2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 salutació des d'Igualada

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
palmatan




Nombre de missatges : 10
Fecha de inscripción : 19/09/2012

salutació des d'Igualada Empty
MissatgeAssumpte: salutació des d'Igualada   salutació des d'Igualada Icon_minitimeDv Set 28, 2012 5:43 am

Hola companys,
tot i que alguna vegada hem compartit trobades encara no m'havia presentat mai al foro.
Em dic toni pallarès i tinc un 2cv groc amb el que hem recorregut infinitat de carreteretes de l'anoia. Em sap greu, però, que la meva presentació és per posar a la venda la cabreta. Per motius familiars ens passem al mon de les furgo, amb la intenció de fer viatgets amb "la casa a cuestas"
Una salutació a tothom
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 59
Ubicació : SABADELL

salutació des d'Igualada Empty
MissatgeAssumpte: Re: salutació des d'Igualada   salutació des d'Igualada Icon_minitimeDl Oct 01, 2012 6:17 am

Hola bienvenido.Espero y deseo caiga en buenas manos esa cabreta y bienvenido al mundo de las furgos
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

salutació des d'Igualada Empty
MissatgeAssumpte: Re: salutació des d'Igualada   salutació des d'Igualada Icon_minitimeDl Oct 01, 2012 8:00 am

Benvingut, que tinguis sort amb la venda
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

salutació des d'Igualada Empty
MissatgeAssumpte: Re: salutació des d'Igualada   salutació des d'Igualada Icon_minitimeDl Oct 01, 2012 9:58 am

Benvingut al foro company!!!

Em sap greu que et presentis per voler-te desfer del 2cv... Pero bé, aixo es decisió personal. Entenc que si et decantes al món de les furgonetes vols dir dintre del món dels bicilíndrics no?? Que amb un Ford transit de gasoil no es soluciona el món!! jejeje En cas de que no em confongui i bulguis passar-te al mon de les furgones dintre dels bicilindrics com a "casa"... Jo em plantejaria el 2cv groc i la tenda al maletero, tot sigui no desfer-se de tant bon cotxe.

Salutacionssss i considera-ho!!!

Pau

PD: Estem a propet per cert! Jo sóc de Montblanc!!
Tornar a dalt Ir abajo
palmatan




Nombre de missatges : 10
Fecha de inscripción : 19/09/2012

salutació des d'Igualada Empty
MissatgeAssumpte: Re: salutació des d'Igualada   salutació des d'Igualada Icon_minitimeDs Oct 06, 2012 9:34 pm

Gràcies companys per la benvinguda. la idea de la furgo és perquè tenim un bebé i, com ens agrada molt voltar, busquem una mica més de comoditat. De fet, no voldriem desfer-nos del 2cv, però no son temps de tenir tantes joguines.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





salutació des d'Igualada Empty
MissatgeAssumpte: Re: salutació des d'Igualada   salutació des d'Igualada Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
salutació des d'Igualada
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» SALUTACIÓ I PRESEMNTACIÓ
» Una salutació a tots
» Salutació i presentaciò desde LLeida

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: