| Les meves joguines | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Angels
Nombre de missatges : 278 Fecha de inscripción : 22/12/2010 Edad : 58 Ubicació : Cerdanyola del Valles
| Assumpte: Les meves joguines Dl Feb 25, 2013 8:04 am | |
| Ja fa temps que quan sortim per ai anem comprant els vehicles que m'agraden per fer una petita col·lecció us passo unes imatges. miniatures varies aquest m'agrada molt Tota la flota. Els germans grans de la família. Espero que us hagi agradat la meva petita col·lecció | |
|
| |
Paufont
Nombre de missatges : 313 Fecha de inscripción : 19/02/2012 Edad : 30 Ubicació : Montblanc (Tarragona)
| Assumpte: Re: Les meves joguines Dl Feb 25, 2013 10:12 am | |
| Que xulos! Recordo que quan era petit tenia idèntica la DKW que tens per aqui però blava i pintada del "Danone", també tinc una bona estanteria plena de trastets així a l'habitació, però no son gran maquetes, són més de decoració (d'aquests de ferro com "reciclat"). I al detall així com tens tants 2cv tinc un model del Titanic que vaig començar a montar ja fa... i que vaig acabar fa poc adaptant-li a més a més un sistema R/C, tot i que ara mateix està averiat... Salutacionsss i bona col.lecció!!! Pau PD: Edito: El que et deia de la DKW em referia al model més antic (veig que en tens 2) l'altra més moderna i quadrada la tenia igual el meu avi a la seva granja com a caseta fins que un incendi ho va cremar tot, recordo de petit veure-la tota cremada i oxidada amb el motorot mercedes que quedava dintre la cabina gairebé... | |
|
| |
THOR
Nombre de missatges : 330 Fecha de inscripción : 22/05/2011 Edad : 69 Ubicació : Mataró
| Assumpte: Re: Les meves joguines Dl Feb 25, 2013 8:40 pm | |
| Ostres Àngels, quina col·lecció més xula. Son tots molt bonics. On trobeu aquestes miniatures?. Les compreu per internet?.
Salutacions.
| |
|
| |
Angels
Nombre de missatges : 278 Fecha de inscripción : 22/12/2010 Edad : 58 Ubicació : Cerdanyola del Valles
| Assumpte: Re: Les meves joguines Dl Feb 25, 2013 9:56 pm | |
| Encara no hem comprat cap per internet, però si trobo un molt especial pot ser sem va l'olla. No, normalment al autoretro de Barna hi han moltes paradetes, sinó a qualsevol botiga de joguines de barri o grans superficies que passem mirem l'aparador i si tenen algun 2cv que ens agrade doncs el comprem. | |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Les meves joguines Dt Feb 26, 2013 5:44 am | |
| On heu trobat AKS de sostre alt? jo m'he tornat boig buscant per tot l'autoretro i només hi havia una amb una barca al sostre carisima, aquesta taronja m'encanta | |
|
| |
Angels
| Assumpte: Re: Les meves joguines Dt Feb 26, 2013 8:26 am | |
| | |
|
| |
nel
Nombre de missatges : 527 Fecha de inscripción : 03/10/2010 Edad : 37 Ubicació : Tàrrega
| Assumpte: Re: Les meves joguines Dc Feb 27, 2013 8:58 am | |
| Teniu una colecció molt maca Angels! el millor el 2cv blau el Josep Mª! | |
|
| |
joaquim
Nombre de missatges : 405 Fecha de inscripción : 11/06/2011 Edad : 53 Ubicació : san vicenç dels horts
| Assumpte: Re: Les meves joguines Dj Feb 28, 2013 5:48 am | |
| caray aquest 2cv blau sembla que sigui de veritat esta en millor estat que el meu | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Les meves joguines | |
| |
|
| |
| Les meves joguines | |
|