
les meves miniatures
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Les meves miniatures
» Les meves joguines
» Blog personal on explico les meves vivencies amb el 2cv

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Altres :: Miniatures-
Canviar a: