2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 cerco conversor de varilla a sirga de gas

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

cerco conversor de varilla a sirga de gas Empty
MissatgeAssumpte: cerco conversor de varilla a sirga de gas   cerco conversor de varilla a sirga de gas Icon_minitimeDj Des 20, 2012 11:02 pm

molt bones companys,

A veure si m'explico be, necessitaria aquella peça que porten els primers dyane 6 de segona serie que servien per convertir el mecanisme de pedal gran amb varilla que empeny pel mecanisme de carburador de doble cos que estira la sirga, en Jordi ho va muntar a el xarli den Thunder, os explico, tinc el cotxe a punt de ferme els 300.000km, el carburador no és de serie però també porta la tira de km, porta un invent mal fet a la varilla del gas per adaptar-lo i ara el vui cambiar, per que te molt joc i no va de cap manera, en tinc un per rectificar i no vui tornar a fer l'invent que farà que treballan malament torni agafant mes joc a l'eix de la palomilla que la macarena.


L'altra obció es canviar tooota la pedalera, però a això sempre estic a temps


moltes gràcies per la vostra ajuda!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

cerco conversor de varilla a sirga de gas Empty
MissatgeAssumpte: Re: cerco conversor de varilla a sirga de gas   cerco conversor de varilla a sirga de gas Icon_minitimeDv Des 21, 2012 1:22 am

En Thunder la te muntada al cotxe que li vaig arreglar i ara esta buscant una pedalera penjada de cable ja que es veu que si no es amb un carburador d'aquell dyane tampoc no obre del tot el gas, quan la cambiem ja et dono un toque, pero no serà demà Neutral
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

cerco conversor de varilla a sirga de gas Empty
MissatgeAssumpte: Re: cerco conversor de varilla a sirga de gas   cerco conversor de varilla a sirga de gas Icon_minitimeDv Des 21, 2012 2:03 am

Fa poc, vaig veure d'un altre que la va montar i li funcionava be, no tenie problemes, no em corre pressa, el cotxe va be, simplement és una cosa que se li ha de fer per que a vegades en fred fa el tonto i el carburador agafa aire.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





cerco conversor de varilla a sirga de gas Empty
MissatgeAssumpte: Re: cerco conversor de varilla a sirga de gas   cerco conversor de varilla a sirga de gas Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
cerco conversor de varilla a sirga de gas
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Cerco manera de posar cinturons al seients darrera dyane 6-400 i taller on fer-ho
» Cerco 2cv baratet
» Cerco caracola
» Cerco 2 o 3 llantes de 2CV
» Cerco seient simetric costat copilot

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Compra venda de vehicles :: Cerco...-
Canviar a: