2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Fars Autentics de charleston

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

Fars Autentics de charleston Empty
MissatgeAssumpte: Fars Autentics de charleston   Fars Autentics de charleston Icon_minitimeDt Nov 16, 2010 6:10 am

Molt bones!

Estic buscant un fars davanters originals de charleston, els que tenen la obtica mes petita, a poder ser en bon estat, els meus estàn molt picats i ni que els portes a cromar no quedaria el coco llis

moltes gràcies!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Fars Autentics de charleston Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fars Autentics de charleston   Fars Autentics de charleston Icon_minitimeDc Nov 17, 2010 7:07 am

el que els hi vaig vendre a en xesco no eren 100%els original pero t'haguesin anat bé, en misnenas en te uns 100% originals i nous que va comprar a la sortida de sant miquel del fai, parla amb ell a veure si et vol fer el favor de vendrete'ls
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

Fars Autentics de charleston Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fars Autentics de charleston   Fars Autentics de charleston Icon_minitimeDc Nov 17, 2010 10:22 am

Moltes gràcies, ara mateix li envio un MP a veure si li interese vendre-me'ls, els fars del xesco estan molt be, pero després de la santa currada que m'estic pegan vui que siguin els originals, que n'hi han pocs.

salut!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Fars Autentics de charleston Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fars Autentics de charleston   Fars Autentics de charleston Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Fars Autentics de charleston
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Citroën Charleston Bcn!!
» Restauració Charleston
» fars rodons ¿qui en buscava?
» Curiosisims fars cuadrats 2cv
» Fars rectangulars

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Compra venda de vehicles :: Compra venda de recanvi nou i usat-
Canviar a: