| Fars rectangulars | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Angels
Nombre de missatges : 278 Fecha de inscripción : 22/12/2010 Edad : 58 Ubicació : Cerdanyola del Valles
| Assumpte: Fars rectangulars Dj Des 23, 2010 12:43 am | |
| Busco, ja fa temps, si algú en te m'agradaria parlar amb ell.
Sino auré de romar-los com havia pensat.
Angels | |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Fars rectangulars Dj Des 23, 2010 11:46 am | |
| que es el que necesites? els fars complerts? les paraboles? les optiques?, tot ho pots trobar en cases de recambis, si ho busuqes de segona ma molts de nosaltres tenim recambis guardats, pero hauriem de saber que es el que busques exactament.Jo tinc uns fars complerts cuadrats en bon estat. | |
|
| |
Angels
Nombre de missatges : 278 Fecha de inscripción : 22/12/2010 Edad : 58 Ubicació : Cerdanyola del Valles
| Assumpte: Re: Fars rectangulars Dj Des 30, 2010 12:20 am | |
| Gràcies per respondre. Mira tinc l'optica complerta però el cromat està bufat. el vidre de l'optica es un fores i esta be, nomès seria la carcasa de l'optica, la part cromada. A les cases de recambis no he trobat , en autoretro tampoc, he anat a la llista can citroner i Angels ja em va dir que no hi ha. tambe vaig trucar a inelac , tampoc i al mehariclub tampoc i com que amb aixó no em vaig convencer donc's a trucar a desguaces de tota España. fins i tot vam viatjar a un poble de Terol on hi habia un mecánic que tenía de tot però no ho volia vendre a no ser que m'en portés el cotxe senser , i es clar no ho vaig vomprar nomes volia els fars no tot el cotxe. A Toledo en desguaces Cazalegas en oferien uns però estaven pitjor que els meus així que per aquesta raó ja la opció que em queda es anar a Rubi on hi ha un puesto que m'els cromen a un preu raonable. Si tens uns t'agrairia m'atjuntesis una fotografía i digues que vols per ells, pot ser arribem a un acord. Una salutacio i bona sortida i entrada d'any Un petó a tots els bicilindrics | |
|
| |
ric-art
Nombre de missatges : 22 Fecha de inscripción : 10/12/2010 Edad : 55 Ubicació : El Valles occidental
| Assumpte: Re: Fars rectangulars Dv Gen 07, 2011 7:18 am | |
| Hola Angels.
Quin tipus necesites?, ni hi ha amb el cargol superior mes enganxat al vidre o mes separadet, tinc alguna cosa a casa si el necesites fesm-ho saber.
Per cert amb pots dir on cromen a Rubí? ja que el tinc a dos pases..
Una abraçada | |
|
| |
Angels
| Assumpte: Re: Fars rectangulars Dj Gen 20, 2011 4:01 am | |
| Bona tarda Ricard
Be necessitem es del any 77 nomes l'òptica porta de la marca Forès, pel tema de la posició del ancoratge que va centrat al mig del far. Si tens alguna cosa diguem-ho. Disculpa que no et contestes abans però no m'hi havia adonat del teu missatge.
| |
|
| |
Angels
| Assumpte: Re: Fars rectangulars Dv Gen 21, 2011 2:17 am | |
|
Per cert amb pots dir on cromen a Rubí? ja que el tinc a dos pases..
Hola de nou Ric-art, Be el diré que aquesta empresa te la nau a Rubí i ha altre a Barcelona però si ho portes a Rubí es mes econòmic.
la adreça es:www.restauracionesyague.com Avda. Can Sucarrats 106-108 nau 3 Rubí i els telèfons son 93/6979202 -615567517
de dilluns a dijous de 16 a 19h i
divendres de 9 a 14h. ja em diras com t'ha anat.
| |
|
| |
ric-art
Nombre de missatges : 22 Fecha de inscripción : 10/12/2010 Edad : 55 Ubicació : El Valles occidental
| Assumpte: Re: Fars rectangulars Dv Gen 21, 2011 3:19 am | |
| Gracies per les dades segur que a més d´un l´interesa.
Miraré els fars i ya et diré.
A10 | |
|
| |
oskar
Nombre de missatges : 50 Fecha de inscripción : 09/01/2011 Edad : 51 Ubicació : rubi
| Assumpte: Re: Fars rectangulars Ds Gen 22, 2011 12:40 am | |
| bones, aquesta de rubi que cromen, no la conec, a sant quirze del valles, radera la piscina municipal, hi ha una altre empresa que croma, i puc garantir que el resultat es del tot satisfactori
GUEMAR MOIANES, 3 08192 - SANT QUIRZE DEL VALLES (BARCELONA)
http://www.guemar.net/cromados/ | |
|
| |
Angels
| Assumpte: Re: Fars rectangulars Ds Gen 22, 2011 7:03 am | |
|
hola Oskar que cromin ni hi han moltes però que cromin fars i quedin be no. el crom del far es d'un altre intensitat que el normal perquè esta al costat un foc de calor . Mirat-ho be . si es per peces normals qualsevol lloc li anirà be, però sinó que compari a veure on li val la pena fer-ho.
una salutació
| |
|
| |
oskar
Nombre de missatges : 50 Fecha de inscripción : 09/01/2011 Edad : 51 Ubicació : rubi
| Assumpte: Re: Fars rectangulars Ds Gen 22, 2011 7:13 am | |
| Precisament per aixo he posat aquest cromador, portava a cromar els fars del charleston tan els cocos com la optica, amb un resultat exelent. | |
|
| |
Angels
| Assumpte: Re: Fars rectangulars Ds Mar 19, 2011 3:43 am | |
|
Hem trovat uns nous, els podreu veure a restauracio pas a pas , de totes maneres si surt altre parell els agafarem per tenir de recanvi.
| |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Fars rectangulars | |
| |
|
| |
| Fars rectangulars | |
|