Per qui li pugui interessar els poso una petita informació sobre el C8 que crec que també és apilcable al Dyan 6.
La llum de quadre és només una que reparteix per tres llocs compte quilòmetres, marcador de gasolina i càrrega bateria.
per accedir per al canvi d'ella cal desmonatar la tapa superior i la inferior del tauler, al carburador desmuntar funda i cable de estàrter, perquè ens deixi poder retirar prou tot el cos elèctric i carcassa inferior.
El connexionat de la bombeta és una mica delicat, ja que no és un sistema normal de posar una bombeta de baioneta es suporta sobre una base de plàstic, tenir molta cura a l'hora de muntar aquesta tapeta i comprovar sempre que al llarg del del treball no se surt de la seva posició correcta.
Per al seu muntatge no té problemes tot és qüestió de tirar enrere el camí realitzat sempre tenir en compte en estrènyer els cargols que els plàstics de la carcassa són molt delicat ja que és molt fàcil que se'ns quedi algun tros a les mans.
una altra cosa com a curiositat és que el C8 compte en la part inferior més o menys a l'altura dels genolls d'un petit potenciòmetre que és per ajustar la intensitat de llum del quadre, tot un luxe per l'època jejeje.
Espero que si això ajuda a un bicilíndric em dono per satisfet i si algú té algun dubte m'ho pot comentar[img][/img]