Dani
Nombre de missatges : 3 Fecha de inscripción : 10/01/2011
| Assumpte: Salutacions / Saludos Dj Gen 13, 2011 7:39 am | |
| Benvolguts:
Salutacions des de Barcelona. Bé, jo no tinc bicilíndric però m'encantaria tenir-ne un. Bàsicament un Dyane 6.
Si em voleu donar un cop de mà jo encantat de la vida.
Ànim i gràcies per compartir tanta informació.
Dani | |
|
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Salutacions / Saludos Dj Gen 13, 2011 8:51 am | |
| Benvingut Dani, si el que vols es un dyane6 ho tens bastant mes facil que amb d'altres bicilindrics, tinc un company que en va trobar-ne un de resguardat, ja li demanare a veure si m'el vol passar el contacte i quant en demana l'amo. A més es dels mes comodes i ben acabats, tot i que encara li falta per arribar al c8 si et vols pasar diumenge per la calçotada podràs veure el dyane d'en Noke, esta perfecte, el dolent es que t'agafen més ganes quan veus una concentració en directe. | |
|
Dani
Nombre de missatges : 3 Fecha de inscripción : 10/01/2011
| Assumpte: Re: Salutacions / Saludos Dj Gen 13, 2011 9:05 am | |
| Faré el possible per passar-hi. A veure si engresco a la dona també.
Respecte el teu contacte... bé... cap problema, ja em possaria en contacte amb ell.
Gràcies i a veure si passo diumenge.
Dani | |
|
misnenasdoscv
Nombre de missatges : 460 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 59 Ubicació : SABADELL
| Assumpte: Re: Salutacions / Saludos Ds Gen 15, 2011 7:14 am | |
| Saludos desde sabadell ,suerte con la busqueda, desde el foro intentaremos ayudarte en todo lo posible en laq busqueda. | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Salutacions / Saludos | |
| |
|