2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés

Ir abajo 
+15
Xavier
VICTOR
Thunder
Carman
RICARDC8
Angels
misnenasdoscv
prize
xesco
noke
nel
THOR
Paufont
joaquim
Jordi
19 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent
AutorMissatge
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Icon_minitimeDc Mar 13, 2013 8:10 am

Aquest dilluns que vé ens hi acostem en Sergi i jo, si algú vol vindre també ho pot fer, fins aleshores no se res.

Si que hi han barbacoes, el que no se es si hi han taules.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Abel ( Troncòmovil )

Abel ( Troncòmovil )


Nombre de missatges : 48
Fecha de inscripción : 23/02/2011
Edad : 61
Ubicació : Barcelona

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Icon_minitimeDc Mar 13, 2013 9:46 am

Jordi apunta-m'hi (L'Abel i El Meu Troncomovil) Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 245745
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Icon_minitimeDs Mar 16, 2013 11:10 pm

Em sap greu dir-vos que no podré asistir per motius de salud, espero poder venir a la propera!

que paseu molt bon dia!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Icon_minitimeDs Mar 16, 2013 11:20 pm

Per les fonts del Llobregat posa't bo Evil or Very Mad cuida't pale
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Icon_minitimeDg Mar 17, 2013 1:42 am

Jo allà seré em trobi bé o no, ja m'he arreglat horaris i feines per a tenir-ho bé, de moment, ahir vaig anar sol fins la Fira de Reus a l'Epocauto (va estar bé però s'hi notava la crisis...) sense mapa ni res i hi vaig arribar bé i directe jejeje Així que sol o no crec que també arribarem a puesto el dia 24. Que amb la 49 no anava mai tan lluny tu... Laughing

Salutacionsss i a millorar-se Dani!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
VICTOR




Nombre de missatges : 77
Fecha de inscripción : 16/02/2011
Edad : 56
Ubicació : Canet de Mar

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Gasolinera   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Icon_minitimeDg Mar 17, 2013 8:26 pm

Que tal compañeros
quien conozca la gasolinera que confirme
si son correctos estos datos para los que venimos de afuera
Gasolinera: NII km 597 PALLEJA BARCELONA

GPS: 41.4432,1.98133

no se si es esta en concreto

saludos cabreros
Tornar a dalt Ir abajo
pollito

pollito


Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 17/11/2011
Edad : 58
Ubicació : Barcelona

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Icon_minitimeDg Mar 17, 2013 9:24 pm

Quina enveja !!
Jo no puc anar, ja tinc tota la parentela a casa en prevacances de Setmana Santa !!
I a part tinc al "Piolin" espatllat.
Li salten les marxes.
Vaig sortir pel camp un día i al arribar a casa li va saltar la primera i ja no ha tornat a entrar bé.
El de la citroen diu que es el canvi pero com no tinc pressupost per res el tinc parat.
Si algú be un día per la zona del Moia que avisi, soc com els yayos que no surto de casa ;-)

Records
Tornar a dalt Ir abajo
prize

prize


Nombre de missatges : 109
Fecha de inscripción : 25/10/2010

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Icon_minitimeDl Mar 18, 2013 6:15 am

Fare lo posible per anar-hi.
Podeu contar amb la meva cabreta i amb el que la porta.
Estem desitjosos de fer Km amb vosaltres.

Hauriam d pensar amb un homenatje per les parelles que aguantan aquest deliri per trobarnos ....
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 53
Ubicació : san vicenç dels horts

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Icon_minitimeDl Mar 18, 2013 7:43 am

jo al final no puc vindre per compromis familiar ,espero que ho pase-ho molt be i que el dia hos acompanyi...fins la propera
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Icon_minitimeDl Mar 18, 2013 9:14 pm

Quina llástima Joaquim, ens veurem a les fonts, aquella l'organitzes tu així que no hi han compromissos que valguin jeje, com que la Quitèria va molt bé ja la veuràs allà, no et tenía apuntat Shocked quan t'he anat a esborrar de la llista ho he vist, suposso que en cap moment vas dir que venies expressament i per aixó no et vaig posar en llista.

Xavi, a aquesta no tindrás problemes per trobarnos si arribes mes tard, es al mateix Sant Sadurní d'Anoia, just al darrera de les caves Freixenet venint tant de l'autopista com de la nacional, les vorejes i un cop passes el pont trobes les caves a mà esquerra

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Santsadurni
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
VICTOR




Nombre de missatges : 77
Fecha de inscripción : 16/02/2011
Edad : 56
Ubicació : Canet de Mar

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Esactamente que gasolinera es   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Icon_minitimeDt Mar 19, 2013 1:44 am

quien puede poner esactamente en que gasolinera saldremos todos
un saludo cabrero
yo puse una pero no se si es esa
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Icon_minitimeDt Mar 19, 2013 3:06 am

En la de pallejà a la A2, a les 10 del matí allà per sortir abans de les 10:30
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 58
Ubicació : Cerdanyola del Valles

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Icon_minitimeDt Mar 19, 2013 5:59 am

Jordi no vull cridar al mal temps, però si plou hi ha segona opció?? Suspect
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 59
Ubicació : SABADELL

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Icon_minitimeDt Mar 19, 2013 7:43 am

pedro,jorge y yo (y alomejor victor) iremos directamente a las cavas ,a las 10 quedaremos en la gasolinera de la autopista de bellaterra.
Tornar a dalt Ir abajo
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 58
Ubicació : Cerdanyola del Valles

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Icon_minitimeDt Mar 19, 2013 8:33 am

Ostras!! a nosotros tambien nos interesaría ir desde Bellaterra , pero el Perdigon no corre como los vuestros. Que cavas son?? lo digo por si nos retrasamos.
Tornar a dalt Ir abajo
sergi2cv

sergi2cv


Nombre de missatges : 41
Fecha de inscripción : 01/01/2011
Edad : 59
Ubicació : Premià de Dalt

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Icon_minitimeDt Mar 19, 2013 10:07 am

Hola companys !!! en principi sembla que el proper diumenge farà bon temps i podrem gaudir d'un altre jornada bicilindrica, aquest cop bastant familiar. El lloc està molt be perqué els cotxes podrán estar molt a prop d'on estarem fent la barbacoa, els aficionats a aixecar el capó estan de sort. Us passo aquest link per que us sigui mes facil arribar i també podeu fer un cop d'ull a les caves que ens cedirà aquest espai

http://www.cavescolomer.com/cat_index.htm

Fins diumenge, una abraçada a tothom
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Icon_minitimeDt Mar 19, 2013 11:19 am

Es una autentica llàstima que no ens trobem a Pallejà tots, en Pau que ve d'abaix ho entenc, pero els del vallés us estalviareu 8 o 10 km com a molt i us perdreu el anar tots plegats per uns paratges maquisims fent una caravana de 2cv, en principi el que no hem truqui per que l'esperem expresament a Pallejà no l'esperarem a les 10:30h arrenquem i a les 11:15~11:30 ens fan la visita, jo també ho tinc més facil tirant recte per l'autopista, pero no te gracia, el fet d'anar tots junts desde pallejà per l'Ordal fins a Sant Sadurní era un dels atractius del día. Sad
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 58
Ubicació : Cerdanyola del Valles

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Icon_minitimeDt Mar 19, 2013 10:35 pm

Jordi no pateixis nosaltres hem quedat a la benzinera de Pallejà i allà estarem. Era una proposta del misnenas molt mes propera , però nosaltres anem sempre darrere i de vegades us perdem de vista i tot. Cap problema. agafarem taula , cadires, dinar i carretera i manta. En veiem diumenge cheers
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Icon_minitimeDc Mar 20, 2013 4:20 am

Nosaltres anirem directes a la cava com ja comentes Jordi, ja que sino hem d'anar més lluny i tornar enrere, tot plegat no tindria massa sentit... Rolling Eyes

Salutacionss

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 59
Ubicació : SABADELL

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Icon_minitimeDc Mar 20, 2013 7:15 am

Jordi escrigué:
Es una autentica llàstima que no ens trobem a Pallejà tots, en Pau que ve d'abaix ho entenc, pero els del vallés us estalviareu 8 o 10 km com a molt i us perdreu el anar tots plegats per uns paratges maquisims fent una caravana de 2cv, en principi el que no hem truqui per que l'esperem expresament a Pallejà no l'esperarem a les 10:30h arrenquem i a les 11:15~11:30 ens fan la visita, jo també ho tinc més facil tirant recte per l'autopista, pero no te gracia, el fet d'anar tots junts desde pallejà per l'Ordal fins a Sant Sadurní era un dels atractius del día. Sad
no te enfades jordi ya ireis unos cuantos juntos pero con la ley en la mano a partir de cinco coches juntos nos pueden multar.Imaginate 10 o 12 coches por el ordal a quien llevemos detras se cagara en to,es complicado adelantar y la desesperacion es mala consejera pues ponemos en riesgo nuestra seguridad y la de los demas ,mas vale prevenir que lamentar.
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 59
Ubicació : SABADELL

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Icon_minitimeDc Mar 20, 2013 7:39 am

[quote="Angels"]Jordi no pateixis nosaltres hem quedat a la benzinera de Pallejà i allà estarem. Era una proposta del misnenas molt mes propera , però nosaltres anem sempre darrere i de vegades us perdem de vista i tot. Cap problema. agafarem taula , cadires, dinar i carretera i manta. En veiem diumenge cheers [/quotesilas y mesas ya hay por si no las quereis cargar
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Icon_minitimeDc Mar 20, 2013 10:13 am

Aquesta trobada no será musical affraid en Noke no ve, la meva germana tampoc, l'Eva tampoc aixi que ni gralles, aprofitarem la tarda per xerrar que no esta malament tampoc I love you

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Icon_minitimeDc Mar 20, 2013 9:33 pm

Jordi escrigué:
Aquesta trobada no será musical affraid en Noke no ve, la meva germana tampoc, l'Eva tampoc aixi que ni gralles, aprofitarem la tarda per xerrar que no esta malament tampoc I love you

Quina llàstima, jo ja estava afinant la veu amb clares d'ou. Laughing Laughing Laughing
Per cert, entenc, que no cal portar ni cadires, ni taula, ni barbacoa.
Cal portar graelles, llenya o carbó?.
Tornar a dalt Ir abajo
triple M




Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 25/06/2011

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Icon_minitimeDj Mar 21, 2013 6:23 am

Hola Jordi sóc la Mª Àngels de Valls, com que no se massa bé com funciona tot això, entro a trebés del contacte de la meva néta Marina. Si encara sóc a temps per apuntar-me per anar a St. Sadurní, en vindríem dos de grans i dos o tres de petits. Crec que seria millor d´enganxar-nos a la colla als voltants de St. Sadurní ja que nosaltres vindrem de l'altra banda. Ja em diràs el què. Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 245745 Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 577264
Tornar a dalt Ir abajo
triple M




Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 25/06/2011

Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Icon_minitimeDj Mar 21, 2013 6:30 am

Embarassed Oopss!! Ja t'he dit que no savia massa com va... M'he liat amb les icones, sols volia posar el 2cv.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés   Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés - Página 3 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Presentació de la Quitèria 24 de març al Penedés
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 4Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent
 Temas similares
-
» Restauració AKS Quitèria
» trobada 13 març
» CALÇOTADA 20 DE MARÇ
» Presentació
» Presentació

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Trobades :: Trobades a Catalunya-
Canviar a: