| Salutació i presentaciò desde LLeida | |
|
+6drumkard Jordi Xavier joaquim noke Jaipe 10 participantes |
Autor | Missatge |
---|
Jaipe
Nombre de missatges : 11 Fecha de inscripción : 20/01/2012 Edad : 57 Ubicació : LLeida
| Assumpte: Salutació i presentaciò desde LLeida Dv Gen 20, 2012 7:14 am | |
| | |
|
| |
noke
Nombre de missatges : 329 Fecha de inscripción : 11/10/2010
| Assumpte: Re: Salutació i presentaciò desde LLeida Dv Gen 20, 2012 9:10 am | |
| El del chivatazo he sigut jo, je je. Molt maco ese charly. Sobre las fotos te les poso jo amb el teu permis. Benvingut | |
|
| |
Jaipe
Nombre de missatges : 11 Fecha de inscripción : 20/01/2012 Edad : 57 Ubicació : LLeida
| Assumpte: Re: Salutació i presentaciò desde LLeida Dv Gen 20, 2012 9:23 am | |
| - noke escrigué:
- El del chivatazo he sigut jo, je je. Molt maco ese charly. Sobre las fotos te les poso jo amb el teu permis.
Benvingut OK noke GRACIES per posar les fotos, fins aviat. | |
|
| |
joaquim
Nombre de missatges : 405 Fecha de inscripción : 11/06/2011 Edad : 53 Ubicació : san vicenç dels horts
| Assumpte: Re: Salutació i presentaciò desde LLeida Ds Gen 21, 2012 7:36 am | |
| hola jaipe em dic Joaquim i soc del baix llobregat,tens un charli molt maco i es veu que el cuides molt be,benvingut al foro et sera molt practic e util,aviam si ens veiem en alguna sortida de fins aviat | |
|
| |
Xavier
Nombre de missatges : 204 Fecha de inscripción : 22/11/2010 Edad : 59 Ubicació : Igualada, Barcelona
| Assumpte: Re: Salutació i presentaciò desde LLeida Ds Gen 21, 2012 7:56 am | |
| Benvingut al foro, segur que aqui et trobaras com a casa i pels barbarismes no et preocupis, qui mes qui menys en fa algun. | |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Salutació i presentaciò desde LLeida Ds Gen 21, 2012 9:47 am | |
| Hola Joaquim, bevingut al foro de la teva terra, aqui ens trobaras pel que necesitis, no et preocupis pels barbarismes, aqui només ens interessen els 2cv i no la lingüistica. Aquest foro, tot i que compta amb tots els apartats posibles de mecanica, fotos, curiositats, esta mes aviat centrat en que es publiquin totes les trobades que es fan al territori Català i mirar de que hi hagi prou coordinació per que no es solapin, demà mateix n'hi ha una a barcelona i el dia 5 de febrer n'organitzem una calçotada a la que estas convidat si ens vols coneixer, que consti que n'hi ha que venen de mes lluny que de Torregrossa i sempre en fem alguna per les terres de Lleida si ets una mica com en Tremacer, que no hi va a cap trobada a mes de 17 kilometres de casa Tens un coxte molt maco i molt ben cuidat, pero segur que si el veiem et podrem aconsellar com cuidarlo molt millor | |
|
| |
Jaipe
| Assumpte: Re: Salutació i presentaciò desde LLeida Dg Gen 22, 2012 10:12 am | |
| Gracies amics, si algun dia feu una trobada prop de LLeida fare tot el posible per vindre, a Barcelona de moment i vaig pero amb moto o amb el cotxe del dia a dia.
Fins aviat | |
|
| |
drumkard
Nombre de missatges : 11 Fecha de inscripción : 06/12/2011
| Assumpte: Re: Salutació i presentaciò desde LLeida Dl Gen 23, 2012 10:19 am | |
| benvingut!!! jo tambe fa poc que estic per aqui i de barbarismes, tranquil que jo sergur que faig més!!! p.d: molt xulo el cotxe!!
| |
|
| |
THOR
Nombre de missatges : 330 Fecha de inscripción : 22/05/2011 Edad : 69 Ubicació : Mataró
| Assumpte: Re: Salutació i presentaciò desde LLeida Dt Gen 24, 2012 2:00 am | |
| Hola Jaume, Encara que visc a Mataró, jo també soc de Lleida. Benvingut al foro dels 2CV i dels "barbarismes". Molt bonic el teu Charly. Fins aviat.
| |
|
| |
Elgolfillo
Nombre de missatges : 77 Fecha de inscripción : 14/06/2011 Edad : 27 Ubicació : Sabadell(Barcelona)
| Assumpte: Re: Salutació i presentaciò desde LLeida Dt Gen 24, 2012 7:53 am | |
| benvingut Jaipe , estas a casa teva , y si tens algun dubte, aqui estem per ajudarte! | |
|
| |
treski
Nombre de missatges : 31 Fecha de inscripción : 20/03/2011 Edad : 76 Ubicació : Sant Feliu de Guíxols (Girona)
| Assumpte: Re: Salutació i presentaciò desde LLeida Dt Gen 31, 2012 4:34 am | |
| Benvingut al Foro Jaipe Salutacions desde St.Feliu de Guíxols | |
|
| |
Angels
Nombre de missatges : 278 Fecha de inscripción : 22/12/2010 Edad : 58 Ubicació : Cerdanyola del Valles
| Assumpte: Re: Salutació i presentaciò desde LLeida Dc Feb 01, 2012 12:24 am | |
| Benvingut soc Angels i per ara no sortim amb la furgo però no crec que triguem gaire, ja tenim ganes de trovar-nos amb tots vosaltres que ja som colla.. Una abraçada | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Salutació i presentaciò desde LLeida | |
| |
|
| |
| Salutació i presentaciò desde LLeida | |
|