Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: El dyane de la meva germana Dc Gen 11, 2012 9:24 am | |
| Hola, molt ja sabeu per que ho he anat explicant, que ara fa mes o menys un parell d'any a la meva germana li van regalar un dyane6, de fet el regal no va ser directe, el noi que regalaba el cotxe va posar un anunci i el vaig contestar de seguida i així vem aconseguir aquest cotxe, la meva germana feia temps que es mirava els 2cv pero se li escapaven de presupost, aquest hi entraba perfectament, 0€ Al principi el cotxe era blau i estaba força descolorit, alguna enganxina arrencada, algun petit podrit a la pedalera,no tenía ni carbu ni motor d'encesa pero si unes mil avellanes repartides per tot el motor, el meu pare tot solet s'hi va animar a ferli uns petis arreglos per tal de posarlo en marxa, pero es va anar animant i a acabat fent una restauració casi integral, no ha pres massa atenció als petits detalls com pintar el que ja estaba be, xasis, braços etc ni utilitzar les pintures originals, simplement tot el que estava podrit li ha donat una netejada y una ma de oxirom gris, tot i aixó ha fet una estupenda feina amb el motor, caixa de cambis, frens, terres, xapa i pintura. Malauradament i tot la meva reiterada insistencia s'hi han fet mooooolt poques fotos, de fet només hi han les fotos que he fet jo quan he anat de tant en tant, ja les anire buscant per tal de penjarles totes, n'hi han del principi, de l'arribada, alguna de les reparacions ja fetes i unes que vaig fer el diumenge passat que son les que tinc controlades i que han provocat aquesta presentació, son aquestes. Tot i que veieu que el cotxe esta desmuntat ja esta compert, les rodes pintades de blanc i amb gomes noves, capo i aletes devanteres acabades, espero que aviat us en posare fotos del cotxe tot muntat. | |
|
Txetxi
Nombre de missatges : 63 Fecha de inscripción : 22/09/2011 Edad : 45 Ubicació : Barcelona
| Assumpte: Re: El dyane de la meva germana Dc Gen 11, 2012 9:44 am | |
| Molt xulo, aquest color i model hem sona molt, el tinc vist no se on | |
|
misnenasdoscv
Nombre de missatges : 460 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 59 Ubicació : SABADELL
| Assumpte: Re: El dyane de la meva germana Dj Gen 12, 2012 6:48 am | |
| Pues si se presentara tu hermana en el foro seria la primera dyanera por estos lares.Enhorabuena por ese dyane. | |
|
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: El dyane de la meva germana Dj Gen 12, 2012 9:16 am | |
| - misnenasdoscv escrigué:
- Pues si se presentara tu hermana en el foro seria la primera dyanera por estos lares.Enhorabuena por ese dyane.
Ho dubto molt...pero a alguna trobada potser si que s'apunti | |
|
noke
Nombre de missatges : 329 Fecha de inscripción : 11/10/2010
| Assumpte: Re: El dyane de la meva germana Dv Gen 13, 2012 7:09 am | |
| Un dyane ben maco, a ver cuando rula, que ya le falta menos, va un empujoncito y a hacer kilometros. | |
|
Jordi
| Assumpte: Re: El dyane de la meva germana Ds Gen 14, 2012 12:04 am | |
| El dyane esta completament acbat, sols falta muntarlo, pero com que ha començat la temporada d'ski el meu pare ha desaparecut fins primavera, aixi que comenci el bon temps acabara el cotxe. | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: El dyane de la meva germana | |
| |
|