2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Us presento la meva barca.

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Us presento la meva barca. Empty
MissatgeAssumpte: Us presento la meva barca.   Us presento la meva barca. Icon_minitimeDj Gen 23, 2014 10:15 am

Hola companys,

Obro aquest post, doncs per presentar-vos un altre dels meus vehicles, en aquest cas es tracta d'una barca... Com alguns sabreu ja que no es el primer cop que ho explico, la meva afició va començar amb les motillos de 49 velles i em vaig anar decantant cap a les antigues, després motos mes grans i finalment acostant-se l'edat de treure's el carnet em vaig comprar un cotxe, encara amb 17 anys, crec que tots el coneixeu, el meu Dyane...

La veritat es que als inicis de la meva afició quan jo tenia motos velles les feia servir moltissim i anava a tot arreu juntament amb amics que tenien d'altres motos modernes i jo seempre seguia de ben a prop amb trastes que ja porteven una bona pila d'anys i de tralla a l'esquena, tot això em va fer agafar un especial afecte i confiança en els vehicles més vells que fins i tot demostraven més eficacia en alguns aspectes, vaig tenir una Rieju RV d'enduro que era un cavall, preparada de l'època no li costava gaire deixar en ridícul a més d'una moto de cilindrada superior, recordo aquells anys com uns dels mes divertits, estius sencers damunt d'aquella moto sense parar...  Razz  A fer el cabra amb aquella i quan no, Mobylette amunt, Mobylette avall, amb un litre de gasolina aquella motoreta minuscula casi que podia anar a Andorra i tornar a baixar jajajaja consumia tant poc com corria pero era un mexero i anava finisima...  Laughing 

Tot això ja em feia passarme hores i hores miran i remiran per internet cotxes clàssics, tenia una fal·lera increïble per aconseguir-ne un, al principi volia un 2cv perque a la familia n'hi havia hagut un fins  no fa masses anys i m'agradava, al final ja però era anar a pel que fos, la questió un clàssic i dedicar-m'hi, finalment però va ser un bicilindric, cosa de la que m'alegro i aqui està, restaurat i funcionant...

Però si us soc franc, el meu gust és d'extrems, no m'agraden els cotxes mitjans, passo d'estar boig per un 2cv o algo petitet i senzillissim, a adorar cotxes enormes, tinc una debilitat especial pels enormes americans dels anys 50, no n'hi ha ni un que no coneixi, em tornen boig i sempre he estat desitjant tenir-ne un, poder pujar a un traste enorme que desde dintre ben assegut amb moltissims extres (tots mecànics) apreti la botonera automatica del salpicadero i un enorme V-8 m'arrossegui sense queixa ni peresa, només consum, però com que es tracta del hobby, realment no importa.

Evidentment, i com no costaria d'endevinar jo NO em puc comprar ni permetre de lluny un cotxe així, els que hi han aqui son cars i están fets metralla en la seva majoria a part de faltats de peçes originals i els que pogues importar una altra bona ruina, resumint, que ni en somnis vaja...

Així doncs, agradant-me aquet "look" de cotxe gran, quan era més petit em feia trobalsi un homòleg a "la española" (si si, com les olives) i poder trobarne un per mi, aquest era un Dodge Dart, pero ostres... com piquen la butxaca si et poses a mirar per la xarxa a veure que hi ha, i en segon terme el que va ser el cotxe més car produït a espanya a la seva època, el cotxe de ministre, el taxi més tard, després el cotxe de l'avi, després ferralla i ara ja torna a ser considerat d'una altra manera....

I mira tu... Després de tants anys desitjant-lo, quatre casualitats van causar que... Bueno, que ja el tinc a casa de fa un grapadet de dies  affraid 

Us presento la meva barca. 2zeb12x

Us presento la meva barca. Xpbt6a

Us presento la meva barca. 9stiiv

El cotxe a primera vista es veu molt bé, però se li han de refer els tapissats i coixins de la banqueta davantera i canviar-li el motor que en breus tindre ja a casa per a fer el canvi, llavors posta a punt genèrica i a rodar!

La xapa del vehicle no està nova que diguem, però no presenta oxids, ni tan sols als baixos, de manera que el deixaré així, si estigués algo pitjor si, però crec que té mèrit l'estat de conservació que té considerant que el cotxe es del '66

Salutacionssss companys, espero que us hagi agradat!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
carlesimon

carlesimon


Nombre de missatges : 43
Fecha de inscripción : 10/08/2012
Edad : 62
Ubicació : Premià de Dalt

Us presento la meva barca. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Us presento la meva barca.   Us presento la meva barca. Icon_minitimeDg Feb 09, 2014 8:44 am

això és un troç de cotxe! una amiga meva en tenia un i d'un dia per l'altre i sense avisar el va donar de baixa. Encara m'esgarrifo cada cop que hi penso. Un dels clàssics que més m'agraden després del 2Cv, of course!!
una abraçada
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/groups/122223111257873/
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Us presento la meva barca. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Us presento la meva barca.   Us presento la meva barca. Icon_minitimeDc Feb 19, 2014 7:28 am

Ei Carles!

Doncs si... la veritat es que es un troç de cotxe, però com a tal també te el seu troç de feina... jajajaja

Evidentment queda en segon lloc despres del 2cv (bueno, Dyane en el meu cas) però potser per tema de consum i preus de recanvis i manteniment perque anant i tornant cada dia a Tarragona començo a dubtar quin aniria millor per carretera i autovia, crec que guanya el 1500, pero molt per l'estil, no es cap bolido pero almenys es mes silencios jejeje

Salutacionssss

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Us presento la meva barca. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Us presento la meva barca.   Us presento la meva barca. Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Us presento la meva barca.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Us presento la meva adquisisio i el proces de restauracio del antic propietari
» Madrid 1 Barça 3
» La meva Vespa 75
» na meva vespa
» la meva presentació Ricard

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Atres vehicles clàssics :: Presenta'l-
Canviar a: