2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Hola,amics

Ir abajo 
+7
misnenasdoscv
Toni
Jordi
trueno
nel
tremacer
Ricard
11 participantes
AutorMissatge
Ricard




Nombre de missatges : 15
Fecha de inscripción : 07/10/2010
Edad : 60
Ubicació : Florejacs

Hola,amics Empty
MissatgeAssumpte: Hola,amics   Hola,amics Icon_minitimeDj Oct 07, 2010 7:24 am

Hola amics, desde florejacs,m´agrada aquet forum,aveure si de una put.. vegada aprent a escriure el catala que ja es hora,jo tambe tinc un 2cv i alguna cosa mes,
porto deu minuts per escirure aixo,be,dema una mica mes,a reveure.
Tornar a dalt Ir abajo
tremacer

tremacer


Nombre de missatges : 55
Fecha de inscripción : 05/10/2010
Edad : 55
Ubicació : tremp (lleida

Hola,amics Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola,amics   Hola,amics Icon_minitimeDj Oct 07, 2010 9:28 am

hola ricard,benvingut,m'alegro molt de veuret per aqui,tinc pendent una trucada,pero es que estic super liat amb la merda de la feina.
salutacions desde el pallars
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

Hola,amics Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola,amics   Hola,amics Icon_minitimeDj Oct 07, 2010 10:23 am

Bones ricard, l'idioma es lo de menos, si prefereixes fer-ho en català cap problema, la qüestió es que ens trobem tots i ens entenguem! m'alegro molt veure't per aqui!

A veure si em puc escapar un dia a visitar-te (sempre que em vulguis) i anem a pendre algo i a fer la xerrada!

una abraçada!

cuida't
Tornar a dalt Ir abajo
trueno

trueno


Nombre de missatges : 41
Fecha de inscripción : 05/10/2010
Edad : 59

Hola,amics Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola,amics   Hola,amics Icon_minitimeDj Oct 07, 2010 11:20 am

Hola Ricard, Benvingut.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Hola,amics Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola,amics   Hola,amics Icon_minitimeDv Oct 08, 2010 3:45 am

hola maco, com va la cova de l'alí baba? jejee, ja ho saps, que l'idioma en que s'et dona be escriure no sigui un problema, tampoc et dirà ningú res per les faltes d'ortografia, llegint i escribint en català es la manera mes facil d'apredre, i de que millor llegir i escriure que dels nostres estimats vehicles, una abraçada
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Toni

Toni


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 04/10/2010

Hola,amics Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola,amics   Hola,amics Icon_minitimeDg Oct 10, 2010 6:17 am

Hola Ricard m alegro molt de veure´t per aqui.
(pregunta complicada: quina diferencia hi ha entre aqui y "acÍ?)
Tornar a dalt Ir abajo
Ricard




Nombre de missatges : 15
Fecha de inscripción : 07/10/2010
Edad : 60
Ubicació : Florejacs

Hola,amics Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola,amics   Hola,amics Icon_minitimeDg Oct 10, 2010 7:43 am

Toni escrigué:
Hola Ricard m alegro molt de veure´t per aqui.
(pregunta complicada: quina diferencia hi ha entre aqui y "acÍ?)

hostia Toni,npi..........es en Valenciano?
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

Hola,amics Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola,amics   Hola,amics Icon_minitimeDj Oct 21, 2010 8:49 am

Bienvenido ricard
Tornar a dalt Ir abajo
prize

prize


Nombre de missatges : 109
Fecha de inscripción : 25/10/2010

Hola,amics Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola,amics   Hola,amics Icon_minitimeDl Oct 25, 2010 2:20 pm

Hola soc el xavi, desde Bcn. Em presento a vosaltres i em poso a la vostre disposicio per escoltar qualsevol cose que penseu sobre el tema Mundial

Felicitar als que heu pres la iniciativa d aquest forum en catala, felicitar-vos tambe per el caire obert que respira, i com a ultima felicitacio, amb el jordinet per la seva resposta dins el foro amb aquells que deian allo "de que los catalanes haran de las suyas" si senyor, clar i catala !!.

No sabia que dir ni com dir-ho, pero sentia que algo s' habia de dir

Gracias

Comentar que el meu catala escrit es tant nefast com el que mes, pero ho k intentarem fer lo millor que podem

M apasiona l'idea de poder estar en contacte amb tots vosaltres i saber que feu xk que trobarnos no sigui una cose de 5 findes al any

Salud i força

VISCA EL PA VISCA EL VI I VISCA LES MARES QUE ENS VAN PARIR,
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Hola,amics Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola,amics   Hola,amics Icon_minitimeDj Abr 21, 2011 11:59 pm

Ostres, gracies per la part que hem toca, jo també pensaba que alguna cosa s'habia de dir, i perdó pel retard en contestar, no es pot estar en tot Rolling Eyes

Malauradament encara hi ha gent que es creu massa tot el que diuen per la tele, quan qualsevol persona que "pensi per ella mateixa" com deia el company amb qui hem discutia, sap que el que diu per la tele es tot manipulat, la veritat dels catalans se sap venint a Catalunya i copsant en primera persona el que som i deixem de ser, persones iguals a qualsevol altre i prou. Ell s'ho perd Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
treski

treski


Nombre de missatges : 31
Fecha de inscripción : 20/03/2011
Edad : 75
Ubicació : Sant Feliu de Guíxols (Girona)

Hola,amics Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola,amics   Hola,amics Icon_minitimeDs Abr 23, 2011 10:10 am

Hola Ricard.

Benvingut al nostre Portal Hola,amics 245745

Una cordial Salutació
Tornar a dalt Ir abajo
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 57
Ubicació : Cerdanyola del Valles

Hola,amics Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola,amics   Hola,amics Icon_minitimeDl Abr 25, 2011 11:27 pm


Home Ricard , ja era hora de veure't el pel pel foro , ara que has començat no ho deixis . Escriu com vulguis que tots t'entenem.

Una salutació
Tornar a dalt Ir abajo
Abel ( Troncòmovil )

Abel ( Troncòmovil )


Nombre de missatges : 48
Fecha de inscripción : 23/02/2011
Edad : 60
Ubicació : Barcelona

Hola,amics Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola,amics   Hola,amics Icon_minitimeDc Abr 27, 2011 9:45 am

Ho benvinguts peseu peseu,que farem foc i farem fum, aquesta es meua casa si es que nia’n cases d’algu .... ben vingut Ricard!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Hola,amics Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola,amics   Hola,amics Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Hola,amics
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011
» Hola a tot@s
» Hola a tot-hom.
» hola a tod@s
» hola a tothom

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: