2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Salutacions des d'Alacant

Ir abajo 
+7
misnenasdoscv
joaquim
THOR
Jordi
noke
Xavier
Leonard 2cv R4
11 participantes
AutorMissatge
Leonard 2cv R4

Leonard 2cv R4


Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 15/02/2012
Ubicació : Pilar de la Horadada, Alacant

Salutacions des d'Alacant Empty
MissatgeAssumpte: Salutacions des d'Alacant   Salutacions des d'Alacant Icon_minitimeDc Feb 15, 2012 3:16 am

Hola, em presente, sóc Leonard (Leonardo Bazzano) , i encara que no residisc a Catalunya, em sent molt prop per diferents motius. Tinc un 2cv CT de l'any 81 i dos Renault 4, i espere poder tindre un altre 2cv, sempre que puga eixir d'eixe mal cridat 'paro'. Bueno, una salutació des de l'últim poble del País Valencià, pel sud i disculpeu si comet algun error ortogràfic, el meu nivell de valenciano/catalán és elemental. Salutacions!!!"
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/11/2010
Edad : 59
Ubicació : Igualada, Barcelona

Salutacions des d'Alacant Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions des d'Alacant   Salutacions des d'Alacant Icon_minitimeDc Feb 15, 2012 7:41 am

Benvingut desde Igualada, poble de la Catalunya central i no et preocupis pel català/valencià aqui tots em fem alguna a l'hora de escriure i no ha passat mai res.
Tornar a dalt Ir abajo
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

Salutacions des d'Alacant Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions des d'Alacant   Salutacions des d'Alacant Icon_minitimeDc Feb 15, 2012 7:43 am

Benvingut, ja vols dir que no es barallen en el mateix corral el dosca amb els 4L?? Pasa i no et preocupis per l'idioma
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Salutacions des d'Alacant Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions des d'Alacant   Salutacions des d'Alacant Icon_minitimeDc Feb 15, 2012 10:58 am

Benvingut, espero que aviat tinguis l'oportunitat de comprar-ne molts 2cv gracies a una molt bona feina. Ens agrada molt veure vells compànys d'altres foros per aqui.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

Salutacions des d'Alacant Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions des d'Alacant   Salutacions des d'Alacant Icon_minitimeDc Feb 15, 2012 10:14 pm

Hola Leonard,
Benvingut a aquest foro.
No et preocupis, tots cometem errades ortogràfiques.
Jo parlo tres idiomes i en tots tres cometo errades.
L'important és fer-te entendre.
Per cert, els idiomes que parlo són: Castellà, Català/Valencià i per telèfon.
Salut i força al canut, tot el demés... "TURURUT".
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 53
Ubicació : san vicenç dels horts

Salutacions des d'Alacant Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions des d'Alacant   Salutacions des d'Alacant Icon_minitimeDj Feb 16, 2012 8:18 am

hola Leonard....no seras el Leonardo di caprio oi Very Happy ?segur que no ell no deu saber que es tenir un 2cv ni tan sols el plaer de conduirlo....donç una forta abraçada desde un poblet de catalunya i no et preocupis de les errades ortografiques que per aqui ni hi ha cap catedratic Laughing haaaaa i si pots penja algunes fotos dels teus vehicles en espacial el Salutacions des d'Alacant 245745 ....
Tornar a dalt Ir abajo
Leonard 2cv R4

Leonard 2cv R4


Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 15/02/2012
Ubicació : Pilar de la Horadada, Alacant

Salutacions des d'Alacant Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions des d'Alacant   Salutacions des d'Alacant Icon_minitimeDv Feb 17, 2012 12:41 am

Gràcies a tots, intentaré apegar la foto del meu 2cv, miraré com es fa. Salutacions des d'Alacant 245745
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 59
Ubicació : SABADELL

Salutacions des d'Alacant Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions des d'Alacant   Salutacions des d'Alacant Icon_minitimeDv Feb 17, 2012 11:13 pm

Benvingut leonard.
Tornar a dalt Ir abajo
Jaipe

Jaipe


Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 20/01/2012
Edad : 57
Ubicació : LLeida

Salutacions des d'Alacant Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions des d'Alacant   Salutacions des d'Alacant Icon_minitimeDs Feb 18, 2012 10:01 am

Hola Leonard, pues animat i posa unes fotos dels dosca ja que aqui ens agraden molt.

Benvingut al foro amic cheers
Tornar a dalt Ir abajo
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 58
Ubicació : Cerdanyola del Valles

Salutacions des d'Alacant Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions des d'Alacant   Salutacions des d'Alacant Icon_minitimeDg Feb 19, 2012 3:30 am

Benvingut Leonardo nosaltres ja ens coneixem del face , m'alegro de tenir-te per aquí.

Una abraçada Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Leonard 2cv R4

Leonard 2cv R4


Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 15/02/2012
Ubicació : Pilar de la Horadada, Alacant

Salutacions des d'Alacant Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions des d'Alacant   Salutacions des d'Alacant Icon_minitimeDc Feb 22, 2012 3:17 am

Gràcies, gràcies i gràcies!!! Salutacions des d'Alacant 245745 Salutacions des d'Alacant 245745 Salutacions des d'Alacant 245745
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Salutacions des d'Alacant Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions des d'Alacant   Salutacions des d'Alacant Icon_minitimeDc Feb 22, 2012 8:56 am

Hola company del Sud!!! Benvingut a aquest magnífic foro del 2cv, fa menys temps que estic aqui que tu crec, pero aixi ens coneixem Wink

Salutacionsss des de Montblanc!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Leonard 2cv R4

Leonard 2cv R4


Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 15/02/2012
Ubicació : Pilar de la Horadada, Alacant

Salutacions des d'Alacant Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions des d'Alacant   Salutacions des d'Alacant Icon_minitimeDg Feb 26, 2012 10:12 am

Paufont escrigué:
Hola company del Sud!!! Benvingut a aquest magnífic foro del 2cv, fa menys temps que estic aqui que tu crec, pero aixi ens coneixem Wink

Salutacionsss des de Montblanc!!!

Pau

Gràcies Pau!!!
Tornar a dalt Ir abajo
ximo

ximo


Nombre de missatges : 120
Fecha de inscripción : 17/07/2011

Salutacions des d'Alacant Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions des d'Alacant   Salutacions des d'Alacant Icon_minitimeDj Mar 01, 2012 8:37 am

benvingut al foro
Tornar a dalt Ir abajo
Leonard 2cv R4

Leonard 2cv R4


Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 15/02/2012
Ubicació : Pilar de la Horadada, Alacant

Salutacions des d'Alacant Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions des d'Alacant   Salutacions des d'Alacant Icon_minitimeDv Mar 02, 2012 12:48 am

ximo escrigué:
benvingut al foro

Gràcies Ximo!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Salutacions des d'Alacant Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions des d'Alacant   Salutacions des d'Alacant Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Salutacions des d'Alacant
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Salutacions desde Molins
» presentacio desde Sarria de Ter
» SALUTACIONS D´UN CAP GROS!
» hola a tots soc el joaquim
» Salutacions des de Sabadell

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: