2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Salutacions / Saludos

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Dani




Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 10/01/2011

Salutacions / Saludos Empty
MissatgeAssumpte: Salutacions / Saludos   Salutacions / Saludos Icon_minitimeDj Gen 13, 2011 7:39 am

Benvolguts:

Salutacions des de Barcelona. Bé, jo no tinc bicilíndric però m'encantaria tenir-ne un. Bàsicament un Dyane 6.

Si em voleu donar un cop de mà jo encantat de la vida.

Ànim i gràcies per compartir tanta informació.

Dani
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Salutacions / Saludos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions / Saludos   Salutacions / Saludos Icon_minitimeDj Gen 13, 2011 8:51 am

Benvingut Dani, si el que vols es un dyane6 ho tens bastant mes facil que amb d'altres bicilindrics, tinc un company que en va trobar-ne un de resguardat, ja li demanare a veure si m'el vol passar el contacte i quant en demana l'amo. A més es dels mes comodes i ben acabats, tot i que encara li falta per arribar al c8 Laughing
si et vols pasar diumenge per la calçotada podràs veure el dyane d'en Noke, esta perfecte, el dolent es que t'agafen més ganes quan veus una concentració en directe.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Dani




Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 10/01/2011

Salutacions / Saludos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions / Saludos   Salutacions / Saludos Icon_minitimeDj Gen 13, 2011 9:05 am

Faré el possible per passar-hi. A veure si engresco a la dona també.

Respecte el teu contacte... bé... cap problema, ja em possaria en contacte amb ell.

Gràcies i a veure si passo diumenge.

Dani
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

Salutacions / Saludos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions / Saludos   Salutacions / Saludos Icon_minitimeDs Gen 15, 2011 7:14 am

Saludos desde sabadell ,suerte con la busqueda, desde el foro intentaremos ayudarte en todo lo posible en laq busqueda.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Salutacions / Saludos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Salutacions / Saludos   Salutacions / Saludos Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Salutacions / Saludos
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Saludos desde Zaragoza
» Saludos desde sabadell
» saludos desde el Prat de Llob
» Salutacions desde Molins
» presentacio desde Sarria de Ter

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: