2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 El dyane de la meva germana

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

El dyane de la meva germana Empty
MissatgeAssumpte: El dyane de la meva germana   El dyane de la meva germana Icon_minitimeDc Gen 11, 2012 9:24 am

Hola, molt ja sabeu per que ho he anat explicant, que ara fa mes o menys un parell d'any a la meva germana li van regalar un dyane6, de fet el regal no va ser directe, el noi que regalaba el cotxe va posar un anunci i el vaig contestar de seguida i així vem aconseguir aquest cotxe, la meva germana feia temps que es mirava els 2cv pero se li escapaven de presupost, aquest hi entraba perfectament, 0€


Al principi el cotxe era blau i estaba força descolorit, alguna enganxina arrencada, algun petit podrit a la pedalera,no tenía ni carbu ni motor d'encesa pero si unes mil avellanes repartides per tot el motor, el meu pare tot solet s'hi va animar a ferli uns petis arreglos per tal de posarlo en marxa, pero es va anar animant i a acabat fent una restauració casi integral, no ha pres massa atenció als petits detalls com pintar el que ja estaba be, xasis, braços etc ni utilitzar les pintures originals, simplement tot el que estava podrit li ha donat una netejada y una ma de oxirom gris, tot i aixó ha fet una estupenda feina amb el motor, caixa de cambis, frens, terres, xapa i pintura.
Malauradament i tot la meva reiterada insistencia s'hi han fet mooooolt poques fotos, de fet només hi han les fotos que he fet jo quan he anat de tant en tant, ja les anire buscant per tal de penjarles totes, n'hi han del principi, de l'arribada, alguna de les reparacions ja fetes i unes que vaig fer el diumenge passat que son les que tinc controlades i que han provocat aquesta presentació, son aquestes.


El dyane de la meva germana Dscf8127b.th
El dyane de la meva germana Dscf8128.th
El dyane de la meva germana Dscf8129b.th
El dyane de la meva germana Dscf8130t.th
El dyane de la meva germana Dscf8131b.th
El dyane de la meva germana Dscf8132o.th
El dyane de la meva germana Dscf8133l.th
El dyane de la meva germana Dscf8134x.th
El dyane de la meva germana Dscf8135a.th
El dyane de la meva germana Dscf8136.th



Tot i que veieu que el cotxe esta desmuntat ja esta compert, les rodes pintades de blanc i amb gomes noves, capo i aletes devanteres acabades, espero que aviat us en posare fotos del cotxe tot muntat.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Txetxi

Txetxi


Nombre de missatges : 63
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 45
Ubicació : Barcelona

El dyane de la meva germana Empty
MissatgeAssumpte: Re: El dyane de la meva germana   El dyane de la meva germana Icon_minitimeDc Gen 11, 2012 9:44 am

Molt xulo, aquest color i model hem sona molt, el tinc vist no se on Wink
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 59
Ubicació : SABADELL

El dyane de la meva germana Empty
MissatgeAssumpte: Re: El dyane de la meva germana   El dyane de la meva germana Icon_minitimeDj Gen 12, 2012 6:48 am

Pues si se presentara tu hermana en el foro seria la primera dyanera por estos lares.Enhorabuena por ese dyane.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

El dyane de la meva germana Empty
MissatgeAssumpte: Re: El dyane de la meva germana   El dyane de la meva germana Icon_minitimeDj Gen 12, 2012 9:16 am

misnenasdoscv escrigué:
Pues si se presentara tu hermana en el foro seria la primera dyanera por estos lares.Enhorabuena por ese dyane.

Ho dubto molt...pero a alguna trobada potser si que s'apunti Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

El dyane de la meva germana Empty
MissatgeAssumpte: Re: El dyane de la meva germana   El dyane de la meva germana Icon_minitimeDv Gen 13, 2012 7:09 am

Un dyane ben maco, a ver cuando rula, que ya le falta menos, va un empujoncito y a hacer kilometros.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

El dyane de la meva germana Empty
MissatgeAssumpte: Re: El dyane de la meva germana   El dyane de la meva germana Icon_minitimeDs Gen 14, 2012 12:04 am

El dyane esta completament acbat, sols falta muntarlo, pero com que ha començat la temporada d'ski el meu pare ha desaparecut fins primavera, aixi que comenci el bon temps acabara el cotxe.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Contenido patrocinado





El dyane de la meva germana Empty
MissatgeAssumpte: Re: El dyane de la meva germana   El dyane de la meva germana Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
El dyane de la meva germana
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Benvinguts a la meva companyia.
» na meva vespa
» La meva Vespa 75
» Us presento la meva barca.
» la meva presentació Ricard

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: