2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 na meva vespa

Ir abajo 
+2
nel
Jordi
6 participantes
AutorMissatge
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

na meva vespa Empty
MissatgeAssumpte: na meva vespa   na meva vespa Icon_minitimeDg Oct 10, 2010 11:30 pm

Hola a tots i totes, be, es per si algún dia entra alguna dona Laughing que no es senti desplaçada.

Us presento el meu últim pojecte de restauració, per culpa d'aquest trasto el c8 s'ha quedat en segón terme.

na meva vespa Imag0667

na meva vespa Imag0669r

na meva vespa Imag0671

na meva vespa Imag0674matrifalsa

na meva vespa Imag0673


A que ha quedat guapo el seient?, fa la mateixa forma que l'original, ja li he passat l'adreça del tapisser a un company del foro, a en Jaume(alecnogeca) per a qui li interesi acostarse, fa de tot, seients de cotxe també, a mi el seient de la moto em va costar 35€ i no hem va trigar gens, de fet hem vaig passar el dia seguent de deixar-li per dir-li que volia el tros de darrere en vermell i vaig fer tard, ja l'havia acabat. Tot i aixó m'encanta com a quedat.
Tapizados J.S.
C/Maladeta 6
08906 L'Hospitalet
Barcelona
tel 934379637
de dilluns a divendres, dissabtes no treballa.


Encara li manquen cosetes, i ja li he fet d'altres que no surten en aquestes fotos, com avui m'hi posare amb ella ja li fare fotos noves, us poso el link de el foro de vespas al que m'he apuntat, allà hi ha tot el procés, les fotos d'abans de restaura itot el procés, m'he apuntat al foro per poder coneixer gent que hi entengui i poder tocar el motor quan hem faci falta, que de vespas no tinc ni idea, per sort el motor està nou, te 20.000km i prou i tira com una bala amb molta rabia, frena perfecte, sense haver tocar res dels frens, tot xuta, només he pintat i cambiat peçes estetiques.

http://vespabcn.foroportal.es/board/de-nou-amb-vespa-per-esplugues-t4045.html

Estic que no cago amb la meva Vespapapapaapapapapapapapapaapapapapapaapapa!!!!

na meva vespa Pepam

na meva vespa Imag0687
imageshack

Fotos de fa mitja hora, amb els punys "blancs" que ja están mig negres Laughing manetes pulides, terra provisional posat i tanques de cofanos pulides
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

na meva vespa Empty
MissatgeAssumpte: Re: na meva vespa   na meva vespa Icon_minitimeDl Oct 11, 2010 3:15 am

T'ha quedat guapissima!!!

A veure si restauro jo la meva i nem a concentracions!, lo del tapisser seria interessant possar-ho a empreses de recanvis de catalunya, perque a molta gent li pot interessar!

Disfruta-la!
Tornar a dalt Ir abajo
tremacer

tremacer


Nombre de missatges : 55
Fecha de inscripción : 05/10/2010
Edad : 55
Ubicació : tremp (lleida

na meva vespa Empty
MissatgeAssumpte: Re: na meva vespa   na meva vespa Icon_minitimeDl Oct 11, 2010 3:55 am

oohhhh,ja tinc un altre atac de enveja Twisted Evil que maca que t'ha quedad,enhorabona,que la disfrutis i que no te la fotiguen,que en tu pueblo hay mucho amigo de lo ajeno affraid ¿quina cilindrada te?
Tornar a dalt Ir abajo
Toni

Toni


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 04/10/2010

na meva vespa Empty
MissatgeAssumpte: Re: na meva vespa   na meva vespa Icon_minitimeDl Oct 11, 2010 8:45 am

A 30 m de la meva porta hi ha una vespa abandonada desde fa anys,nomes has de mirar al carrer de la dreta segons surts de la meva porteria...
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

na meva vespa Empty
MissatgeAssumpte: Re: na meva vespa   na meva vespa Icon_minitimeDt Oct 12, 2010 3:16 am

Toni escrigué:
A 30 m de la meva porta hi ha una vespa abandonada desde fa anys,nomes has de mirar al carrer de la dreta segons surts de la meva porteria...
Docs l'adoptem i li donem una llar, Quin model es?, ho saps?


tremacer escrigué:
oohhhh,ja tinc un altre atac de enveja Twisted Evil que maca que t'ha quedad,enhorabona,que la disfrutis i que no te la fotiguen,que en tu pueblo hay mucho amigo de lo ajeno affraid ¿quina cilindrada te?
Que nooo, que aixó es al poble del costats, aquell que li diuen Barna, en el meu poble tot i lo aprop que esta de la gran urbe es molt tranquil, moltes vegades m'he deixat les claus posades en la moto que tenia abans i mai se la van endur.

Gràcies a tots pel elogis, el meu curro m'ha costat, es una 160cc. i va que se les pela.

Gràcies també al meu vei i amic Manolo, la moto havia estat seva, la feia servir per anar a un desballestament de la seva propietat, al poble de l'altre costat i el d'en Toni, es va fer servir força temps pero era molt poc recorregut i per aixó té molt poc desgast, a més hem va facilitar molt el tema de rehabilitarla a més de donar-me un cop de mà a arreglarla.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

na meva vespa Empty
MissatgeAssumpte: Re: na meva vespa   na meva vespa Icon_minitimeDj Oct 14, 2010 1:31 am

Ahir vaig anar a veure a mesieur le tapisser amb tot la meva il·lusió i va i hem diu que no fa res de cotxes Crying or Very sad no hi ha hagut manera, ni dient-li que tot es recte, que els sients de 2cv són molt sencills, que tindrà plantilles, que li pagare més be, res de res, no desisteixo, agafare la funda d'eskai de mostra i li portare que la vegi a veure si el convenço, de totes maneres hi han mes tapisers al meu poble i a Sant Just, ja us dire si faig un descobriment.

La pepa cada dia va millor, el dia 24 segurament anire a fer una rutilla amb uns chalats del foro de vespas de Barelona, mireu com expliquen la ruta.

ruta:

Kamkulandia - C31 pasando por gava i castefa - montanyica parriba al parc del garraf - visita budas - carreterita hasta olivella - sant Pere de ribes - SuperVilanova - con vermutillo?
la ultima vez almorzamos en el passeo de castefa playa.

He arribat a discernir que kamkulandia es la benzinera de la sortida 6 de la ronda de dalt a BCN

ja no us relato l'oferiment de portar oli per lubricar parts humanes, que si el joc de la galeta, que si depilacions, etc, sembla com si el toni hagués marcat estil dintre del foro de vespas Laughing Laughing mola! están com cabres!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Ricard




Nombre de missatges : 15
Fecha de inscripción : 07/10/2010
Edad : 60
Ubicació : Florejacs

na meva vespa Empty
MissatgeAssumpte: Re: na meva vespa   na meva vespa Icon_minitimeDj Oct 14, 2010 7:01 am








molt xula,felicitats i gaudeixala
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

na meva vespa Empty
MissatgeAssumpte: Re: na meva vespa   na meva vespa Icon_minitimeDj Nov 11, 2010 8:32 am

super video de la quedada, made by me

https://www.youtube.com/watch?v=nB03iFvoKoU

na meva vespa Imag0767u

fet amb el peaso invento
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 58
Ubicació : Cerdanyola del Valles

na meva vespa Empty
MissatgeAssumpte: Re: na meva vespa   na meva vespa Icon_minitimeDc Gen 12, 2011 1:20 am

Que macaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa♥️♥️♥️
m'agrada moltisimmmmmmmmmm.
Disfrutala tant com poguis esta maquisim el seient..

sunny podras cantar i disfutar amb l'aire a la cara ♫ o lalala lalala o lalalala ♪ oo o la♫

Felicitats
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





na meva vespa Empty
MissatgeAssumpte: Re: na meva vespa   na meva vespa Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
na meva vespa
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» La meva Vespa 75
» Benvinguts a la meva companyia.
» El dyane de la meva germana
» Us presento la meva barca.
» la meva presentació Ricard

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Atres vehicles clàssics :: Presenta'l-
Canviar a: