2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Ubicaciò interruptor llum de boira darrera

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
deola

deola


Nombre de missatges : 50
Fecha de inscripción : 07/03/2011
Edad : 60
Ubicació : Manresa

Ubicaciò interruptor llum de boira darrera Empty
MissatgeAssumpte: Ubicaciò interruptor llum de boira darrera   Ubicaciò interruptor llum de boira darrera Icon_minitimeDc Mar 23, 2011 10:36 am

Hola a tots

Aviam si em podeu ajudar

M'agradarìa saber on porten l'interruptor del llum de boira del darrera els charlestons que el portaven de serie.

El meu ve d'Alemania, encara que ja esta catalanitzat, es del 1986 i si el portava quan el vaig agafar no hi era ni hi ha cap forat.

Puc trobar alguna foto que es vegi el cotxe per dins com sortia de fàbrica?
El interruptor te llum quan s'apreta?
On el posarieu que quedi be?

Adjunto fotos de com ho tinc.

Ubicaciò interruptor llum de boira darrera Dscf4148



Ubicaciò interruptor llum de boira darrera Dscf4173o



Ubicaciò interruptor llum de boira darrera Dscf4237f



Ubicaciò interruptor llum de boira darrera Dscf4239



Ubicaciò interruptor llum de boira darrera Dscf4240



Gràcies cheers cheers

Salut!

Jordi
Tornar a dalt Ir abajo
oskar




Nombre de missatges : 50
Fecha de inscripción : 09/01/2011
Edad : 51
Ubicació : rubi

Ubicaciò interruptor llum de boira darrera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ubicaciò interruptor llum de boira darrera   Ubicaciò interruptor llum de boira darrera Icon_minitimeDs Abr 23, 2011 7:05 pm

bones, suposo que no hi era perque al ser del 86, encara no ho duia, si no tinc mal entes, i segons la informacio que tinc, no van sortir amb llum antiboira a partir del setembre del 87, no se co anaba, mirare a veure si trobo algun detall que es vegi.
Tornar a dalt Ir abajo
deola

deola


Nombre de missatges : 50
Fecha de inscripción : 07/03/2011
Edad : 60
Ubicació : Manresa

Ubicaciò interruptor llum de boira darrera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ubicaciò interruptor llum de boira darrera   Ubicaciò interruptor llum de boira darrera Icon_minitimeDg Abr 24, 2011 10:41 pm

oskar escrigué:
bones, suposo que no hi era perque al ser del 86, encara no ho duia, si no tinc mal entes, i segons la informacio que tinc, no van sortir amb llum antiboira a partir del setembre del 87, no se co anaba, mirare a veure si trobo algun detall que es vegi.

Ok

Gràcies Oskar

Estic pendent de la teva informaciò.

Salut!

Jordi bounce bounce bounce
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Ubicaciò interruptor llum de boira darrera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ubicaciò interruptor llum de boira darrera   Ubicaciò interruptor llum de boira darrera Icon_minitimeDg Abr 24, 2011 10:56 pm

Jo no se si el charleston en portava ni en quin any ni en quin pais, el que si que he vist molt que portaven uns interruptors petits on va la llum del intermitent, just a sobre del calusor, veig peró, que tú duus cuatre testimonis lluminosos, aixi que allà ja no hi ha lloc per mes coses, per cert, de que son tantes llums?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
deola

deola


Nombre de missatges : 50
Fecha de inscripción : 07/03/2011
Edad : 60
Ubicació : Manresa

Ubicaciò interruptor llum de boira darrera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ubicaciò interruptor llum de boira darrera   Ubicaciò interruptor llum de boira darrera Icon_minitimeDl Abr 25, 2011 6:35 am

Jordi escrigué:
Jo no se si el charleston en portava ni en quin any ni en quin pais, el que si que he vist molt que portaven uns interruptors petits on va la llum del intermitent, just a sobre del calusor, veig peró, que tú duus cuatre testimonis lluminosos, aixi que allà ja no hi ha lloc per mes coses, per cert, de que son tantes llums?

Hola Jordi
Per cert felicitats atrassades

Els llums de sobre el clausor son la del intermitent, la dels int emergencia, el de las llums curtes i el de les llargues, i al altre banda hi han el del liqu. frens i el del contacte.

Salut!

Jordi cheers
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Ubicaciò interruptor llum de boira darrera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ubicaciò interruptor llum de boira darrera   Ubicaciò interruptor llum de boira darrera Icon_minitimeDl Abr 25, 2011 7:55 am

deola escrigué:

Hola Jordi
Per cert felicitats atrassades

Igualment Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Contenido patrocinado





Ubicaciò interruptor llum de boira darrera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ubicaciò interruptor llum de boira darrera   Ubicaciò interruptor llum de boira darrera Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Ubicaciò interruptor llum de boira darrera
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» com posar llum antiboira de darrera
» mes averies electriques, reguladors cremats un darrera l'altre
» III Calçotada Bicilindrica 26 de febrer de 2012 CANVI D'UBICACIÓ!!!
» regalo seient de darrera de 2cv
» seient de darrera akadyane

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Ajuda tècnica :: Electricitat-
Canviar a: