Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: neumatics info general preus i ofertes Dg Gen 13, 2013 9:06 am | |
| El ostre company Ximo ha trobat varies opcions per tal d'aconseguis neumatics sense sangrat economic D'una banda a Corbera baixa a l¡Avinguda Catalunya hi ha la casa de neumatics anomenada neumatics Socorro, ens fan preu especial als bicilindrics en tota mena de neumatics de qualsevol cotxe i tenim un preu tancat de 55€ per neumatic Toyo muntat, equilibrat i amb valvula La segona opció es a Andorra, us posso dues fotos que m'ha enviat que ja parlen per si soles, nankang a 46 euros tot inclós | |
|
joaquim
Nombre de missatges : 405 Fecha de inscripción : 11/06/2011 Edad : 53 Ubicació : san vicenç dels horts
| Assumpte: Re: neumatics info general preus i ofertes Dg Gen 13, 2013 10:02 pm | |
| ostres que be..... donç jo creec que val la pena agafar els toyo perque la diferencia es de 36 euros i si vas a Andorra ja tels gastes amb bencina d`anar i tornar | |
|
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: neumatics info general preus i ofertes Dg Gen 13, 2013 10:23 pm | |
| - joaquim escrigué:
- ostres que be..... donç jo creec que val la pena agafar els toyo perque la diferencia es de 36 euros i si vas a Andorra ja tels gastes amb bencina d`anar i tornar
Tu si, pero en Xesco no, el foro es per tota Catalunya no només pels de BCN | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: neumatics info general preus i ofertes | |
| |
|