2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Direccio Dyane trencada...

Ir abajo 
+4
Jordi
xesco
oskar
Paufont
8 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Direccio Dyane trencada... - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Direccio Dyane trencada...   Direccio Dyane trencada... - Página 2 Icon_minitimeDt Mar 19, 2013 8:22 am

Hola a tots,

Oskar, puede que realmente no lo fuera, ni el de entonces ni el de ahora como bien dices, ayer fui a hablar con el mecánico y no estaba alli, por lo que no le pude comentar eso, pero estaba su hijo que aunque me dijo que él era de las primeras direcciones que tocaba y tambien de los primeros cochecillos asi que tambien tocaba, pero que si no fuera el piñon que toca no engranaria bien y tendria que ir saltando alguna vez mientras voy girando (cosa que en absoluto ocurre), lo que me comentó es que como me bajaron la altura del coche tanto de delante como de atrás, que no afectara eso a la dureza de la dirección al ir el coche más "espatarrado", aunque me dijo que llamara a luego a su padre y se lo comentara y si a caso que le probara incluso y a ver qué. (aunque por ser despistado como soy aun le tengo que llamar, mañana lo haré sin falta). También tengo que comentaros que no se si es que ya me he acostumbrado a que sea dura o qué que ya no me lo parece tanto o si por lo que sea la cosa se ha ablandado por si misma, por asentamiento de la movida de piezas en la reparación o que... No lo sé pero habrá que asegurarse bien, quedarse con la duda no es bueno!

Jordi, bé doncs, ja em portaràs el tub per si de cas jejejeje, a veure que en treiem de tot plegat i solucionem el tema! Wink

Salutacionssss i gràcies a tots!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Direccio Dyane trencada... - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Direccio Dyane trencada...   Direccio Dyane trencada... - Página 2 Icon_minitimeDl Mar 25, 2013 2:12 am

Al final lo de la direcció no es res, només que està apretada perquè no "balli" el volant, avui a la tarda havia d'anar al taller per que me l'ajustessin a gust, pero pel que sembla hi haurem d'anar per més coses.

Ahir en tornar de la trobada, com ja vaig comentar al seu post, la cosa va acabar malament i avui en agafar el cotxe de nou semblava que ja anava bé, però al cap d'uns 3/4 d'hora de brandar i ja casi convençut de que estava bé i només era una mica d'aigua als platinos i això com alguns havien dit, doncs torna a fallar, parant-se'm als stops, etc... Això sumat a que gracies a la magnífica pedregada que ens vam trobar al camí m'he trobat que tinc tot el capó decorat amb uns magnífics copets.

La trobada va ser magnífica, suposo que això no cal dir-ho, pero si ho arribo a saber... Si em permeteu que ho digui així avui m'hi he cagat bastant, encara no quatre mesets i està aixi, sumat a totes les cosetes que van sortint a la xapa... Amb aquest ritme d'aqui a un any el cotxe ja farà llastima No

Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Direccio Dyane trencada... - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Direccio Dyane trencada...   Direccio Dyane trencada... - Página 2 Icon_minitimeDl Mar 25, 2013 2:29 am

Tot i que tots sabem que es dificil, no has de patir el cotxe, aquestes petites cosetes es van solucionant a poc a poc, tot es va solucionant, el capo realment no serà tan car de repintar, es una putada pero son coses que pasen, també hem va caure a mi la pedregada amb la Quitèria, i si vols que et digui la veritat, ni m'he mirat si estaba o no marcada Neutral

Asegura't que darrera del ventilador i abans dels platinos tens una planxa de goma, molts mecanics "oblidaven" tornar-la a posar, la meva germana es va vendre uyn 2cv dels ultims que anava de P.M. perque sempre que plovía tenia problemes i fins i tot els dies seguents a la pluja, evidentment no duia la goma, el meu el primer cop que vaig treure el ventilador tampoc duia la goma i també es parava pero només quan queia moltisisima aigua, es veu que la junta de la tapa encara era prou flexible.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Contenido patrocinado





Direccio Dyane trencada... - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Direccio Dyane trencada...   Direccio Dyane trencada... - Página 2 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Direccio Dyane trencada...
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» 27 de maig - 2a. Ronda x l'Anoia
» manual dyane o dyane 6 400
» DYANE 6-400
» Es ven dyane 6
» Es ven Dyane 6 VENUT

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Ajuda tècnica :: Mecànica-
Canviar a: