2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Dyane 6 per restaurar

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Dyane 6 per restaurar Empty
MissatgeAssumpte: Dyane 6 per restaurar   Dyane 6 per restaurar Icon_minitimeDt Oct 30, 2012 9:17 am

Qui tingui ganes de un nou projecte fa molt bona pinta com a base, te papers i el preu no és exagerat

http://www.yclasicos.com/spa/item/ART32134.html

llastima que sigui massa lluny per poder-lo anar a veure
Tornar a dalt Ir abajo
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

Dyane 6 per restaurar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dyane 6 per restaurar   Dyane 6 per restaurar Icon_minitimeDt Oct 30, 2012 9:43 pm

Si estigués al costat seria per pensar-ho però només sumar-li el que costa pintar-lo ja et surt més que un en bon estat, els dyanes estan menyspreuats Sad
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Dyane 6 per restaurar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dyane 6 per restaurar   Dyane 6 per restaurar Icon_minitimeDc Oct 31, 2012 3:31 am

bff mires per internet i els dyanes n'hi han d'impecables per poc més 2000€ aquest surt a conte si t'ho fas tot tu... si no, ni que fos un 2cv si ho has de portar a fer tampoc et surten els números
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Dyane 6 per restaurar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dyane 6 per restaurar   Dyane 6 per restaurar Icon_minitimeDc Oct 31, 2012 6:32 am

Es veritat que els Dyane estan molt poc valorats, tot i que també es curios al ser un model que realment n'hi ha bastants menys que de 2cv, potser ho fa que la linia del 2cv el fa especialment peculiar pero... En fi, no ho se, però per mi millor, ja que sino estic més que convençut que encara no en tindria cap Rolling Eyes

Esta clar que t'ho has de fer tot tu, sino passa com em passa a mi, que ja fa mooooolt i mooolt de temps que no em surten massa fins els numeros, espero almenys tenir pero un cotxe que em duri anys aixi potser l'acabo amortitzant Laughing

També es veritat que la gent ja ni compra ni s'esforça en la majoria dels casos en aquests més baratets que son els que estan fets pols, pero dedicar-se concretament amb aquests son els que realment quedaran salvats, els que están en bon estat ja no es llençen, aquests si i son els que s'han de salvar perque no es perdin.

Salutacionsss i a veure si algú se l'emporta!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Dyane 6 per restaurar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dyane 6 per restaurar   Dyane 6 per restaurar Icon_minitimeDc Oct 31, 2012 7:59 am

Jo sempre ho dic, molt millor una bona base de restauració i fer-ho desde bon principi tu seguint els teus criteris, ja que pot ser que te'n compris un de "restaurat" que sovint son xapuses monumentals per rentar la cara i onflar el preu i després t'acaves gastant el doble de diners per que al cap del temps t'acaba sortin tot... però si t'ho fas tot tu et pot acabar pasant com a mi... que porto casi 4 anys per restaurar un cotxe i un i mig que nomes queda pintar-lo!


Anims amb la feinada que estas fent Pau que no es poca!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Dyane 6 per restaurar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dyane 6 per restaurar   Dyane 6 per restaurar Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Dyane 6 per restaurar
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
»  DYANE 6 PARA RESTAURAR
» Es ven Dyane 6 VENUT
» 2cv per restaurar de Colombo i pare.
» Tinc un mehari de 4 places de fabrica per restaurar
» Es ven dyane 6

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Compra venda de vehicles :: Venda-
Canviar a: