2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Seients adabtables

Ir abajo 
+3
Ricard
Jordi
nel
7 participantes
AutorMissatge
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Seients adabtables  Empty
MissatgeAssumpte: Seients adabtables    Seients adabtables  Icon_minitimeDv Oct 08, 2010 10:24 am

Bones

Tinc en projecter tornar a la vida una AKS, aquesta no m'hi vui matar tant com el xarleston, una bona netejada, sanejar els podrits i a correr, te el xassis i la carrosseria perfectes.

Lo primer que vui fer es adabtarli uns seients com deu mana, ja que tinc pensat fer una mini autocaravada d'ella, per poder dormir a dins i fer viatges llargs, i no m'agrada gens el tipic mite dels seients de twingo, els trobo horrorosos,

Quins altres seients puc adabtar???


Moltes gracies per la vostra ajuda!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Seients adabtables  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Seients adabtables    Seients adabtables  Icon_minitimeDs Oct 09, 2010 8:41 am

tots o casi, es questió de currar-s'ho més o menys, jo porto uns de ford orión al 2cv, el que pasa es que d'aquest model ja no trobarás, o molt dificilment, quan els vaig muntar l'any 94 el model encara estaba en boga, mira els que més t'agradin i mira els suports, hauràs de fabricar un suport que imiti les condicions del cotxe donant per dalt i del terre pla per sota.

Uns seients en els que m'he fitxat per adaptarlos ja que no son molt amples i son macos, els del citroën C-2 d'algún model en especial que ara no se quin es, pero són negres pel costat i taronges pel centre.

Apali, que et cundeixi, ara a cercar pels desballestaments.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Ricard




Nombre de missatges : 15
Fecha de inscripción : 07/10/2010
Edad : 60
Ubicació : Florejacs

Seients adabtables  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Seients adabtables    Seients adabtables  Icon_minitimeDg Oct 10, 2010 5:24 am





molt bona idea Nel,fa anys es venia al Dyane 400 transformat amb autocaravana,
era mol maco,tenia un deposit d´aigua hon te la roda de recamvi..........
Tornar a dalt Ir abajo
Toni

Toni


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 04/10/2010

Seients adabtables  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Seients adabtables    Seients adabtables  Icon_minitimeDg Oct 10, 2010 6:39 am

Si ets una mica secall com jo i no tens les cames grosses com xistorres, els de Renault 9-11 queden de putissima mare, ni fets a mira, hi ha a patades, jo hi vaig pagar 10 euros per la parella, i més facils d adaptar, si pots soldar, impossible...
Els de BX Gti son comodissims pero molts mes cars i dificils de trobar...
Tornar a dalt Ir abajo
tremacer

tremacer


Nombre de missatges : 55
Fecha de inscripción : 05/10/2010
Edad : 55
Ubicació : tremp (lleida

Seients adabtables  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Seients adabtables    Seients adabtables  Icon_minitimeDg Oct 10, 2010 6:57 am

Dani,tu preocupat no mes de que t'entrin los seients al cotxe,de lo d'adaptarlos ja m'ocupo jo,te bienes al taller y si hace falta te meto los asientos del tansbordador columbia(creo que lo han dado de baja,podrias hacerles una oferta Laughing Laughing Laughing )
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Seients adabtables  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Seients adabtables    Seients adabtables  Icon_minitimeDg Oct 10, 2010 7:35 am

tremacer escrigué:
Dani,tu preocupat no mes de que t'entrin los seients al cotxe,de lo d'adaptarlos ja m'ocupo jo,te bienes al taller y si hace falta te meto los asientos del tansbordador columbia(creo que lo han dado de baja,podrias hacerles una oferta Laughing Laughing Laughing )

Moltes gracies josep Very Happy

Aquesta es la furgo en qüestió

Seients adabtables  Dsc00499cl

Uploaded with ImageShack.us

Aixi semble estar molt futuda, pero nomes necessito un capó, un paraxocs, xapa, maquina de soldar i paciencia per treure les zones podrides i una pintada que es vegui polida i punt,(i de moment ho tinc tot menos la paciencia i la pintura) no m'hi penso matar tant com amb el xarleston, en 15 dies ha d'estar, al sostre hi vui posar una baca per la roda de recanvi, i uns bons fars antiboira rollo safari, lo del dipòsid d'aigua ja ho havia pensat. Ara mateix no la tinc a casa, esta en un cobert d'un amic, pero abans del nadal espero tenirla aqui, que aquest estiu m'ha de portar de vacances!

A veure com acabara això, jo em veig vivint a dins de la furgoneta perque m'hauran fet fora de casa...
Tornar a dalt Ir abajo
Toni

Toni


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 04/10/2010

Seients adabtables  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Seients adabtables    Seients adabtables  Icon_minitimeDl Oct 11, 2010 1:44 am

Dani jo tb voldria tindre una AKS pero digues, son molt caluroses? I quan plou foten molt soroll? Se t acut alguna movida per fer la cabina descapotable?
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Seients adabtables  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Seients adabtables    Seients adabtables  Icon_minitimeDl Oct 11, 2010 3:20 am

Ancara no l'he probat pero tinc entes que a l'estiu et fregeixes de calor dins, la cabina al correr segur que fa el tipic seroll a planxa suelta de tota furgoneta vella. Lo de la pluja, suposo i espero que faci menos seroll que amb el 2cv cuan pica a la lona, i sobre lo de fer la cabina descapotable, se m'ocurreixen moltes mogudes, pero suposo que cap d'elles passara ITV
Tornar a dalt Ir abajo
carles2cv

carles2cv


Nombre de missatges : 83
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Seients adabtables  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Seients adabtables    Seients adabtables  Icon_minitimeDc Oct 13, 2010 7:42 am

dani si poses moqueta enganxada al sostre i costats, ailla de la calor i del soroll
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Seients adabtables  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Seients adabtables    Seients adabtables  Icon_minitimeDc Oct 13, 2010 8:55 am

carles2cv escrigué:
dani si poses moqueta enganxada al sostre i costats, ailla de la calor i del soroll


Jo lo que tenia pensat ere possar un ahillant antivibracions al sostre i laterals i a sobre algun tipus d'eskai o algo facil de netejar, la moqueta no m'acaba d'agradar perque es molt bruta i acomula molta pols, i si hi volem dormir a dins... no ho se, ja ho veuré primer he de treure-li els papers i decentar-la una mica!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Seients adabtables  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Seients adabtables    Seients adabtables  Icon_minitimeDs Oct 16, 2010 12:56 am

Jo vull posar-li seintes originals al 2cv, en Toni m'hem dona uns, ja et guardare els meus si vols, estan força nous, sempre he portat fundes per que es veiesin iguals que els del darrera, son reclinables i amb reposacaps regulable i inclinable, i a més ja tenen feta la adaptació amb barra de fusta inclosa, i són molt comodes
El día 10 de novembre haig de tenir els seients cambiats per exigencies del guió (veure post de curiositats).
Com són els de la furgo?, igual m'interesen, Tú els faràs servir? que els del Toni son de dyane y la forma no es igual a la dels 2cv, en principi ho fare tot en skay marró, que tinc el del darrera per posar-li així.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Seients adabtables  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Seients adabtables    Seients adabtables  Icon_minitimeDs Oct 16, 2010 3:26 am

Els seients de la furgoneta estan fets pols, pero en tinc un joc a casa que poder et poden interesar, cuan tingui un moment els hi faig una foto, aquestos son de 2cv CT
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Seients adabtables  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Seients adabtables    Seients adabtables  Icon_minitimeDs Oct 16, 2010 4:53 am

ok, si de cas ja et trucare i parlem, baixaras a la cervecera?, en principi amb dos estructures i guies en estat funcional hem va perfecte, els podries baixar quan vinguis?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Seients adabtables  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Seients adabtables    Seients adabtables  Icon_minitimeDs Oct 16, 2010 10:49 pm

si que baixaré! però... quin dia és??!?!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Seients adabtables  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Seients adabtables    Seients adabtables  Icon_minitimeDg Oct 17, 2010 6:01 am

dimecres dia 20 que es el que pot venir en misnenas, jo el dimarts a més no puc, ho diu al post de trobades.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
trueno

trueno


Nombre de missatges : 41
Fecha de inscripción : 05/10/2010
Edad : 59

Seients adabtables  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Seients adabtables    Seients adabtables  Icon_minitimeDl Nov 08, 2010 3:50 am

tremacer escrigué:
Dani,tu preocupat no mes de que t'entrin los seients al cotxe,de lo d'adaptarlos ja m'ocupo jo,te bienes al taller y si hace falta te meto los asientos del tansbordador columbia(creo que lo han dado de baja,podrias hacerles una oferta Laughing Laughing Laughing )

Esta oferta vale tambien para mi??, tengo unos asientos de un rover que me estan estorbando en el garage, me los pones??? Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Seients adabtables  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Seients adabtables    Seients adabtables  Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Seients adabtables
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Canvi seients
» Fundes de seients.
» Cinturons seients darrere
» Compro seients davanters de Mehari
» Cinturones las seients del darrere d'un dyane primera serie

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Ajuda tècnica :: Xapa i pintura-
Canviar a: