2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Salutació i presentaciò desde LLeida

Ir abajo 
+6
drumkard
Jordi
Xavier
joaquim
noke
Jaipe
10 participantes
AutorMissatge
Jaipe

Jaipe


Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 20/01/2012
Edad : 57
Ubicació : LLeida

Salutació i presentaciò desde LLeida Empty
MissatgeAssumpte: Salutació i presentaciò desde LLeida   Salutació i presentaciò desde LLeida Icon_minitimeDv Gen 20, 2012 7:14 am

Hola, primer que tot ja em dispensareu ja que el meu català no es perfecte i a mes a lo millor escric algun barbarisme o paraula típica de la meva terra, pero bueno crec que això no serà un problema per poder estar per aqui. Smile

Bueno al tema, jo estava a un altre foro un company ma recomanat que passí per aquí i així o he fet. Wink

M’acabo de registrar, en dic Jaume tinc 44 anys soc de Lleida concretament del poble de Torregrossa, fa mes de 10 anys que tinc un Citroen 2CV Charleston, "el que surt al avatar" era d’un veí del poble que a mes vivia al meu carrer, un dia el senyor va morir, passat un temps parlant amb la seva filla hem va dir si savia algú que vulgues comprar-li el 2cv, el preu era molt atractiu i jo mateix em vaig oferir a comprar-li i estem encantat amb ell. bounce

He intentat pujar les fotos i em surt que si no fa 7 dies que estic registrat no puc fer no se que.. Evil or Very Mad bueno esperaré Very Happy


Adeu
Tornar a dalt Ir abajo
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

Salutació i presentaciò desde LLeida Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutació i presentaciò desde LLeida   Salutació i presentaciò desde LLeida Icon_minitimeDv Gen 20, 2012 9:10 am

El del chivatazo he sigut jo, je je. Molt maco ese charly. Sobre las fotos te les poso jo amb el teu permis.

Salutació i presentaciò desde LLeida 2ahvaiv
Salutació i presentaciò desde LLeida V48do7

Benvingut
Tornar a dalt Ir abajo
Jaipe

Jaipe


Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 20/01/2012
Edad : 57
Ubicació : LLeida

Salutació i presentaciò desde LLeida Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutació i presentaciò desde LLeida   Salutació i presentaciò desde LLeida Icon_minitimeDv Gen 20, 2012 9:23 am

noke escrigué:
El del chivatazo he sigut jo, je je. Molt maco ese charly. Sobre las fotos te les poso jo amb el teu permis.

Benvingut

OK noke bounce

GRACIES per posar les fotos, fins aviat.
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 53
Ubicació : san vicenç dels horts

Salutació i presentaciò desde LLeida Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutació i presentaciò desde LLeida   Salutació i presentaciò desde LLeida Icon_minitimeDs Gen 21, 2012 7:36 am

hola jaipe em dic Joaquim i soc del baix llobregat,tens un charli molt maco i es veu que el cuides molt be,benvingut al foro et sera molt practic e util,aviam si ens veiem en alguna sortida de Salutació i presentaciò desde LLeida 245745 fins aviat
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/11/2010
Edad : 59
Ubicació : Igualada, Barcelona

Salutació i presentaciò desde LLeida Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutació i presentaciò desde LLeida   Salutació i presentaciò desde LLeida Icon_minitimeDs Gen 21, 2012 7:56 am

Benvingut al foro, segur que aqui et trobaras com a casa i pels barbarismes no et preocupis, qui mes qui menys en fa algun.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Salutació i presentaciò desde LLeida Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutació i presentaciò desde LLeida   Salutació i presentaciò desde LLeida Icon_minitimeDs Gen 21, 2012 9:47 am

Hola Joaquim, bevingut al foro de la teva terra, aqui ens trobaras pel que necesitis, no et preocupis pels barbarismes, aqui només ens interessen els 2cv i no la lingüistica.

Aquest foro, tot i que compta amb tots els apartats posibles de mecanica, fotos, curiositats, esta mes aviat centrat en que es publiquin totes les trobades que es fan al territori Català i mirar de que hi hagi prou coordinació per que no es solapin, demà mateix n'hi ha una a barcelona i el dia 5 de febrer n'organitzem una calçotada a la que estas convidat si ens vols coneixer, que consti que n'hi ha que venen de mes lluny que de Torregrossa Wink i sempre en fem alguna per les terres de Lleida si ets una mica com en Tremacer, que no hi va a cap trobada a mes de 17 kilometres de casa Laughing

Tens un coxte molt maco i molt ben cuidat, pero segur que si el veiem et podrem aconsellar com cuidarlo molt millor santa santa
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Jaipe

Jaipe


Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 20/01/2012
Edad : 57
Ubicació : LLeida

Salutació i presentaciò desde LLeida Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutació i presentaciò desde LLeida   Salutació i presentaciò desde LLeida Icon_minitimeDg Gen 22, 2012 10:12 am

Gracies amics, si algun dia feu una trobada prop de LLeida fare tot el posible per vindre, a Barcelona de moment i vaig pero amb moto o amb el cotxe del dia a dia.

Fins aviat
Tornar a dalt Ir abajo
drumkard

drumkard


Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 06/12/2011

Salutació i presentaciò desde LLeida Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutació i presentaciò desde LLeida   Salutació i presentaciò desde LLeida Icon_minitimeDl Gen 23, 2012 10:19 am

benvingut!!!
jo tambe fa poc que estic per aqui i de barbarismes, tranquil que jo sergur que faig més!!!
p.d: molt xulo el cotxe!!
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

Salutació i presentaciò desde LLeida Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutació i presentaciò desde LLeida   Salutació i presentaciò desde LLeida Icon_minitimeDt Gen 24, 2012 2:00 am

Hola Jaume,
Encara que visc a Mataró, jo també soc de Lleida.
Benvingut al foro dels 2CV i dels "barbarismes".
Molt bonic el teu Charly.
Fins aviat.


Tornar a dalt Ir abajo
Elgolfillo

Elgolfillo


Nombre de missatges : 77
Fecha de inscripción : 14/06/2011
Edad : 27
Ubicació : Sabadell(Barcelona)

Salutació i presentaciò desde LLeida Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutació i presentaciò desde LLeida   Salutació i presentaciò desde LLeida Icon_minitimeDt Gen 24, 2012 7:53 am

benvingut Jaipe cheers , estas a casa teva , y si tens algun dubte, aqui estem per ajudarte! cheers
Tornar a dalt Ir abajo
treski

treski


Nombre de missatges : 31
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 76
Ubicació : Sant Feliu de Guíxols (Girona)

Salutació i presentaciò desde LLeida Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutació i presentaciò desde LLeida   Salutació i presentaciò desde LLeida Icon_minitimeDt Gen 31, 2012 4:34 am

Benvingut al Foro Jaipe

Salutacions desde St.Feliu de Guíxols Salutació i presentaciò desde LLeida 245745
Tornar a dalt Ir abajo
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 58
Ubicació : Cerdanyola del Valles

Salutació i presentaciò desde LLeida Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutació i presentaciò desde LLeida   Salutació i presentaciò desde LLeida Icon_minitimeDc Feb 01, 2012 12:24 am

Benvingut soc Angels i per ara no sortim amb la furgo però no crec que triguem gaire, ja tenim ganes de trovar-nos amb tots vosaltres que ja som colla..
Una abraçada Smile
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Salutació i presentaciò desde LLeida Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutació i presentaciò desde LLeida   Salutació i presentaciò desde LLeida Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Salutació i presentaciò desde LLeida
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» presentacio desde Sarria de Ter
» SALUTACIÓ I PRESEMNTACIÓ
» Una salutació a tots
» salutació des d'Igualada
» 2ª trobada terres de Lleida

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: