| llums d'emergència | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Abel ( Troncòmovil )
Nombre de missatges : 48 Fecha de inscripción : 23/02/2011 Edad : 61 Ubicació : Barcelona
| Assumpte: llums d'emergència Dc Mar 02, 2011 12:20 pm | |
| Hola bona nit , algú emb sabria di com puc instal•lar-li llums d’emergència al dyan, i si venen algun kit d'¡nstalació, i avon? | |
|
| |
oskar
Nombre de missatges : 50 Fecha de inscripción : 09/01/2011 Edad : 51 Ubicació : rubi
| Assumpte: Re: llums d'emergència Dj Mar 03, 2011 12:08 pm | |
| no et fa falta cap kit, nomes un interruptor demergencia, que venen a cualsevol tenda tipus norauto, feuverd, etc etc etc | |
|
| |
oskar
Nombre de missatges : 50 Fecha de inscripción : 09/01/2011 Edad : 51 Ubicació : rubi
| |
| |
Abel ( Troncòmovil )
Nombre de missatges : 48 Fecha de inscripción : 23/02/2011 Edad : 61 Ubicació : Barcelona
| Assumpte: Re: llums d'emergència Dv Mar 04, 2011 5:36 am | |
| Moltes gracies, demanaré un commutador de warrin que sigui igual als que duc al dyan, que ja se on trobar-lo, i emb el croquis que m’has posat suposo que no tindre cap problema. | |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: llums d'emergència Ds Mar 05, 2011 1:00 am | |
| En els reles de intermitencia moderns no posa C R i + sino que hi diu uns numeros, algú sap a que corresponen? | |
|
| |
oskar
| Assumpte: Re: llums d'emergència Ds Mar 05, 2011 3:07 am | |
| no en tinc cap a ma, quins numeros posa??? | |
|
| |
Abel ( Troncòmovil )
| |
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: llums d'emergència Dg Mar 06, 2011 4:44 am | |
| Abel veig que no pares, ja quedarem un dia i m'ensenyes com ho has fet. | |
|
| |
Abel ( Troncòmovil )
| Assumpte: Re: llums d'emergència Dg Mar 06, 2011 8:26 am | |
| D’acord, jo tinc temps, cuan a tu et vagi be emb truques i quedem!!! | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: llums d'emergència Dl Mar 14, 2011 4:07 am | |
| Molt guapo Abel, ara falta veure la foto | |
|
| |
Abel ( Troncòmovil )
| Assumpte: Re: llums d'emergència Dl Mar 14, 2011 9:25 am | |
| Cuan faci bon dia li faré un parell de fotos i emb les instruccions que tu m’has donat abeura si soc capaç de pujar-las al foro!!! P.D.T. Li he posat llums d’emergència, llu antiboira al darrera, llumetes leds,colors blau llargues, verd curtes,i groc antiboira al taulell de mandos per sapigue cuan duc posada la llum llarga, curta, ho antiboira, tot funciona la mar de be !!! | |
|
| |
Abel ( Troncòmovil )
| Assumpte: Re: llums d'emergència Dl Mar 21, 2011 12:51 am | |
| Aqui teniu la foto. | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: llums d'emergència Dl Mar 21, 2011 1:05 am | |
| I aqui teniu com van de be els meu warnings
http://img853.imageshack.us/i/ezu.mp4/
avui ha vingut l'Abel i hem fet, be puc dir que ho ha fet ell casi tot, i va de conya, hem fet servir el mateix rele i ara van els intermitents tambe sense clau, aniveu-vos que es molt facil.
| |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: llums d'emergència Dt Maig 10, 2011 7:17 am | |
| Ja he trobat el relé que vaig comprar pel c-8 i que mai vaig aconseguir que funcionés, de fet crec que es va fondre al moment. els nombres que hi diu als conectors són: al de la esquerra 31 al de dalt 49a i al de la dreta 49 , a veure si algú sap a que corresponen cadascún d'ells, si a la C si al + si al R... a veure si es pot utilitzar un relé d'aquestos sense fondre'l. | |
|
| |
azu65
Nombre de missatges : 52 Fecha de inscripción : 06/10/2010
| Assumpte: Re: llums d'emergència Dv Jun 03, 2011 8:24 am | |
| Yo no digo que no sea facil, pero para un inutil total como soy yo en electrónica, ni papa. Tengo un interruptor warning, pero de momento se quedará como adorno, además tengo la instalación espartana de la radio, que esa es otra.... Haber si tengo tiempo y la coloco en su sitio, y si coincidimos en alguna ocasión, alguna alma caritativa me quiere montar el warning.... | |
|
| |
Abel ( Troncòmovil )
| Assumpte: Re: llums d'emergència Dv Jun 03, 2011 9:09 am | |
| Hola bona nit Azu63, salutacions, si ets de Barcelona ho rodalies podríem queda un dia i et faig l’instal•lació dels warning i et miro la de la radio, per les llums d’emergència s’han de compra dos díodes, 4 trepitja cables, dos fastons i una mica de cable tot plegat val 8€ o 10€, en tot cas ja ho compraria jo per que no t’enredis, i si no ets de les rodalies de Barna t’hauràs d’esperar a que coincidim un dia emb alguna sortida, ho cuan et passis per Barna m’avises i t’ho faig am una horeta. | |
|
| |
Abel ( Troncòmovil )
| Assumpte: Re: llums d'emergència Dv Jun 03, 2011 9:13 am | |
| Hola bona nit Azu65, salutacions, si ets de Barcelona ho rodalies podríem queda un dia i et faig l’instal•lació dels warring i et miro la de la radio, per les llums d’emergència s’han de compra dos díodes, 4 trepitja cables, dos fastons i una mica de cable tot plegat val 8€ o 10€, en tot cas ja ho compraria jo per que no t’enredis, i si no ets de les rodalies de Barna t’hauràs d’esperar a que coincidim un dia emb alguna sortida, ho cuan et passis per Barna m’avises i t’ho faig am una horeta. | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: llums d'emergència Dv Jun 03, 2011 11:56 pm | |
| L'Agustin- azu es de Zaragoza, així que es dificil que hi vingui per aqui, si fem una trobada per Lleida li cau a prop, ja va venir a la de Verdú. | |
|
| |
Abel ( Troncòmovil )
| Assumpte: Re: llums d'emergència Ds Jun 04, 2011 4:19 am | |
| Llàstima que hi sigui tant “lluny”!, Avia’m si coincidim am alguna trobada i l’hi ho faig, sinó que miri el croquis que va penja el amic Oskar, i so faci ell mateix, que es mol senzill de fer si tens una miqueta d’idea!!! | |
|
| |
azu65
Nombre de missatges : 52 Fecha de inscripción : 06/10/2010
| Assumpte: Re: llums d'emergència Ds Jun 04, 2011 8:00 am | |
| Gracias por el ofrecimiento de la ayuda. Espero que coincidamos pronto, que en la que acudí a Lérida hace un par de años me lo pasé en grande. De todas formas, quizá coincidamos el 4 de septiembre si alguno se anima | |
|
| |
joaquim
Nombre de missatges : 405 Fecha de inscripción : 11/06/2011 Edad : 53 Ubicació : san vicenç dels horts
| Assumpte: electricitat Dc Jul 13, 2011 2:39 am | |
| hola companys nomes vull dir que el dilluns passat vaig quedar amb "mrabel63" i em va instalar el llums de warning i estic molt content per la rapidesa en que ho va fer(ets un crack) tambe li vull agrair el que em dones un roda de recamvi p`el meu 2cv...novamem molt agrait la gent d`aquest foro (els que coneg de moment un 10) i al jordiet per ajudar-me i donar-me algun racanvi pe`l 2cv moltes gracies | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: llums d'emergència Dc Jul 13, 2011 2:50 am | |
| - azu65 escrigué:
- Gracias por el ofrecimiento de la ayuda. Espero que coincidamos pronto, que en la que acudí a Lérida hace un par de años me lo pasé en grande. De todas formas, quizá coincidamos el 4 de septiembre si alguno se anima
Yo me anímo, ¿pero que hay el 4 de septiembre? | |
|
| |
Abel ( Troncòmovil )
| Assumpte: Re: llums d'emergència Dc Jul 13, 2011 9:52 am | |
| Gracies Joaquim, me’n alegro que estiguis content , pro d’això es tracte, d’ajudar-se l’un a l’altre emb la mida que es pugui!!! | |
|
| |
Abel ( Troncòmovil )
| Assumpte: Re: llums d'emergència Dj Jul 14, 2011 10:26 am | |
| Eso mismo digo yo, que encuentro hay el 4 de septiembre y donde?, a lo mejor yo también me animo!!! | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: llums d'emergència | |
| |
|
| |
| llums d'emergència | |
|