| 2cv per restaurar de Colombo i pare. | |
|
+3misnenasdoscv joaquim colombo 7 participantes |
Autor | Missatge |
---|
colombo
Nombre de missatges : 13 Fecha de inscripción : 08/03/2013
 | Assumpte: 2cv per restaurar de Colombo i pare. Dc Mar 20, 2013 5:44 am | |
| Doncs ja em començat amb el procés de restauració del 2cv del 79. Primerament em començat revisant mecànica, cambian frens, embrague que baix trobar que patinava, canvi d'oli i filtres,.... La sorpresa va ser que el vehicle feia molt de temps que no l'engegaven i li van endollar corrent , benzina i vam mirar que hi hagués oli i va arrancar, inclús vaig donar una petita volta però de seguida una moradassa de fre es va qudar clavada i anava derrapant.....ho estem fent a estoneta i pot ser que la mecànica no la pugui acavar fins a final de més, però estic aprofitant per anar replegant recambis de chapa que em faran falta per tema d'òxids de la carroceria ( per sort el chassis est``a perfecte i reforçat)  com podeu veure haig de cambiar seients perquè veig que no son els de sèrie. Aprofito per haveure si a algú li sobren un parell......  algun òxid de carroceria pero es que te uns anyets.... espero poder-li donar millor vida del que ha tingut  més òxid  | |
|
 | |
joaquim

Nombre de missatges : 405 Fecha de inscripción : 11/06/2011 Edad : 52 Ubicació : san vicenç dels horts
 | Assumpte: Re: 2cv per restaurar de Colombo i pare. Dc Mar 20, 2013 6:36 am | |
| endevant amb aquest 2cv es veu molt be i els terres es veuen en bon estat per lo demes donç com casi tots anem fent de mica en mica...ens veiem | |
|
 | |
misnenasdoscv

Nombre de missatges : 460 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 58 Ubicació : SABADELL
 | Assumpte: Re: 2cv per restaurar de Colombo i pare. Dc Mar 20, 2013 6:51 am | |
| los años no perdonan y mas en estas chapas no muy preparadas ante la corrosion,animo con esa restauracion. | |
|
 | |
Paufont

Nombre de missatges : 311 Fecha de inscripción : 19/02/2012 Edad : 29 Ubicació : Montblanc (Tarragona)
 | Assumpte: Re: 2cv per restaurar de Colombo i pare. Dc Mar 20, 2013 7:59 am | |
| Molts ànims! El Dyane 6 que jo he restaurat també es veia "be" al principi i a primer cop d'ull, pero sota la xapa i la pintura anaven sortint oxids i podrits per tot arreu, però company, no hi ha res que amb ganes i ilusió no tingui solucio!  Així que mans a la obra i aquest trastet quedarà nou nou! Salutacionssss!!! Pau PD: Si li has de fer xapa i pintura jo començaria per anar desmontant xapes, així tens més facil accés a la mecànica i pots treballar més a gust, i a més a més, si volguessis ja et podries anar entretenint a reparar peçes de xapa, atacant els oxids, etc... Ei! Només es una opinio eh, tot depen de les intencions que tinguis! | |
|
 | |
Jordi

Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 51 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
 | Assumpte: Re: 2cv per restaurar de Colombo i pare. Dc Mar 20, 2013 10:10 am | |
| Molt bona feina, si senyor, i a mes fent-la vosaltres, jo tinc alguna cosa de seients, pasa'm el telefon per privat i t'explico el que tinc. | |
|
 | |
THOR

Nombre de missatges : 330 Fecha de inscripción : 22/05/2011 Edad : 68 Ubicació : Mataró
 | Assumpte: Re: 2cv per restaurar de Colombo i pare. Dc Mar 20, 2013 9:26 pm | |
| Endavant Colombo, en un tres i no res, ho tidràs acabat i en plena forma. | |
|
 | |
RICARDC8

Nombre de missatges : 194 Fecha de inscripción : 21/04/2011 Edad : 59 Ubicació : SANT JOAN DESPI
 | Assumpte: Re: 2cv per restaurar de Colombo i pare. Ds Mar 23, 2013 2:06 am | |
| Pel que veig tens feina però estic segur que val la pena, a més això és com una addicció com més fas més vols jejejeje | |
|
 | |
Contenido patrocinado
 | Assumpte: Re: 2cv per restaurar de Colombo i pare.  | |
| |
|
 | |
| 2cv per restaurar de Colombo i pare. | |
|