2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Dilema per pintar un 2cv del 1965

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
rpoct




Nombre de missatges : 6
Fecha de inscripción : 27/01/2013
Ubicació : L'Argilaga (El Tarragonès)

Dilema  per pintar un 2cv del 1965 Empty
MissatgeAssumpte: Dilema per pintar un 2cv del 1965   Dilema  per pintar un 2cv del 1965 Icon_minitimeDg Gen 27, 2013 10:10 pm

Hola!

Ara farà més de cinc anys el meu pare va començar la recuperació del primer cotxe de la família, un 2cv AZL del 1965, que s'havia passat a l'intempèrie més de vint anys, recordo que el dia que el vàrem anar a buscar, vàrem necessitar un tractor per arrossegar-lo de com estava clavat a terra. El meu pare, que ara té 78 anys, des d'aquell dia anava cada dia al taller on varem portar el cotxe per anar-hi treballant amb el seu amic mècanic de la Citroën. Va desmontar tot el cotxe peça a peça i jo vaig anar començant a buscar les peces que cali canviar, fins hi tot vaig comprar un altre 2cv de l'època per tal d'anar aprofitant.ne peces.

En aquests anys el meu pare es va trencar el meluc, evidentment va ser al taller on treballava en el seu 2cv, això va fer que la feina de rehabilitació s'aturés ja que la recuperació del meu pare ha estat i és molt lenta, però finalment el passat novembre el 2CV va passar la ITV i en un mes ja vàrem rebre l'alta de trànsit per tal de poder-lo fer circular, i la setmana passada el meu pare va poder pujar al 2cv i fer un tomb amb el seu amic mecànic.

Jo encara no l'he pogut conduir, perquè visc lluny d'on viu el meu pare, però ja en tinc ganes.

Ara solament ens falta pintar-lo i aqueí és on volia demanar-vos ajuda. Jo de petit recordo que no m'agradava el coleor gris del 2cv i vaig aconseguir que el meu pare el pintes amb colors llampants com els de Pop Cross, ara jo el volia pintar en colors que m'agradessin, però tant el mecànic, com el planxista, com el meu pare no ho veuen clar.

Voldria saber si a part del gris clar, que era el color original a la mateixa època hi havia altres colors per poder triar una mica.

Sé que el món del 2cv està dividit entre els que volen que si es recuperen siguin com més originals millor i els que volen fer-los a la seva manera.

A veure si ens podeu ajudar a decidir-nos.

Moltes gràcies.

Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

Dilema  per pintar un 2cv del 1965 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dilema per pintar un 2cv del 1965   Dilema  per pintar un 2cv del 1965 Icon_minitimeDl Gen 28, 2013 10:23 pm

En el teu cas, jo personalment, el pintaria amb el seu color original.
És la meva opinió, pero hi ha d'altres colors de l'época que també queden molt bonics.
Pensa, que el pintis com el pintis, et quedarà guapo.
Tornar a dalt Ir abajo
reggae

reggae


Nombre de missatges : 40
Fecha de inscripción : 04/01/2013
Edad : 55
Ubicació : Lloret de Mar

Dilema  per pintar un 2cv del 1965 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dilema per pintar un 2cv del 1965   Dilema  per pintar un 2cv del 1965 Icon_minitimeDt Gen 29, 2013 2:42 am

[quote="THOR"]En el teu cas, jo personalment, el pintaria amb el seu color original. +1
.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Dilema  per pintar un 2cv del 1965 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dilema per pintar un 2cv del 1965   Dilema  per pintar un 2cv del 1965 Icon_minitimeDt Gen 29, 2013 4:15 am

Si el color original no es el que mes una agrada sempre es pot cambiar, i si feu servir un color del mateix model no desvirtueu gens l'originalitat
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
rpoct




Nombre de missatges : 6
Fecha de inscripción : 27/01/2013
Ubicació : L'Argilaga (El Tarragonès)

Dilema  per pintar un 2cv del 1965 Empty
MissatgeAssumpte: Ja tenim color!   Dilema  per pintar un 2cv del 1965 Icon_minitimeDc Gen 30, 2013 8:58 am

Moltes gràcies pels vostres consells i opinions.

Finalment hem triat un color de la gama dels clàsics. Ahir vàrem fer una votació familiar i el color escollit va ser el.... AC 606 Bleu Glacier.


Ara el dubte que tinc és saber de quin color s'han de pintar el quadre de comanament, el volant i les rodes , perquè crec que no han de ser del mateix color que la carrosseria. Potser s'han de pintar de gris rosé?

Gràcies i tant bon que pugui penjaré alguna foto.

Ramon
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Dilema  per pintar un 2cv del 1965 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dilema per pintar un 2cv del 1965   Dilema  per pintar un 2cv del 1965 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Dilema per pintar un 2cv del 1965
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» AZU 1965 i Dyane 6
» Restauració AZU de 1965
» Coches argentins 1959 a 1965
» Hola a tohtom! Torna un 2cv del 1965

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Ajuda tècnica :: Xapa i pintura-
Canviar a: