2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?

Ir abajo 
+2
Jordi
Toni
6 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Toni

Toni


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 04/10/2010

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Empty
MissatgeAssumpte: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Icon_minitimeDg Oct 10, 2010 3:39 am

El tema es que despres de 29,000 i escaig km el motor de la Dolores ja gastaba mes oli que gasolina, necessitava ser reconstruit amb un kit de motor, i la meva costrosa economia m ha fet decidir-me per posar-li un dels motors que tinc per alla donant voltes. El resultat ha sigut molt bo, li he canviat juntes i va fi i empeny com un Concorde pero.... malauradament no vam ser capaços de posar la encesa electronica....i vam instalar els platinos y no trobem un forat necesari per regular-los, i supso que el carburador podria estar millor reglat tambe...
....apart vull atrevir-me a canviarl-li peces de xapa i m ha agradaria fer-ho sota la vostra vigilancia...

Si porto un munt de birres, podriem veruen´s on sempre, si us plau?
PS: Jordi, et porto la guantera, soc un desantre

alien Perdoneu pel meu català paraplejic i les horterades llingüistiques sens compte.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Icon_minitimeDg Oct 10, 2010 4:24 am

OUUUU YEAAAAH, quan vulguis, menys el dimarts que la Gemma no pot recollir la nena, en principi el dilluns i dimecres de la setmana que vé no els tinc pre compromessos, haig de pujar a Girona a buscar la meva capota rígida i peçes pel c8 que hem dona l'amic Bertu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Icon_minitimeDg Oct 10, 2010 5:57 am

Jo m'hi apunto, qualsevol tarda em va be, nomes cal dir-m'ho, ja portare la lampara de proves per reglar els platinos si voleu!
Tornar a dalt Ir abajo
Toni

Toni


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 04/10/2010

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Icon_minitimeDg Oct 10, 2010 6:09 am

El dijous seria guai, Jordi abans d anar a veure als freak brothers de Girona, m ho dius, tinc una peça d Azl per ells. Saluts agraits.
Tornar a dalt Ir abajo
tremacer

tremacer


Nombre de missatges : 55
Fecha de inscripción : 05/10/2010
Edad : 55
Ubicació : tremp (lleida

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Icon_minitimeDg Oct 10, 2010 10:35 am

a veure toni,tu no dius que necesites un soldador,ummmm pues jo,pero enlloc de fer la quedada a barna i devant de un col-legit fes'ho al meu taller i tindras totes les eines,maquines de soldar i fins i tot barbacoa Wink li dius al xesco,al dani i si pots enganyar a algunaltre i et reservo un cap de setmana i li donem el tomb a la dolores,eso si m'ho cobrare amb carnque ho sapigues
Tornar a dalt Ir abajo
Toni

Toni


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 04/10/2010

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Icon_minitimeDg Oct 10, 2010 3:38 pm

Hola, Tremacer, molt agraït si es la meva carn adolescent el que desitges, no hi ha problema, encaixes perfectament en les meves fantasies més brutes.
Mmmm ja em diràs que em demanes a canvi, de totes formes quan tingui diners fer comprar el necessari per anar, t enviare una foto per veure si es pot aprofitar el frontal que vaig tallar d un cotxe a Soria, moltes gracies, de veritat.
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Icon_minitimeDt Oct 12, 2010 3:58 am

Per cert, al final, quan quedem?
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Icon_minitimeDt Oct 12, 2010 4:52 am

bona pregunta, quan vulgui en Toni, que es qui ha convocat la trobada, jo ja vaig dir que o be el dilluns o el dimecres, el dilluns ja ha passat i el dimecres ja el tinc compromés, pero seria bo que ho fessim la setmana que ve, ja que pel que sembla aquesta setmana encara plourà i força.

Jo proposo que quedem el dimecres, a qui li va bé?

Josep, jo hem deixo enganyar rapid, i més sí es per anar a menjar una de les teves especialitats culinaries.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Toni

Toni


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 04/10/2010

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Icon_minitimeDt Oct 12, 2010 7:08 am

Ho fem la setaman que ver que segur que aquesta ens plou!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Icon_minitimeDt Oct 12, 2010 7:25 am

Jordiet escrigué:
Jo proposo que quedem el dimecres, a qui li va bé?
Toni escrigué:
Ho fem la setaman que ver que segur que aquesta ens plou!

Pero... dimecres?, de vegades tinc la sensació de ser l'unica persona del món que sap llegir cyclops

Toni escrigué:
Hola, Tremacer, molt agraït si es la meva carn adolescent el que desitges, no hi ha problema
Que més voldries tú, de esser adolescent, com a molt peter pan arrevenío affraid millor li portes unes butifarres.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Toni

Toni


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 04/10/2010

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Icon_minitimeDt Oct 12, 2010 8:17 am

Os ho podria dir el dilluns? El tio al que li dono classes marxa no se que dia a Holanda i voldria aprofitar-lo....
Tornar a dalt Ir abajo
Toni

Toni


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 04/10/2010

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Icon_minitimeDc Oct 13, 2010 2:14 pm

no tinc classes ni el 19 ni el 20, la fem el dia que volgueu vosaltres...
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Icon_minitimeDs Oct 16, 2010 8:52 am

Saludos a mi me va bien el miercoles
Llevare la lampara estroboscopica para buscar el punto de encendido dinamicamente yo plego a las 6 por lo que no podre llegar hasta la 6 y media o asi rogaria que tubierais el ventilador sacado y el encendido electronico puesto la lampara suplira al led del encendido supongo que el agujero en el volante de inercia si que se encuentra correctemente puesto en su sitio.
si alguien mas quiere que le mire el punto de encendido teniendo el ventilador sacado es bastante rapido de mirar.Mas teniendo la marca en el volante de inercia que lleva de origen.
se me olvidaba y la cerveza fresca la pones tu Toni.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Icon_minitimeDg Oct 17, 2010 5:24 am

Que nivelazo, lampara estroboscopica y todo, ya quedo con toni con tiempo antes de las 6 y nos liamos a montarlo, igual desmonto el ventilador al mio a ver si se ha movido en estos años de funcionamiento, además lo tengo un poco descentrado el ventilador y así aprovecho, si te acuerdas, traeme mis revistas si ya las has mirado, tengo nuevas, si las quieres mirar me las llevo a la cervecera, en principio quedamos donde siempre C/Generalitat con C/Parlament català de Sant Just Desvern, limpios y depilados please.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Toni

Toni


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 04/10/2010

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Icon_minitimeDl Oct 18, 2010 4:28 am

Jordi estaré alli a las cinco, gracias a todos.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Icon_minitimeDl Oct 18, 2010 5:32 am

Toni hi seràs o hi sereu? jo porto unes birretes que encara tinc a la nevera de l'estiu i que molt problablement ja no me les begui fins l'estiu que vé, així completem les d'en toni també porto unes patatetes fregides que he anat avui al mercadona i hi he pensat.
Ostres, haig de trobar la clau de tub de 14 pels ventiladors, no se si la tinc jo o el meu pare a Santa Margarida i els monjos, si no hem pillo una de la feina.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Toni

Toni


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 04/10/2010

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Icon_minitimeDl Oct 18, 2010 10:19 am

SI, el miercoles a las cinco... Por favor Jordi, podrias traer the remachadora?
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Icon_minitimeDl Oct 18, 2010 10:51 am

Alli nos veremos confirmo miercoles dia 20 sobre las 18.30
Tornar a dalt Ir abajo
tremacer

tremacer


Nombre de missatges : 55
Fecha de inscripción : 05/10/2010
Edad : 55
Ubicació : tremp (lleida

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Icon_minitimeDt Oct 19, 2010 1:17 am

si els veins os tiren pedres no os oblideu de fer unes fotos Laughing Laughing Laughing
Quina sort que teniu,jo no puc fer cap trobadeta d'aquestes Crying or Very sad
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Icon_minitimeDt Oct 19, 2010 1:23 am

tremacer escrigué:

Quina sort que teniu,jo no puc fer cap trobadeta d'aquestes Crying or Very sad

Això no ho diguis, a veure si organitzem una d'aquestes de dissabte a la tarda al pallars, jo m'hi apunto!
Tornar a dalt Ir abajo
tremacer

tremacer


Nombre de missatges : 55
Fecha de inscripción : 05/10/2010
Edad : 55
Ubicació : tremp (lleida

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Icon_minitimeDt Oct 19, 2010 1:52 am

nel escrigué:
tremacer escrigué:

Quina sort que teniu,jo no puc fer cap trobadeta d'aquestes Crying or Very sad

Això no ho diguis, a veure si organitzem una d'aquestes de dissabte a la tarda al pallars, jo m'hi apunto!


fet cheers ,i no tindrem que anar a devant del col-legit,que tenim un taller ben gran i una nevera plena de cerveses Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Icon_minitimeDt Oct 19, 2010 2:26 am

Esclar que si, per que no voldreu, nel, tremacer, xesco, i segur que algú més se us apunta que per allà dalt hi ha afició. de gent no sereu molta pero no us penseu que a les cerveseres a vegades hem sigut un o dos Neutral

Toni, la rematxadora la porto, pero per que la vols? ho dic per portar si de cas algún remache Razz i fins i tot la maquina de foradar autonoma.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Toni

Toni


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 04/10/2010

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Icon_minitimeDt Oct 19, 2010 6:54 am

Doncs mira ha arribat el cotxe de Valencia, me l ha portat il cappo al final, que havia d anar a Alacant... aixo implica que casa meva esta fins el cul i de començar a desallotjar. Per anar be dema hauria de ser capaç de canviar les diferents peces de carrosseria (inclós capo davanter amb matricula, d aqui la rematxadora)
Aixi podria donar-li tota la costra exterior de la Dolores a la Montse per que se la dugues i seria un bon pas endevant. Idem pel seient, que tb et portaré ok?
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Icon_minitimeDt Oct 19, 2010 7:35 am

ta mare et fotra arsénic a la sopa, ho tens clar? drunken confused pale Sleep com no comencis a desferte de tota la cacharreria, m'haig de mirar la llista a veure que hem pot fer falta, potser hem pillo un camvi si en tens un de frens de disc en estat bo, li vull en un futur no molt llunyà fer el pas de tambor a disc, anire més segur pel món. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Toni

Toni


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 04/10/2010

Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Icon_minitimeDt Oct 19, 2010 7:40 am

El dia abans de marxar a Almeria vaig fer una super endreçada genreal a casa i de poc li cardo foc a tot... ok Chorch, fes la teva llista de necessitats chatarristiques (no tinc ni una caixa de disc, ho sento) i si em dones un parell de dies necesaris per catalogar /ordenar/ organitzar saldo el meu deute amb tu...

Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?   Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat? Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Puc proposar quedada cervesera al Baix LLobregat?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Algu vol proposar una de platja?
» Trobada cervesera, 31 de març
» Quedada de garaje
» 1ª concentracion de clasicos en can llopard corbera llobregat
» 21 d`abril 2013 les fonts del llobregat

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Trobades :: Trobades a Catalunya-
Canviar a: