2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Restauracio 2cv6 CT

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Restauracio 2cv6 CT Empty
MissatgeAssumpte: Restauracio 2cv6 CT   Restauracio 2cv6 CT Icon_minitimeDl Mar 07, 2022 12:01 pm

Hola a tots i a totes!

Despres d'anys d'inactivitat general al foro, d'una forma general i total, ja sigui per canvi de tendencies d'ús de les noves tecnologies o tipus de xarxes socials, potser també, caiguda de l'aficio i mil altres possibles motius... Em trobo aqui, 10 anys després del moment en que vaig registrar-me i presentar-me.

Com ha passat el temps! Tenia 17 anys i recordo aquells 2012 i 2013 sobretot amb ENORME nostalgia... Quant vam aprendre, quant vam compartir, quant vam disfrutar, quantes amistats vam fer...

Aquelles trobades, múltiples restauracions alhora, per a diferents estils i gustos pero, tot sota una mateixa afició... Eren un TOT per aquells que ho viviem amb passió... En que ha quedat? No ho se, molt probablement el més proper a definir-ho es, malauradament, en res...

Personalment, per mi, els grans moments del que vam ser els bicilindrics ha quedat en un record llunyà, pero dels més presents al meu cap tot sovint.

Vaig estar gaudint del meu primer bicilindric des del meu primer contacte amb un ferro de 4 rodes el 2012... Amb el foro, l'afició i altres problemes a la baixa el 2014 el vaig vendre però, als pocs mesos en tornava a tenir un d'identic amb el que, tot a sumar, son 10 anys de Dyane 6 a diari com a cotxe principal... No me n'he sabut apartar i m'ha mantingut viu el record i tot el que vaig disfrutar amb aixo.

Durant aquests anys he anat comprant i restaurant altres cotxes, de tipus molt diferents dintre el mon dels classics però el meu bicilindric seguia tenint un paper central en realitat...

Bueno, suposo que es dedueix i qui em coneix més de prop, sap ben del cert tot el que el tema ha significat personalment i, no fa tant de temps, a meitats de 2020, el company Albert del foro, va decidir donar el seu 2cv després d'anys aturat, per tal de que que no es perdés despres de que l'estat del cotxe impedis, en massa aspectes, tornar a la carretera d'una forma massa assumible.

Aixi doncs, el vaig adoptar i, un cop evaluat profundament, la veritat es que restaurar-lo al 100% tenia poc sentit si les coses s'havien de fer com deu mana... L'oxid havia fet massa de les seves i, totes i cada una de les peçes necessitaven feina, substitucio o el que fos...

Tot i aixi, mogut per la nostalgia d'haver disfrutat al seu dia tambe, al costat d'aquest cotxe i amb l'Albert, també el Dani, el Xesco, etc... Els mes "jovenets" del moment que potser teniem més tendència a ajuntar-nos i fer de les nostres.. Vaig començar a moure fils...

La idea inicial, era montar-lo arreglant minims i fer-lo rodar, però, l'estat en que realment es trobava el cotxe ho feia inviable. Per deixar alguna part del cotxe com es mereixia, implicava restaurar-la al 100%, fet que feia que no volgués deixar una peça perfecta i la del costat deixar-la a mitges...

Aqui va començar el cop de cap... Llistes inacabables de recanvis a demanar i ajudes inestimables dels companys fets aqui al seu dia. Pero m'hi vaig llençar de ple.

Aixi estava quan el vaig recollir:

Restauracio 2cv6 CT 20210619-164219

El xassis estava partit completament just per davant del pont davanter, els terres i la pedalera podrits, cops, cops i mes cops, la instalació elèctrica indefinible, etc... etc...

Però amb tossuderia tot, TOT es fa... I a dia d'avui el cotxe està acabat i circulant.

Aniré penjant a estones fotos de tot el procés fins al resultat final. No se si ho veureu pocs o molts, però aqui quedara, una ultima restauració més per qui tingui interès en fer hi un cop d'ull.

Espero que us vagi agradant!!!

Salutacions! cheers

Pau

A Angels le gusta esta publicaciòn

Tornar a dalt Ir abajo
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 57
Ubicació : Cerdanyola del Valles

Restauracio 2cv6 CT Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauracio 2cv6 CT   Restauracio 2cv6 CT Icon_minitimeDv Mar 11, 2022 12:58 am

Jo feia molt també que no entraba. Hem deixat una mica de costar les sortides, encara que seguim amb la afició. A veure si això s'anima. Una abraçada
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Restauracio 2cv6 CT Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauracio 2cv6 CT   Restauracio 2cv6 CT Icon_minitimeDs Mar 19, 2022 8:37 am

A veure si ho tirem amunt doncs entre tots Angels, si no es fent sortides, sigui compartint els nostres treballs... Quan tot deixa de funcionar, s'acaba deixant de banda i va quedant com a cosa secundària, es questio d'intentar tornar-ho a animar una mica... Al final, molts fem coses i gairebe ens les quedem per nosaltres i poc mes que una historia d'instagram potser...

Seguim amb la restauració del 2cv!!

Estat general del cotxe:

Aletes tallades, amb cops, oxid, terres i pedalera podrits, "frente" de darrere de la caracola podrit, cops a la part alta de la caracola, volant fet malbé, interiors, salpicadero trencat, xassis partit, barra de fars doblegada, instalació elèctrica desastrosa, etc, etc, etc... Laughing Laughing

Restauracio 2cv6 CT 20210624-133142

Restauracio 2cv6 CT 20210624-133211

Restauracio 2cv6 CT 20210624-133250

Restauracio 2cv6 CT 20210624-133307

Algú sap, per cert, d'algun altre manera de pujar les fotos per que es vegin grans? Almenys al meu PC, tot i seleccionar la mida a postimages, les veig petites... I no es lo mateix... Rolling Eyes

Seguim!!! A començar per la preparació del xassis donant!!!

Restauracio 2cv6 CT 20210710-205156

Presentava algun punt perforat a la zona on acaba la pedalera, de manera que el vam tallar, per veure com estava per dintre, estava be, el vam pintar i preparar per evitar més òxids, li vam soldar una xapa nova a sobre i li vam fer un "trasllat d'identitat", ja m'enteneu...

Restauracio 2cv6 CT 20210719-184518

Continuem amb el desmontatge per tal d'anar preparant la resta de peces!!! Motor fora!!

Restauracio 2cv6 CT 20210723-185538

I anar carregant per pendre-ho cap a casa a treballar-hi!! Cool

Restauracio 2cv6 CT 20210727-204445

Restauracio 2cv6 CT 20210728-191631

Motor i canvi fora!!! Deu ni do amb el xassis original... Abatible, podriem dir Laughing  Laughing  Laughing

Restauracio 2cv6 CT 20210728-191644

I una mica més!!! Xassis per un cantó, caracola per l'altre!!! Razz

Restauracio 2cv6 CT 20210801-130208

Bueno, això es tot per avui companys!!!

La idea es fer el cotxe el màxim d'utilitzable, lliure de manteniment possible i funcional, de manera que, gràcies a Xesco... Tambors fora!!

Restauracio 2cv6 CT IMG-20210802-WA0005

Seguim en breus amb més fotos i detalls!!! cheers  cheers  cheers I a veure si, poc a poc... Algun dia tornem a ser! Very Happy

Pau

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
xesco

xesco


Nombre de missatges : 128
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 34
Ubicació : La Pobla de Segur

Restauracio 2cv6 CT Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauracio 2cv6 CT   Restauracio 2cv6 CT Icon_minitimeDl Des 12, 2022 5:24 am

Gran feina Pau!!! Tenim ànsies de veure mes fotos !!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Restauracio 2cv6 CT Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauracio 2cv6 CT   Restauracio 2cv6 CT Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Restauracio 2cv6 CT
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Restauració del LLAMPEC
» Restauració de la Bernardina
» Restauració de PERDIGON 2cv AKS400
» Restauració AZU de 1965
» Restauració Charleston

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Restauracions Pas a Pas-
Canviar a: