2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 2cv per restaurar de Colombo i pare.

Ir abajo 
+3
misnenasdoscv
joaquim
colombo
7 participantes
AutorMissatge
colombo




Nombre de missatges : 13
Fecha de inscripción : 08/03/2013

2cv per restaurar de Colombo i pare. Empty
MissatgeAssumpte: 2cv per restaurar de Colombo i pare.   2cv per restaurar de Colombo i pare. Icon_minitimeDc Mar 20, 2013 5:44 am

Doncs ja em començat amb el procés de restauració del 2cv del 79. Primerament em començat revisant mecànica, cambian frens, embrague que baix trobar que patinava, canvi d'oli i filtres,.... La sorpresa va ser que el vehicle feia molt de temps que no l'engegaven i li van endollar corrent , benzina i vam mirar que hi hagués oli i va arrancar, inclús vaig donar una petita volta però de seguida una moradassa de fre es va qudar clavada i anava derrapant.....ho estem fent a estoneta i pot ser que la mecànica no la pugui acavar fins a final de més, però estic aprofitant per anar replegant recambis de chapa que em faran falta per tema d'òxids de la carroceria ( per sort el chassis est``a perfecte i reforçat)

2cv per restaurar de Colombo i pare. 2651AAA9472C5146DC062C5146DB2E


com podeu veure haig de cambiar seients perquè veig que no son els de sèrie. Aprofito per haveure si a algú li sobren un parell......

2cv per restaurar de Colombo i pare. 2351AAA8B42F5146DB703B5146DA9B


algun òxid de carroceria pero es que te uns anyets.... espero poder-li donar millor vida del que ha tingut

2cv per restaurar de Colombo i pare. 2C51AAA8872E5146DB42325146DA6E


més òxid

2cv per restaurar de Colombo i pare. 1F51AAA7A22E5146DA582E5146D989
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

2cv per restaurar de Colombo i pare. Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2cv per restaurar de Colombo i pare.   2cv per restaurar de Colombo i pare. Icon_minitimeDc Mar 20, 2013 6:36 am

endevant amb aquest 2cv es veu molt be i els terres es veuen en bon estat per lo demes donç com casi tots anem fent de mica en mica...ens veiem Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

2cv per restaurar de Colombo i pare. Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2cv per restaurar de Colombo i pare.   2cv per restaurar de Colombo i pare. Icon_minitimeDc Mar 20, 2013 6:51 am

los años no perdonan y mas en estas chapas no muy preparadas ante la corrosion,animo con esa restauracion.
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

2cv per restaurar de Colombo i pare. Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2cv per restaurar de Colombo i pare.   2cv per restaurar de Colombo i pare. Icon_minitimeDc Mar 20, 2013 7:59 am

Molts ànims!

El Dyane 6 que jo he restaurat també es veia "be" al principi i a primer cop d'ull, pero sota la xapa i la pintura anaven sortint oxids i podrits per tot arreu, però company, no hi ha res que amb ganes i ilusió no tingui solucio! Wink Així que mans a la obra i aquest trastet quedarà nou nou! Very Happy

Salutacionssss!!!

Pau

PD: Si li has de fer xapa i pintura jo començaria per anar desmontant xapes, així tens més facil accés a la mecànica i pots treballar més a gust, i a més a més, si volguessis ja et podries anar entretenint a reparar peçes de xapa, atacant els oxids, etc... Ei! Només es una opinio eh, tot depen de les intencions que tinguis! Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

2cv per restaurar de Colombo i pare. Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2cv per restaurar de Colombo i pare.   2cv per restaurar de Colombo i pare. Icon_minitimeDc Mar 20, 2013 10:10 am

Molt bona feina, si senyor, i a mes fent-la vosaltres, jo tinc alguna cosa de seients, pasa'm el telefon per privat i t'explico el que tinc.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

2cv per restaurar de Colombo i pare. Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2cv per restaurar de Colombo i pare.   2cv per restaurar de Colombo i pare. Icon_minitimeDc Mar 20, 2013 9:26 pm

Endavant Colombo, en un tres i no res, ho tidràs acabat i en plena forma.
Tornar a dalt Ir abajo
RICARDC8

RICARDC8


Nombre de missatges : 194
Fecha de inscripción : 21/04/2011
Edad : 60
Ubicació : SANT JOAN DESPI

2cv per restaurar de Colombo i pare. Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2cv per restaurar de Colombo i pare.   2cv per restaurar de Colombo i pare. Icon_minitimeDs Mar 23, 2013 2:06 am

Pel que veig tens feina però estic segur que val la pena, a més això és com una addicció com més fas més vols jejejeje
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





2cv per restaurar de Colombo i pare. Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2cv per restaurar de Colombo i pare.   2cv per restaurar de Colombo i pare. Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
2cv per restaurar de Colombo i pare.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Dyane 6 per restaurar
»  DYANE 6 PARA RESTAURAR
» Tinc un mehari de 4 places de fabrica per restaurar

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Restauracions Pas a Pas-
Canviar a: