2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 La meva Vespa 75

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

La meva Vespa 75 Empty
MissatgeAssumpte: La meva Vespa 75   La meva Vespa 75 Icon_minitimeDt Set 10, 2013 10:57 am

Hola companys,

M'agradaria presentar-vos la meva nova adquisició, una Vespa 75 Elestar de l'any 89, veig, fins i tot amb un altre post al mateix apartat que no soc l'únic propietari d'una Vespa i que també agraden per aqui.

Doncs explicar-vos que portava molt de temps estalviant per a comprar un Seat 1500 pero que els meus ingressos com a estudiant son gairebe insignificants o nuls, de manera que despres de molt de temps i fer recomptes men vaig adonar que el 1500 no era mes que una il.lusió, perquè no dir-ho, impossible, i vaig pensar en invertir-ho tot en alguna altra cosa, podia restaurar l'AZU, podia comprarme algun altre cosa o podia guardar m'ho...

Al final vaig començar a arreglar l'AZU, i la veritat es que vaig treballant-hi casi cada dia amb cost minim pero sense aturar-me i fent-ho molt a llarg plaç, ja parlarem de documentacions en un altre moment... I paralelament a això rondava curiosejant per una pagina d'anuncis i vaig posar "Vespa" per posar, només xafardejar, sense la intenció de comprar res sino mirar, i vaig veure varies Vespes 75 be de preu i en bons estats i llavors em vaig dir, ¿perquè no?

L'any que ve me'n vaig a Tarragona a estudiar i la podria pendre, i per tombar pel poble o fer rutetes està la mar de be i es comoda, doncs si, el diumenge vaig trucar i el dilluns la vaig anar a buscar.

La moto esta algo lletga de pintura dels anys que té, però no la pintare, no està com per necesitar restauració urgent ja que no té ni un sol oxid en absolut, té el motor rectificat i fet de dalt a baix absolutament l'any passat, pneumatics nous i funciona fineta i a la perfecció, me la vaig emportar per un preu jo crec que bastant raonable i per ara n'estic molt content.

El que passa es que té algunes coses que no son seves i te alguns detalls que fallen per culpa d'això, el que va passar amb aquesta moto es que es va comprar per a recanvis pero al dia de documentació, es va desguassar completament i va quedar el xassis pelat amb documentació, el cual va ser donat a una altra persona que va montar una vespa sobre el xassis, i per això té el manillar no original i no te indicador de nivell de gasolina que n'hauria de portar (li posare un de Dyane a la caixa davantera) i alguns detalls d'aquest tipus, però poca cosa, se li va posar motor que es va fer nou l'any passat, etc... I ara vaig i la compro jo jajajaja

Bé companys, despres del super rollo, us la presento i ale, a veure que us sembla!

La meva Vespa 75 25tdfr7

La meva Vespa 75 Fnwh04

La meva Vespa 75 Dwi8n

La meva Vespa 75 N1atlx

La meva Vespa 75 24od5ag

La meva Vespa 75 9h0y6r

La meva Vespa 75 Oa3x9k

La meva Vespa 75 Am5bf9

La meva Vespa 75 Vqh7xi

La meva Vespa 75 5yw7id

La meva Vespa 75 30bkyvb

Encara em falta colocar el suport i la roda de recanvi, el portapaquets no se si el posaré, depèn, li he reparat el contakm que tenia l'agulla trencada i l'he fet jo amb un escuradents i paciencia jajaja, i algo de neteja ja que estava molt greixosa sota les gomes dels peus d'un pot d'oli que es debia obrir a la caixa davantera, el motor ja estava impolut, etc... Ara tapissar l'asiento que te una mica d'estripat, canviar les bombilles dels intermitents per unes de tronjes, pasar la ITV i a rodar! Very Happy 

Salutacionsss i espero que us hagi agradat!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

La meva Vespa 75 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva Vespa 75   La meva Vespa 75 Icon_minitimeDt Set 10, 2013 9:06 pm

molt maca aquesta vespa ...esque no pares noi,ara a disfrutarla
Tornar a dalt Ir abajo
 
La meva Vespa 75
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» na meva vespa
» la meva presentació Ricard
» Benvinguts a la meva companyia.
» El dyane de la meva germana
» Us presento la meva barca.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Atres vehicles clàssics :: Presenta'l-
Canviar a: