2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Restauració AZU de 1965

Ir abajo 
+5
nel
noke
Jordi
misnenasdoscv
Paufont
9 participantes
AutorMissatge
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Restauració AZU de 1965 Empty
MissatgeAssumpte: Restauració AZU de 1965   Restauració AZU de 1965 Icon_minitimeDg Maig 19, 2013 11:41 am

Hola a tots,

Començo aquest nou post per iniciar una nova restauració de la 2cv AZU del 65 que els meus tiets m'han regalat per els 19 anys, la intenció es restaurar-la el màxim de be possible però aquest cop tan de la meva mà com pugui despres dels coneixements i experiencia adquirits amb la restauració del meu Dyane.

Així doncs, després d'haver anat a veure-la ahir a la tarda amb la sorpresa d'haver-me-la regalat, avui a les 5 de la tarda amb el Dyane carregat amb rodes inflades i eines, i el 4x4 de casa amb una corda per a estirar-la del seu lloc de repòs d'una bona tirada d'anys hem anat per dur-la cap a casa.

Així doncs, l'hem tret d'on estava després de treure bastantes coses que tenia per damunt i dintre, l'hem enganxat i amb el Suzuki del meu tiet, que passava justisim entre dos arbres que havia de passar per estirar bé la furgoneta i al cap de poca estona ja era fora, canviades les dos rodes de davant i inflades les posteriors la AZU ja s'aguantava d'un altre manera, així doncs l'hem encarat cap a la sortida i estirat d'una punta a l'altra del poble fent girar la mirada d'absolutament tothom que hi havia pel voltant.

Un cop a casa, bateria de 6v fora a veure si la podem recuperar (que segurisim que no perquè té mes anys que...) i una neteja exterior general, i prou per avui que ja s'ha fet tard i entre que mij plovisquejava i tot, doncs no ha donat per més.

Ara en quan tingui temps anar-m'hi dedicant, primer arrencar el motor i posta a punt, i despres començem a desmontar i atacar l'estètica fins al final i que duri 48 anys més!

Aqui us deixo una foto d'avui a casa i en quant tingui temps us en poso més:

Restauració AZU de 1965 4l2b01

Salutacionssss!!

Pau

Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

Restauració AZU de 1965 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AZU de 1965   Restauració AZU de 1965 Icon_minitimeDl Maig 20, 2013 12:12 am

enhorabuena por la adquisicion no se ve muy mal.Lo unico el capot hace daño a la vista.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració AZU de 1965 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AZU de 1965   Restauració AZU de 1965 Icon_minitimeDl Maig 20, 2013 7:17 am

Eiii bon trasto affraid tot i que després d'anar amb un dyane quan et donis una volteta amb l'azu t'agradara pero el seu ús serà casi anecdòtic.

Com sempre hi han veus a favor i veus en contra.
La primera opció es la que tu dius, agafes i l'arrenques, sabràs que el motor funciona, gran cosa, i d'aquesta manera despres el desmuntes, neteges i muntes, que per collons hauràs d'acabar fent, pero segurament ratllaras totes les camises, no saps que ni quin tipus de sorra te al carter, si et ratllara tot el circuit d'engrase etc.

La segona opció, agafes el motor amb molt de compte i l'extreus vigilant que no rodi en cap moment i el desmuntes fins l'anima, neteges, engrases i muntes segons manual, et funcionara fijo amb la seguretat que si hi ha alguna cosa xunga la descobriràs i podràs arreglar abans no faci malbé d'altres, com que igualment has de desmuntar si o si jo et recomano la segona opció Wink val més no jugarsela amb motors parats de fa molt de temps, en JorgeCarrasco va arrencar un 6V que portava parat 40 anys i no ha donat problemes, també tinc un ex company de feina que li van tocar els 3000€ amb el rasca de la once, pero son casos aillats de molta sort.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

Restauració AZU de 1965 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AZU de 1965   Restauració AZU de 1965 Icon_minitimeDl Maig 20, 2013 8:43 am

Enhorabona, otro rat-style, llàstima que no sigui el seu capot... sinó tal qual se li arregla la mecánica i a tirar...
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

Restauració AZU de 1965 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AZU de 1965   Restauració AZU de 1965 Icon_minitimeDl Maig 20, 2013 8:59 am

Molt guapa pau! es veu molt sencera! anims i a per ella!

Facis el que facis, si ho fas amb les ganes que hi vas posar amb el dyane èxit assegurat! Wink a veure quan m'invites a visitarte Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Restauració AZU de 1965 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AZU de 1965   Restauració AZU de 1965 Icon_minitimeDl Maig 20, 2013 11:18 am

Moltes gràcies a tots, m'alegra que us agradi! Very Happy

La veritat es que a mi m'encanta, es moolt mooolt diferent del Dyane, per començar per les mides interiors, tot anxovat alla dintre, i sobretot per lo "rustica" que és interiorment, el volant, pedals, portes i mandos escassisims i molt molt primitius, que al mateix temps son un gran atractiu per mi, la xapa ondulada, i portes, etc... tot molt més simple i finalment el motor diminut i una suspensio molt exageradament mes tova i "rebotona" que la del Dyane que ja acaba de rematar l'atracció que té, quan estigui acabada sera un caramelo... Razz

Es cert que en quant a ús la superarà el Dyane, això ja ho sé abans d'arreglarla, bàsicament perquè el Dyane es el meu cotxe de dia a dia i no tinc intenció de substituïr-lo per cap, i la AZU, seria un vehicle més reservat a quatre tomets pel poble i voltants i per us de treball pel poble i cuidadosament, més com a vehicle de "colecció" si es vol dir així.

En quant al motor... La intenció es primer arrancar-lo alla on és, i un cop posat a punt començar la restauració del demés, però això haurà implicat el "chequeo" a fondo del motor prèviament, no nomes posat en marxa, tot i que tampoc obert del tot i restaurat a fons, bueno, depèn de com estigui tambe... Sobre la marxa anirem veient.

El capot no es el seu original, aquesta furgo te un passat amb bastant de "trote" en l'aspecte de ser cuidada, i el capó ja al seu dia estava tan i tan oxidat que va ser substituït per aquest, però si no és l'original (igual vull dir) m'agradaria saber exactament quin he de buscar perquè el vull aconseguir i posar-li el que li pertoca.

I finalment i en resum, doncs si, l'intenció es que acabi lluïnt tant com el Dyane, però aquest cop de la meva mà Wink

Salutacionsssss!!!

Pau

PD: Danii, quan vulgis ia sas, m'escrius i busquem el dia!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració AZU de 1965 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AZU de 1965   Restauració AZU de 1965 Icon_minitimeDl Maig 20, 2013 8:20 pm

noke escrigué:
Enhorabona, otro rat-style, llàstima que no sigui el seu capot... sinó tal qual se li arregla la mecánica i a tirar...

No es el seu capo, es nota pel colorm tot i que es exacte al que muntaba d'origen

una azu del 65, concretament la del company azu65

Restauració AZU de 1965 Resta
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

Restauració AZU de 1965 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AZU de 1965   Restauració AZU de 1965 Icon_minitimeDt Maig 21, 2013 4:38 am

hola Pau es molt maca aquesta azu.....estic segur que et quedara igual de be o mes que el teu dyane....ha ganes e il-lisio no et guanya ningu...endevan en aquest nou repte cheers fins aviat
Tornar a dalt Ir abajo
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 57
Ubicació : Cerdanyola del Valles

Restauració AZU de 1965 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AZU de 1965   Restauració AZU de 1965 Icon_minitimeDt Maig 21, 2013 9:58 pm

Molt guapa m'agrada molt, tens feina per davant però val la pena l'esforç.
Una abraçada
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Restauració AZU de 1965 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AZU de 1965   Restauració AZU de 1965 Icon_minitimeDt Jun 25, 2013 4:49 am

Hola companys,

Perdoneu la falta de dedicació al foro tot aquest temps, però ha sigut tot una mica enredat...Rolling Eyes

Bé, començar dient que va venir el Dani a casa després d'haver demanat una bomba de gasolina, juntes i segments, es va posar tot en ordre i vam aconseguir arrancar la furgoneta després de tants i tants anys, ara però, després d'uns dies de meditació sobre el que em suposa tot entre documentacions, feina (tot i que això realment no em sap greu) i pressupost necesari, he decidit finalment i perquè no dir-ho, mig tristament, abandonar el projecte de restaurar la furgoneta, de manera que queda a la venta a preu relativament baix ja que si no la restauro no vull tenir-la temps a casa ja que és una tentació i no m'agrada... Així com el Dyane 6 del 71 que també vaig recollir per treure'n peçes.

Us adjunto unes fotos de tots i ja sabeu, queden en venta urgent per mi, si algu els interessa o coneixeu algu.. feu-los-hi saber.

Moltes gràcies.

Pau

Edito: Fotos:

La AZU: Es de 1965, motor 425cc, 6v, carburador monocos, velocimetre de "marcacio al revés", volant metàl.lic, pedals horitzontals, sostre baix, xapa en mal estat sobretot la part del parabrises, baixos oxidats però sense doblecs i acceptables, motor funcionant i se n'entrega un altre per recanvis.




El Dyane: Es de 1971, carburador d'un sol cos, motor 602 amb carcasses de calefacció del model antic, baixos sense cap oxid ni podrit, així com xapa també sense cap podrit ni oxid més que algun molt superficial, tan sols alguns cops i rascades en les aletes, el motor gira bé a falta de xispa, falten seients i alguns detalls més. Preu: 500e sencer.

Restauració AZU de 1965 2ni760x

Restauració AZU de 1965 Fdabtk

Restauració AZU de 1965 Iznekw

Restauració AZU de 1965 Avhslz

Restauració AZU de 1965 311qmgh

Restauració AZU de 1965 2yv51y8
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració AZU de 1965 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AZU de 1965   Restauració AZU de 1965 Icon_minitimeDt Jun 25, 2013 9:24 pm

No es que la vulgui, pero falta un petit detall, el preu de l'Azu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Restauració AZU de 1965 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AZU de 1965   Restauració AZU de 1965 Icon_minitimeDc Jun 26, 2013 3:13 am

Ja ho sé Jordi, i les fotos també, però és perquè no vaig tenir temps de pujar fotos i perquè no havia decidit el preu, pero ara mateix no ho se, ja està bé aixi, necesito un temps primer...
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

Restauració AZU de 1965 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AZU de 1965   Restauració AZU de 1965 Icon_minitimeDc Jun 26, 2013 3:22 am

hola paufont aquest temps de reflexio acostuma a ser perillos Very Happy:D....t`ho dic per experiencia....jo de tu si tingues lloc em vendria el dyane i em quedaria la furgo i ja la aniria fent a poc apoc i sense pressa...ara ja tens l`experiencia del dyane vermell i aquesta no et fa tanta falta com l`altre....pensa-t`ho molt be perque de furgos com la teva no n`hi ha gaires Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Restauració AZU de 1965 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AZU de 1965   Restauració AZU de 1965 Icon_minitimeDl Ago 19, 2013 2:35 am

Hola companys,

Feia temps que no escribia res aqui, en part perque a dir veritat no he estat fent res decididament a la furgoneta, pero tampoc he sigut capaç d'abandonar-la... La vaig deixar amb una culata passada de rosca amb els cables electrics tots apañats amb cinta aillant i empalmes mal fets...

Doncs com ja us he dit, poc a poc li he anat dedicant estonetes i he anat aconseguint resultats prou satisfactoris, com refer part del circuït elèctric nou, canviar la culata per una que estés be, posar tot el circuit de gasolina nou, desfer-me de l'oxid de les xapes del motor i deixar els semicarters com miralls. Com que no tinc un duro per començar cap projecte amb mes futur que aquest, doncs em vaig entretenint aqui a cost practicament 0 al fer-ho amb paciencia, potser aixi al final si que valdra la pena, qui sap...

Bé, ara em toca fer reglatge de vàlvules, si algú em pogues indicar en quina posició he de posar el motor i quina galga he de fer servir per reglar-les us estaria molt agraït.

Tenint en compte que es tracta d'un 425cc, es correcte que la posició del motor sigui la que coincideix amb el foradet per bloquejar el volant d'inercia i la galga sigui la "20" ?

Salutacionsss a tots i a veure si em podeu ajudar amb lo de les valvules!!

Pau

PD: Bé, dir-vos que el temps ha anat passant i el Dyane Blanc ha tingut un mal final, venut a peçes... Neutral Si us conve qualsevol cosa ja sabeu...
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Restauració AZU de 1965 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AZU de 1965   Restauració AZU de 1965 Icon_minitimeDl Set 23, 2013 8:45 am

Seguim traballant sense descans, ara una miqueta en l'AZU, ara una miqueta en la seva caseta, així la tinc ben guardadeta i puc anar treballant amb comoditat.Very Happy 

Aquesta setmana he retirat la caracola del xassis per començar a atacar la pedalera i anar fent, al mateix temps que també he tret la caracola del Dyane que venia a peçes per fer un canvi de xassis ja que el de la AZU esta DESFET totalment, ara la intenció es deixar el xassis del Dyane pulit i pintat com nou i anar-li montant tots i cada un dels components de l'Azu adequadament adecentats o restaurats, començarem pels ponts i suspensions, motor, etc... Al mateix temps que per altra banda anire avançant en la carrosseria per, un cop estigui tot enllestit no façi mes falta que posar-la al damunt i atornillar-la amb tornilleria nova Very Happy 

Ja tinc també cables de colors per a despres fer instalació i d'aqui ben pocs dies una AKS 400 completa en aparent bon estat per completar la meva azu, nomes em falta sumar massilla, pintures, fer frens i hores de lija, tinc unes ganes d'anar treballant-hi que deu ni do, despres ja vindran les documentacions, pero jo m'asseguro l'AZU com nova, aixo no m'ho treu ningu i jo la vull!

Aqui us deixo unes fotos:

Aqui teniu el xassis de l'AZU amb el motor i els fars, i darrere podeu veure la seva caracola i tambe el Dyane blanc amb el xassis a part:

Restauració AZU de 1965 Qy60rd

Restauració AZU de 1965 5z03s

Aqui el nou cobert de fusta a falta de retocs on ja s'ha instal.lat del tot la AZU, carrosseria en un costat, xassis en l'altre per no deixar-la sortir més fins que sigui nova altre cop.

Restauració AZU de 1965 241jfdc

Restauració AZU de 1965 2vifk93

Restauració AZU de 1965 B89xmt

Salutacionsss companys, espero que us vagi agradant!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Restauració AZU de 1965 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AZU de 1965   Restauració AZU de 1965 Icon_minitimeDl Set 23, 2013 7:27 pm

deus tenir els pares contents amb aquest pati, ja m'explicaras que fas amb les peçes que et sobrin de l'AKS que ara ja tinc la plataforma bounce 
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Restauració AZU de 1965 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AZU de 1965   Restauració AZU de 1965 Icon_minitimeDt Set 24, 2013 7:40 am

Ei Jordi, doncs si que ho tinc algo enredat, pero he de llençar moltes coses un cop posi ordre, com els xassis danyats, etc...

Quan tingui a part tot el que em sobri ja dire alguna cosa ja que jo no m'ho voldre quedar.

Salutacions!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
azu65

azu65


Nombre de missatges : 52
Fecha de inscripción : 06/10/2010

Restauració AZU de 1965 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AZU de 1965   Restauració AZU de 1965 Icon_minitimeDg Maig 04, 2014 5:41 am

Animo con esa AZU!
Tornar a dalt Ir abajo
RICARDC8

RICARDC8


Nombre de missatges : 194
Fecha de inscripción : 21/04/2011
Edad : 60
Ubicació : SANT JOAN DESPI

Restauració AZU de 1965 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AZU de 1965   Restauració AZU de 1965 Icon_minitimeDj Jul 17, 2014 2:17 pm

Que tal Pau?
Com tenim el AZU?
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Restauració AZU de 1965 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AZU de 1965   Restauració AZU de 1965 Icon_minitimeDc Set 17, 2014 10:29 am

Hola Ricard!

Lamento la tardança en contestar, la veritat es que la Azu esta arraconada i parada i crec que si mai se li arriba a fer alguna cosa sera molt, molt i molt a llarg plaç. Tinc el Dyane morint-se del pal de kms que rep i se'm menja moltissim pressupost i despres el Seat 1500 en el que m'he deixat ja molts diners i en tinc molts per deixar abans de pensar en la furgoneta....

Es el que te ser un estudiant i no tenir un duro, i ni que no ho fos, crec que també tindria la seva dificultat... Rolling Eyes

En fi, salutacions company i gràcies per l'interès!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Restauració AZU de 1965 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració AZU de 1965   Restauració AZU de 1965 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Restauració AZU de 1965
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» AZU 1965 i Dyane 6
» Restauració del LLAMPEC
» Restauració de la Bernardina
» RESTAURACIO PERDIGO
» Restauració de PERDIGON 2cv AKS400

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Restauracions Pas a Pas-
Canviar a: