Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Trobada terres de lleida (aquest cop a la provincia de barcelona) 18 de novembre ¡¡¡¡ ATENCIÓ CANVI DE PLANS!!! Dv Nov 23, 2012 1:24 am | |
| - drumkard escrigué:
- va ser la meva primera quedada amb el diane6 i vaser genial, mu vaig passar dallo mes be! gracies a tots per acollirnos tant be! intentare anar assistint a les seguents!
Així que eres tu?, no vaig caure, quan veus algú a una trobada i es nou no sempre caus de qui es en el foro. a la propera que vingui el teu company amb el 600, que també aceptem barco como animal marino. | |
|
nel
Nombre de missatges : 527 Fecha de inscripción : 03/10/2010 Edad : 37 Ubicació : Tàrrega
| Assumpte: Re: Trobada terres de lleida (aquest cop a la provincia de barcelona) 18 de novembre ¡¡¡¡ ATENCIÓ CANVI DE PLANS!!! Dv Nov 30, 2012 3:21 am | |
| Senyores i senyors!!! sortim a la premsa!! Aviat sortirem al new times!! cliqueu en aquest enllaç per veure-ho Els bicilíndrics visiten Pujalt, La veu de l'anoia | |
|
xesco
Nombre de missatges : 129 Fecha de inscripción : 03/10/2010 Edad : 34 Ubicació : La Pobla de Segur
| Assumpte: Re: Trobada terres de lleida (aquest cop a la provincia de barcelona) 18 de novembre ¡¡¡¡ ATENCIÓ CANVI DE PLANS!!! Dv Nov 30, 2012 5:40 am | |
| uostiaaaa sem fara famoos lo bolidoo!!!! | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Trobada terres de lleida (aquest cop a la provincia de barcelona) 18 de novembre ¡¡¡¡ ATENCIÓ CANVI DE PLANS!!! | |
| |
|