|
| Hola,amics | |
|
+7misnenasdoscv Toni Jordi trueno nel tremacer Ricard 11 participantes | Autor | Missatge |
---|
Ricard
Nombre de missatges : 15 Fecha de inscripción : 07/10/2010 Edad : 60 Ubicació : Florejacs
| Assumpte: Hola,amics Dj Oct 07, 2010 7:24 am | |
| Hola amics, desde florejacs,m´agrada aquet forum,aveure si de una put.. vegada aprent a escriure el catala que ja es hora,jo tambe tinc un 2cv i alguna cosa mes, porto deu minuts per escirure aixo,be,dema una mica mes,a reveure.
| |
| | | tremacer
Nombre de missatges : 55 Fecha de inscripción : 05/10/2010 Edad : 55 Ubicació : tremp (lleida
| Assumpte: Re: Hola,amics Dj Oct 07, 2010 9:28 am | |
| hola ricard,benvingut,m'alegro molt de veuret per aqui,tinc pendent una trucada,pero es que estic super liat amb la merda de la feina. salutacions desde el pallars | |
| | | nel
Nombre de missatges : 527 Fecha de inscripción : 03/10/2010 Edad : 37 Ubicació : Tàrrega
| Assumpte: Re: Hola,amics Dj Oct 07, 2010 10:23 am | |
| Bones ricard, l'idioma es lo de menos, si prefereixes fer-ho en català cap problema, la qüestió es que ens trobem tots i ens entenguem! m'alegro molt veure't per aqui!
A veure si em puc escapar un dia a visitar-te (sempre que em vulguis) i anem a pendre algo i a fer la xerrada!
una abraçada!
cuida't | |
| | | trueno
Nombre de missatges : 41 Fecha de inscripción : 05/10/2010 Edad : 59
| Assumpte: Re: Hola,amics Dj Oct 07, 2010 11:20 am | |
| | |
| | | Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Hola,amics Dv Oct 08, 2010 3:45 am | |
| hola maco, com va la cova de l'alí baba? jejee, ja ho saps, que l'idioma en que s'et dona be escriure no sigui un problema, tampoc et dirà ningú res per les faltes d'ortografia, llegint i escribint en català es la manera mes facil d'apredre, i de que millor llegir i escriure que dels nostres estimats vehicles, una abraçada | |
| | | Toni
Nombre de missatges : 64 Fecha de inscripción : 04/10/2010
| Assumpte: Re: Hola,amics Dg Oct 10, 2010 6:17 am | |
| Hola Ricard m alegro molt de veure´t per aqui. (pregunta complicada: quina diferencia hi ha entre aqui y "acÍ?) | |
| | | Ricard
Nombre de missatges : 15 Fecha de inscripción : 07/10/2010 Edad : 60 Ubicació : Florejacs
| Assumpte: Re: Hola,amics Dg Oct 10, 2010 7:43 am | |
| - Toni escrigué:
- Hola Ricard m alegro molt de veure´t per aqui.
(pregunta complicada: quina diferencia hi ha entre aqui y "acÍ?) hostia Toni,npi..........es en Valenciano? | |
| | | misnenasdoscv
Nombre de missatges : 460 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 59 Ubicació : SABADELL
| Assumpte: Re: Hola,amics Dj Oct 21, 2010 8:49 am | |
| | |
| | | prize
Nombre de missatges : 109 Fecha de inscripción : 25/10/2010
| Assumpte: Re: Hola,amics Dl Oct 25, 2010 2:20 pm | |
| Hola soc el xavi, desde Bcn. Em presento a vosaltres i em poso a la vostre disposicio per escoltar qualsevol cose que penseu sobre el tema Mundial
Felicitar als que heu pres la iniciativa d aquest forum en catala, felicitar-vos tambe per el caire obert que respira, i com a ultima felicitacio, amb el jordinet per la seva resposta dins el foro amb aquells que deian allo "de que los catalanes haran de las suyas" si senyor, clar i catala !!.
No sabia que dir ni com dir-ho, pero sentia que algo s' habia de dir
Gracias
Comentar que el meu catala escrit es tant nefast com el que mes, pero ho k intentarem fer lo millor que podem
M apasiona l'idea de poder estar en contacte amb tots vosaltres i saber que feu xk que trobarnos no sigui una cose de 5 findes al any
Salud i força
VISCA EL PA VISCA EL VI I VISCA LES MARES QUE ENS VAN PARIR, | |
| | | Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Hola,amics Dj Abr 21, 2011 11:59 pm | |
| Ostres, gracies per la part que hem toca, jo també pensaba que alguna cosa s'habia de dir, i perdó pel retard en contestar, no es pot estar en tot Malauradament encara hi ha gent que es creu massa tot el que diuen per la tele, quan qualsevol persona que "pensi per ella mateixa" com deia el company amb qui hem discutia, sap que el que diu per la tele es tot manipulat, la veritat dels catalans se sap venint a Catalunya i copsant en primera persona el que som i deixem de ser, persones iguals a qualsevol altre i prou. Ell s'ho perd | |
| | | treski
Nombre de missatges : 31 Fecha de inscripción : 20/03/2011 Edad : 76 Ubicació : Sant Feliu de Guíxols (Girona)
| Assumpte: Re: Hola,amics Ds Abr 23, 2011 10:10 am | |
| Hola Ricard. Benvingut al nostre Portal Una cordial Salutació | |
| | | Angels
Nombre de missatges : 278 Fecha de inscripción : 22/12/2010 Edad : 58 Ubicació : Cerdanyola del Valles
| Assumpte: Re: Hola,amics Dl Abr 25, 2011 11:27 pm | |
| Home Ricard , ja era hora de veure't el pel pel foro , ara que has començat no ho deixis . Escriu com vulguis que tots t'entenem.
Una salutació
| |
| | | Abel ( Troncòmovil )
Nombre de missatges : 48 Fecha de inscripción : 23/02/2011 Edad : 61 Ubicació : Barcelona
| Assumpte: Re: Hola,amics Dc Abr 27, 2011 9:45 am | |
| Ho benvinguts peseu peseu,que farem foc i farem fum, aquesta es meua casa si es que nia’n cases d’algu .... ben vingut Ricard!!! | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Hola,amics | |
| |
| | | | Hola,amics | |
|