|
| Hola, sóc l'Auri!! | |
| | Autor | Missatge |
---|
Auri
Nombre de missatges : 21 Fecha de inscripción : 27/07/2011
| Assumpte: Hola, sóc l'Auri!! Dc Jul 27, 2011 8:58 am | |
| Hola a tothom!! Fa unes semanes vaig adquirir el meu primer 2cv!! I avui PER FI, m'he tret el carnet de conduir! O sigui, que espero que ens ben aviat en alguna concentració!! Salut i fins aviat!! Auri. | |
| | | THOR
Nombre de missatges : 330 Fecha de inscripción : 22/05/2011 Edad : 69 Ubicació : Mataró
| Assumpte: Re: Hola, sóc l'Auri!! Dc Jul 27, 2011 7:25 pm | |
| Hola Auri, Benvingut al foro. Posa alguna foto.
| |
| | | Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Hola, sóc l'Auri!! Dj Jul 28, 2011 2:47 am | |
| Benvingut Auri, m'afegeixo a la petició del company Thor, posan's fotos, dins de l'apartat de normes del foro hi ha una petita ajuda de com fer-ho. Dedueixo que ja que fa poc que t'has tret el carnet i que acabes d'adquirir el 2cv, que tindràs un munt de dubtes, ja saps que pots demanar ajuda en el que calgui, moltes vegades quedem només per fer una ullada als cotxes dels companys i entre uns i altres treure posibles problemes i solucionar dubtes, per ara disfruta'l que a l'estiu es el que toca. Posa al teu perfil la teva població, d'aquesta manera els companys mes propers a tú et podran coneixer i donar un cop de mà | |
| | | joaquim
Nombre de missatges : 405 Fecha de inscripción : 11/06/2011 Edad : 53 Ubicació : san vicenç dels horts
| Assumpte: presenta`l Dj Jul 28, 2011 4:11 am | |
| hola em dic joaquim i soc del baix llobregat,benvingut al foro i felicitats per treure`t el carnet de conduir i pe`l 2cv,espero que aviat ens coneixem | |
| | | Auri
Nombre de missatges : 21 Fecha de inscripción : 27/07/2011
| Assumpte: Gracies!! Dj Jul 28, 2011 9:40 am | |
| Primer de tot gracies per la benvinguda!! Les fotografies estan en peu i procès, ara quan començi les vacances i tingui una miqueta més de temps us presentaré a la meva "pitufo"! La veritat és que encara estic descobrint com va el foro (ja que sóc nova en això...jeje) Moltes gràcies i fins ben aviat!! Salut! | |
| | | Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Hola, sóc l'Auri!! Dv Jul 29, 2011 8:55 am | |
| - Jordi escrigué:
- Benvingut Auri, m'afegeixo a la petició del company Thor, posan's fotos, dins de l'apartat de normes del foro hi ha una petita ajuda de com fer-ho.
Dedueixo que ja que fa poc que t'has tret el carnet i que acabes d'adquirir el 2cv, que tindràs un munt de dubtes, ja saps que pots demanar ajuda en el que calgui, moltes vegades quedem només per fer una ullada als cotxes dels companys i entre uns i altres treure posibles problemes i solucionar dubtes, per ara disfruta'l que a l'estiu es el que toca.
Posa al teu perfil la teva població, d'aquesta manera els companys mes propers a tú et podran coneixer i donar un cop de mà
Bé, perdó, benvinguDA es que no sabía si Auri es nom o nick o de dona o home... | |
| | | misnenasdoscv
Nombre de missatges : 460 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 59 Ubicació : SABADELL
| Assumpte: Re: Hola, sóc l'Auri!! Ds Jul 30, 2011 8:26 am | |
| Bienvenida Auri, este es tu foro. | |
| | | treski
Nombre de missatges : 31 Fecha de inscripción : 20/03/2011 Edad : 76 Ubicació : Sant Feliu de Guíxols (Girona)
| Assumpte: Re: Hola, sóc l'Auri!! Dg Jul 31, 2011 1:21 am | |
| Hola Auri Benvingut al Portal Salutacions | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Hola, sóc l'Auri!! | |
| |
| | | | Hola, sóc l'Auri!! | |
|